2014-12-25, 20:45
Medlem
Eufomodes avatar
När ni använder en vanlig web browser i eran Android telefon och väjer ett alternativ från en meny på en web sida så upptäcker ni att det är omöjligt att välja rätt alternativ från menyn också fast ni försöker 50 gånger eller mera och ni får nerv samman brott och får lust att slänga telefonen i väggen

Om ni inte tror på mej kan ni själva prova med t.e.x. eran egen Android telefon. Gå t.e.x. in på sidan http://www.minhembio.com och klikka på t.e.x. galleriet och välj sedan senaste uppdaterade albumen så upptäcker ni att menyn försvinner förren ni hinner klikka på rätt alternativ och web browsern går in på galleriet huvudsida och jag har på min android telefon provat b.l.a. följande web browsers google crome, firefox, opera, dolphin, och Android telefonen egen web browser och alltid samma sak.

Så mitt tips är att från google play store installera uc web browser som är gratis och använda denna för med denna är det lika naturligt och enkelt och smidigt att välja rätt alternativ från en meny på en web sida som om ni t.e.x. använder en laptop eller Iphone och så innehåller denna adblolooker som förhindrar reklam.

Med vänliga hälsningar: Eufomode.
Citera
2014-12-26, 01:29
Medlem
gsminfos avatar
Vad är det för fråga du vill diskutera här i din tråd?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in