2010-02-12, 15:42
Medlem
Sneks avatar
En simpel fråga, men jag har glömt bort hur jag zoomar ut/in när jag är i 3rd person mode på Xbox 360 i Oblivion. Hur gör jag!? Lite jobbigt att se bara huvudet.
Citera
2010-02-12, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snek
En simpel fråga, men jag har glömt bort hur jag zoomar ut/in när jag är i 3rd person mode på Xbox 360 i Oblivion. Hur gör jag!? Lite jobbigt att se bara huvudet.

På ps3:an är det den högra spaken inåt. Vet inte om det är likadant på xbox men kanske hjälper?
Citera
2010-03-04, 16:28
Medlem
StevenEvens avatar
PROBLEM

Hej.

Jag kan inte loada mitt spel. Varje gång jag försöker kraschar spelet.
Det har aldrig hänt förut och det är sjukt frustrerande då jag lagt ner en hel del tid på min karaktär och verkligen vill fortsätta.

Någon som har några förslag på vad jag kan/ska göra för att det ska börja fungera igen?

Jag har en Dell XPS M1530 med Vista.
Är inte vidare insatt i datorer, men jag vill verkligen att detta problem ska lösa sig.

Tacksam för alla svar och förslag.
Citera
2010-03-04, 16:34
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StevenEven
PROBLEM

Hej.

Jag kan inte loada mitt spel. Varje gång jag försöker kraschar spelet.
Det har aldrig hänt förut och det är sjukt frustrerande då jag lagt ner en hel del tid på min karaktär och verkligen vill fortsätta.

Någon som har några förslag på vad jag kan/ska göra för att det ska börja fungera igen?

Jag har en Dell XPS M1530 med Vista.
Är inte vidare insatt i datorer, men jag vill verkligen att detta problem ska lösa sig.

Tacksam för alla svar och förslag.
Du kan ju prova skicka save filen till mig så kan jag prova om den är korrupt eller vad nu felet kan vara. Hoppas bara du inte har massor av mods

Du hittar filen i C:\Documents and Settings\DITT NAMN\Mina dokument\My games\oblivion\Saves

BTW: Inlägg 6000
Citera
2010-03-04, 17:56
Medlem
StevenEvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Crash
Du kan ju prova skicka save filen till mig så kan jag prova om den är korrupt eller vad nu felet kan vara.

http://rapidshare.com/files/35889891...ksave.bak.html

http://rapidshare.com/files/35889927...ksave.ess.html

Min senaste save var en quicksave.

Stort tack för all försök till hjälp.
Citera
2010-03-04, 18:32
Medlem
Randomdude34s avatar
Såg tråden och kom på en sak, om man reser österut från IC och följer en väg söderut så kunde man komma till ett läger, där fick man en quest att driva bort goblins. Om man gjorde den så började de sen bygga på en liten by typ. Jag undrar, blir den nånsin klar om man väntar i några veckor typ?

Nån som gjort questen?
Citera
2010-03-04, 18:57
Medlem
snowrider88s avatar
har ett skumt problem, har en karaktär som jag inte har spelat med på några månader och nu när jag spelar emd den så har den blivit av med sin skeleton key kan inte hitta den någon stans och när jag försöker fuska mig till den via player.additem 0000000B så står det bara "completed script not saved"

kan det vara så att jag har en bara det att jag inte hittar den??
Citera
2010-03-04, 19:08
Medlem
Randomdude34s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snowrider88
har ett skumt problem, har en karaktär som jag inte har spelat med på några månader och nu när jag spelar emd den så har den blivit av med sin skeleton key kan inte hitta den någon stans och när jag försöker fuska mig till den via player.additem 0000000B så står det bara "completed script not saved"

kan det vara så att jag har en bara det att jag inte hittar den??

Så du har fixat den utan att fuska först? Ska det inte va "player.additem 0000000B 1" då man skriver in summan?
Citera
2010-03-04, 21:10
Medlem
snowrider88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Randomdude34
Så du har fixat den utan att fuska först? Ska det inte va "player.additem 0000000B 1" då man skriver in summan?

ahh tack för hjälpen
Citera
2010-03-05, 01:29
Medlem
Är det värt att införskaffa igen? Kommer ihåg att jag har haft det men tröttnade efter ett tag, men blir riktigt sugen när man tänker på allt som finns att göra.
Citera
2010-03-05, 13:11
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StevenEven
http://rapidshare.com/files/35889891...ksave.bak.html

http://rapidshare.com/files/35889927...ksave.ess.html

Min senaste save var en quicksave.

Stort tack för all försök till hjälp.
Måste veta om du kör med några mods eller expansioner.
Citera
2010-03-05, 15:17
Medlem
StevenEvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Crash
Måste veta om du kör med några mods eller expansioner.

Nej. Inget sånt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in