När ni använder en vanlig web browser i eran Android telefon och väjer ett alternativ från en meny på en web sida så upptäcker ni att det är omöjligt att välja rätt alternativ från menyn också fast ni försöker 50 gånger eller mera och ni får nerv samman brott och får lust att slänga telefonen i väggen
Om ni inte tror på mej kan ni själva prova med t.e.x. eran egen Android telefon. Gå t.e.x. in på sidan
http://www.minhembio.com och klikka på t.e.x. galleriet och välj sedan senaste uppdaterade albumen så upptäcker ni att menyn försvinner förren ni hinner klikka på rätt alternativ och web browsern går in på galleriet huvudsida och jag har på min android telefon provat b.l.a. följande web browsers google crome, firefox, opera, dolphin, och Android telefonen egen web browser och alltid samma sak.
Så mitt tips är att från google play store installera uc web browser som är gratis och använda denna för med denna är det lika naturligt och enkelt och smidigt att välja rätt alternativ från en meny på en web sida som om ni t.e.x. använder en laptop eller Iphone och så innehåller denna adblolooker som förhindrar reklam.
Med vänliga hälsningar: Eufomode.