Citat:
Ursprungligen postat av
Mr.Ollzone
Tycker det mod teamet har tagit sig lite väl stora friheter med hur dom designat om dungeons och sådant. I deras senaste uppdateringsvideo visade dom hur dom ändrat utseendet på ayleid ruins totalt och skapat nya fiender för just såna ruiner.
Jo jag har märkt det också, och allt ska vara unikt också tydligen, olika rustningar, vapen och utseende på många NPCs, speciellt goblins och sånt.
Jag kommer även ihåg då allt var en exakt kopia på varandra, speciellt Ayleid ruins och Dungeons, men det blir för mycket också på samma gång. Undra hur stort moddet kommer att vara.
I Oblivion så la dom ner tid på att skriva quests och dialoger medans instanser var en copy paste utav varandra och i Skyrim la dom ner tid på att göra instanser medans quests bara vara copy paste.
Edit, speciellt det där med Ayleid ruins också tror jag ska kännas helt nytt.. Det finns ett quest i Imperial city den där rika dark elf som betalar för Ayleid artifacts som finns i slutet på varenda ruin och det var ganska tråkigt efter 2-3 ruiner för det var ju samma sak förutom något unikt pussel.