2018-05-23, 14:54
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Relentless666
Hmm, tror inte det. Jag har sett den som finns p Netflix.
Ja, den r verkligen ptagligt bttre. Liite konstigt klippt men jag tycker att det funkar.
Citera
2018-05-23, 15:31
Medlem
Relentless666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Ja, den r verkligen ptagligt bttre. Liite konstigt klippt men jag tycker att det funkar.

Hmm, fr kolla upp det d. Hade ingen aning om att det existerade. Jag har frskt se ssong 4 kanske fem gnger nu. Men klarar inte mer n typ sex avsnitt. Och d har jag sett 1-3 kanske tio gnger. Fr mig fortfarande att skratta ut hgt. Inte helt jvla vanligt.
Citera
2018-05-30, 14:38
Medlem
Kickexs avatar
Har nu bnkat senaste ssongen och jag hoppas att andra halvan kommer hller samma kvalit, fr detta var ruskigt bra!

Och till min frvning s fann jag Maeby som en av ssongens favorit, trots att jag under alla tidigare ssonger har funnit henne som den drygaste och minst intressanta karaktren.
En kraftig frbttring m jag sga!

Det enda negativa som kommer till tankarna just nu r vl att en del missfrstnd inom familjen, samt missledande tricks som serien har anvnt sig av tidigare var vldigt frutsgbara. Men det r nog bara fr att man r van vid detta laget.

Hursomhelst, knyter dom ihop detta fint s kan det bli den bsta ssongen hittills.
Citera
2018-06-04, 00:05
Medlem
Hirvis avatar
Nya ssongen r vldigt bra!
Jag har tidigare i trden hyllat ssong 4, vill dra tillbaka det lite.
Den r relativt bra, men det blir liksom sllan sdr ruggigt kul. Tycker ssong 5 fr tillbaka lite av dom gonblicken igen.
Citera
2018-06-04, 00:42
Medlem
Ska definitivt vnta in tills alla avsnitt r slppta innan jag brjar p ssong fem.

lskar denna serien, att Gob byter mne varje gng han kommer p sin Segway r briljant.
Citera
2018-06-04, 10:18
Medlem
BigFatCones avatar
Nya ssongen var helt okej men likt Kickex s knner jag att det har blivit en smula formulatiskt.
Citera
2019-03-24, 12:35
Medlem
Kickexs avatar
Ok. D r serien slut... Mest skerligen.

Och jag gillar att dom avslutade det starkt dessutom.
Trots att det blev lite vl kvickt sammanfattat i slutet nr allt annat kndes lite mer genomtnkt.

Men det r nd otroligt hur serien har vgrat ge upp s mnga r fr att kunna se ett ordentligt slut. Det mste ha knts riktigt sknt fr frfattarna att skriva ett avslut.

Ngon annan som r klar med serien?
Citera
2019-03-24, 14:01
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Ok. D r serien slut... Mest skerligen.

Och jag gillar att dom avslutade det starkt dessutom.
Trots att det blev lite vl kvickt sammanfattat i slutet nr allt annat kndes lite mer genomtnkt.

Men det r nd otroligt hur serien har vgrat ge upp s mnga r fr att kunna se ett ordentligt slut. Det mste ha knts riktigt sknt fr frfattarna att skriva ett avslut.

Ngon annan som r klar med serien?
Jag har bara sett frsta avsnittet av ssong 5.2, har inte riktigt haft ron n s lnge. Men det r ett vrdigt slut p serien allts?
Citera
2019-03-24, 15:33
Medlem
fniss.s avatar
Citat:
Jag har bara sett frsta avsnittet av ssong 5.2, har inte riktigt haft ron n s lnge. Men det r ett vrdigt slut p serien allts?
Nej, uppenbarligen inte. Anv. var besviken p sttet de avslutade serien.
Citera
2019-03-24, 15:34
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ett rtt s typiskt AD slut egentligen.
Men det ger nd tillrckligt med closure fr man ska knna sig njd med att det r ver.
Citera
2019-03-24, 17:08
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Ett rtt s typiskt AD slut egentligen.
Men det ger nd tillrckligt med closure fr man ska knna sig njd med att det r ver.
Det r ju en kufig serie s.
Citera
2019-05-28, 18:00
Medlem
feemaxxxs avatar
lite sent kommentar, men nu har jag krt 4,5 Ssonger de senaste veckorna. Rtt roligt, men det r jkligt irriterade med "recapen" som r vldigt lng och samma recap terkommer flera gnger.

Nr man kollar trettio minuter, r nstan hlften recap...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in