2019-06-29, 12:58
Medlem
Hade missat att en femte ssong kommit ut. Sg fyran nr den kom men den gjorde inget strre intryck p mig. Grejen med AD r lite att ska man se den mste man verkligen titta(!) och vara uppmrksam. Det r ingen serie dr man kan pilla lite med annat under tiden, d r det ltt att missa det som gr serien vrd att titta p. Den r otroligt omtittbar d man hela tiden lgger mrke till nya sm lustigheter.

Nu fr det bli en ny omtitt som avslutas med femman.
Citera
2019-07-09, 13:37
Medlem
Femte ssongen var lika dlig som fjrde. Synd, fr de frsta tre ssongerna r bland det bsta som gjorts.
Citera
2021-01-04, 21:57
Medlem
HeddonBorborellos avatar
Jag hade aldrig sett ngot av AD men har de senaste dagarna bingat fram till brjan av S4. Har ven skummat igenom trden fr att se om ngon mer n jag reagerat p Ann i de frsta avsnitten. Jag kollade hennes wiki och lite mer och det str inget om ngot handikapp men i de avsnitten ser hon ut att ha MS, alzheimers, parkinson eller liknande, skakig, darrig, kan knappt st upp och dom har henne knappt i bild.

Men utver det s r det en guldserie, fattar inte att jag missat den. lskar alla subtila hints men samtidigt inser jag att jag troligen missar lika mnga hints och gags. T ex alla som inte sett Gnget och Jag kan inte frst alla Fonzie-referenser, t ex nr Barry str framfr spegeln och tar fram kammen al The Fonz.
Citera
2021-03-25, 22:47
Medlem
Hirvis avatar
Vila i frid Lucille Bluth.
Trkigt ven om hon blev 80 r.

Det som gr Arrested s unikt r att man inte kan vlja en favoritkaraktr, men om jag hade en pistol mot huvudet hade det nog varit Lucille eller Gob.

S vlskriven karaktr och s jvla vlspelad. Good riddance.
Citera
2021-03-26, 08:02
Medlem
Kickexs avatar
Rip
Citera
2024-10-20, 01:15
Medlem
PhilipsDP18s avatar
H-e vilken nedgradering av sig sjlv Portia di Rossi (Lindsay) lyckades med mellan ssong 3 och 4. Tycker hon var riktigt attraktiv men efter "frbttringarna" blev hon totalt "meh". What a waste.
Citera
2024-10-21, 21:10
Medlem
swimp78s avatar
Brjade se de nya avsnitten men det kndes off allting. Visa skdisar som opererat sig till oigenknnlighet, knslan av att frska presssa fram en be atmosfr som funkade just dr och d men som knns krystad idag.

Bttre d om de gjort som varanteatern gjorde , terupppfinna sig sjlva . Istllet fr att ltsas som det inte gtt massa r
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in