• 1
  • 2
2015-01-03, 10:15
Medlem
Jag skämms så jävla mycket över den här utvecklingen, men det är lika bra och vara ärlig känner jag. Annars kämpar man ju mot sin egna lögn
Citat:
Ursprungligen postat av Pankreatit
Hmm, ja ådern på ryggen har försvunnit lite mystiskt så nån lite %BF kan du möjligen gått upp.

Good old days!
Den kommer snart tillbaka från allt fett
Vågar man gissa bf? finns bara en väg o gå nu

Citat:
Ursprungligen postat av ktorum
Japp, här har det hänt saker åt det negativa hållet! Men du besitter kunskap och ambitioner att vända på detta! För dig är det en piece of cake!
In i bubblan bara!
Känns som att det varigt väldigt negativ utveckling på de bilder jag lagt upp här senaste året
Nu har jag fått en riktig käftsmäll så nu är det dags o vakna längtar tills jag får köra ben igen...
Citera
2015-01-04, 21:36
Medlem
Imorgon är det dags för träning igen.och besök hos sjukgymnasten igen efter gymmet!
Kommer köra på schemat jag kör nu ett par månader, sen gå över och köra ett nytt schema som jag postar här imorgon!

Kommer börja med mark och kanske kör första passet med det imorgon!

Fan man värdesätter inte det man älskar förens man.är utan det , saknar thaien så jävla mycket...
Ska satsa helhjärtat när jag är tillbaka med 100% knä, och med bättre form än jag någonsin haft. Kommer gå in med en respektlös och impulsiv stil i träningen, vara oförsägbar i sparringen. Bara släppa lös teknikerna

Jävlar vad jag längtar!

Hittade en gammal formbild också,blir så jävla motiverad nu. Nu kör vi!

http://imgur.com/BkTNy6o
Senast redigerad av trashbag 2015-01-04 kl. 21:46.
Citera
2015-01-05, 16:06
Medlem
Idag är en sån där dag man bara vill glömma haha, hade en stressig morgon o missade frukosten,lunchen blev skit sen.
Kommer till gymmet och luren dör, verkar som att en fritidsgård med "gangstahs" är o använder fritt träningspass och jag får svårare att fokusera...
Gör mina grejer lite snabbt sen åkte jag hem.

Ser det här som en vilodag eftersom.inget blir gjort. Kör imorgon istället
Citera
2015-01-08, 11:43
Medlem
Tränade igår, rygg/biceps
Det gick bra,var skönt att vara tillbaka i köra lite.

Sittande rodd
12*3@27kg
12*3@34kg
Rodd i Smith,
12*4@40kg
Latpull down
Dropset

Supersetade biceps med tre övningar.
Citera
2015-01-08, 23:02
Medlem
Uselt push pass idag, var endel folk på gymmet och kom dit för sent så han inte slutföra passet så får dra till gymmet imorgon med baksida axlar och triceps.

Körde bänk idag och 10*3 på 50kg kändes tungt... det känns som att axlarna kopplas in så jävla mycket, efter bänken körde jag lås och Militärpress med lätta vikter och det klickade till i axlarna varje gång i toppläget,kändes stelt i axlarna vilket jag inte känt tidigare pass??ska hålla mig från bänken och köra Hantelpress istället.

Ska försöka lägga in mer kroppsövningar också när knät är bättre.
Patetiskt dåligt pass,just nu känns kroppen skit!
Citera
2015-01-11, 17:24
Medlem
Gårdagens pull pass gick riktigt bra. Skönt flyt genom hela passet och bra kontakt.

Chins
3,3,3,3 kv
V-lats
12*3@34kg
Sittande rodd med bred stång
12*3@29kg
Yates row
12*3@25kg
Latpulldown pyramidset
14*3 @11kg
12*3 @14,5kg
10* 2 @ 18kg
Sen ner.
Avslutade med
Hammercurls
10*3@8kg
Biceps Curls skivstång
12*3 @ 15kg
Bicepscurl med rep
10*3 @ okänd vikt
Citera
2015-01-14, 11:10
Medlem
Bra nyheter! Knät börjar koppla med låret nu och det gör att jag fått börja köra knäböj, benspark och lårcurls med det dåliga benet. Vi snackar inga princip inga vikter alls, men 3.5veckor med kryckor tappade man mycket på i låret..baksida lår är svag eftersom de tog en sena därifrån för att ersätta korsbandet. Men det är ett bra steg i rätt riktning! så nu är det everyday, is fucking legday

Har varit dålig på att skriva passen här men har jävligt mycket saker o göra med jobb,skola,sjukgymnaster,läkare och gymmet,resor. Har iaf bränt av två pass sen sist och de har gått bra.

Idag Rygg/biceps/ben
Citera
2015-01-26, 23:29
Medlem
Har inte slutat träna men har haft väldigt mycket att göra senaste tiden och har varit bortrest endel så träningen har inte varit prioriterad.

De gånger jag gymmat har det gått sådär, känns iaf som jag fått vila kroppen nu och det känns bra

Rehaben går väldigt bra och jag ligger bra till i min progression, just nu kör jag knäböj 15*5 på 50kg vilket känns lätt.

Saknar thaien så jävla mycket, plågsamt nästan och se sm finalerna idag...
Citera
2015-01-27, 18:03
Medlem
Anton171s avatar
Blicka framåt och gläd dig åt de små framsteg som du gör för var dag istället för att kolla bakåt. Har varit dålig på att kommentera här för jag är fruktansvärt upptagen i mitt liv just nu. Men du vet att jag följer dig och hoppas på det bästa broder
Citera
2015-02-17, 20:09
Medlem
Hallå! Haft en tung period senaste tiden, var mycket skit som inte gick som det skulle privat,ekonomiskt och överlag.men Saker o ting börjar falla på plats i vardagen nu och alla projekt och stress/ångest jag haft sen nyår har börjat lägga sig. Knät blir bättre och bättre och det visar sig på rehaben där båda benen i dagsläget nästan är lika starka. Kommer börja löpträna om 2veckor ungefär.
Är i slutskedet av uppbyggnadsfasen och efter de två veckorna kan jag köra normalt ige.
Jag hoppas kunna vara tillbaka på thaien tidigare än räknat.

Anton jag ska svara på ditt pm, har haft så jävla.mycket med examensarbeten och övriga skolgrejer o nu mycket på jobbet,

Ska försöka börja träna igen snart. Varit sjuk mycket senaste tiden

Må väl
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här