2015-01-03, 15:10
Medlem
Jag har ett jobb där det är absolut nödvändigt för mig att kunna ringa min arbetsgivares 020-nummer. Jag loggar sedan in via en särskild pin-kod. Jag kan jobba precis var som helst och när som helst, men jag måste kunna ringa detta 020-nummer och logga in.

Nu ska jag åka utomlands, och då blir det väldigt dyrt att ringa det här svenska 020-numret stup i kvarten. Finns det något sätt att gratis ringa ett svenskt 020-nummer via exempelvis skype, eller annan internet-tjänst?
Citera
2015-01-03, 15:11
Medlem
Kolla upp internet telefoni, SIP tjänster.
Citera
2015-01-03, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av einand
Kolla upp internet telefoni, SIP tjänster.

?

Dum fråga, men på vilket sätt skulle det hjälpa mig?
Citera
2015-01-03, 16:47
Medlem
LadyGanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asclepius
?

Dum fråga, men på vilket sätt skulle det hjälpa mig?
Kolla upp på skype hur mycket det skulle kosta, annars kan du inte komma i kontakt med din arbetsgivare via mail ? glöm inte att det kan bli svindyrt att åka utomlands i all fall köp istället kontant kort eller snylta wifi utomlands..
Citera
2015-01-03, 18:53
Medlem
Men mitt problem är att jag MÅSTE komma in på 020-numret via telefonen. Internet är ointressant i sammanhanget. Skype till svenskt 020-nummer kostar väl 20 öre per minut. Det blir en del pengar med flera timmar om dagen.
Citera
2015-01-03, 18:58
Medlem
Phonzo (SIP) tar 0 kr för 020-nummer, men det kräver förstås internet. De har förbetalt (cash) för de som ringer lite.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in