Flashback bygger pepparkakshus!
2015-04-25, 07:57
Medlem
Herostratoss avatar
Medelsvensson r ju kuvad. Allt som strider mot siktshegemonin frfljs. Man kan bli av med jobbet om man ppet stdjer Pegida. Det hller dock lngsamt p att ndras. Men det r en bra bit dit.

Jag kommer aldrig att frlta alla som gjort allt fr att ljuga och kvva debatten. Det gller inte bara politiker utan ven journalister och alla dessa jvla 'kndisar'.
Senast redigerad av Herostratos 2015-04-25 kl. 07:59.
Citera
2015-05-16, 13:57
Medlem
mrshylocks avatar
Dags fr Uppsala idag, nn som ska dit?
Citera
2015-05-16, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrshylock

r inte Uppsala vldsvnsterns hembas i Norrland? Ska bli intressant att hra om ngot vanligt folk vgar g dit och lyssna med skrikande muslimer som blir glatt phejade av vnstern i ryggen.
Citera
2015-05-16, 14:15
Medlem
Luzurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sisoedaersoet
r inte Uppsala vldsvnsterns hembas i Norrland? Ska bli intressant att hra om ngot vanligt folk vgar g dit och lyssna med skrikande muslimer som blir glatt phejade av vnstern i ryggen.

Nu ligger inte Uppsala i Norrland utan i Uppland, men som sagt, det r vl en ganska stor bas fr vnstern har jag fr mig, s det ska bli skoj att f lsa nyheterna om det hela eftert.
Citera
2015-05-17, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luzur
Nu ligger inte Uppsala i Norrland utan i Uppland, men som sagt, det r vl en ganska stor bas fr vnstern har jag fr mig, s det ska bli skoj att f lsa nyheterna om det hela eftert.

Verkar ha varit ett misslyckande fr Pegida.

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/lu...la_4568452.svd
Citera
2015-05-17, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrshylock

Nej.
Citera
2015-05-17, 21:55
Medlem
flaess avatar
Jag var dr igr, men dock utanfr avsprrningarna tillsammans med ett gng andra Pegida-sympatisrer, och p behrigt avstnd frn det primalvrlande vnsterslddret. Men det gick nd hyfsat bra att hra vad som sades.

Emellertid s upphr jag aldrig att frvnas ver hur hjrndda kommunisterna r. Den avslutande talaren tror jag var syrian/assyrier, och han uttryckte sig vldigt hrt om islam. D brjade pbeln vrla "inga rasister p vra gator", "Alerta, alerta antifascista" och att han var nazist/fascist!
Citera
2015-05-17, 22:11
Medlem
sinewaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flaes
Jag var dr igr, men dock utanfr avsprrningarna tillsammans med ett gng andra Pegida-sympatisrer, och p behrigt avstnd frn det primalvrlande vnsterslddret. Men det gick nd hyfsat bra att hra vad som sades.

Emellertid s upphr jag aldrig att frvnas ver hur hjrndda kommunisterna r. Den avslutande talaren tror jag var syrian/assyrier, och han uttryckte sig vldigt hrt om islam. D brjade pbeln vrla "inga rasister p vra gator", "Alerta, alerta antifascista" och att han var nazist/fascist!

Det r nstan tragikomiskt att vi har en vnster i det hr landet som vljer att slss mot de egna och r tjenis med makten. Det mste vara den smsta vnstern ngonsin.
Citera
2015-05-17, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sinewave
Det r nstan tragikomiskt att vi har en vnster i det hr landet som vljer att slss mot de egna och r tjenis med makten. Det mste vara den smsta vnstern ngonsin.

Som jag frstod det s var det ingen som slogs, demonstrationerna gick lugnt till, bde Pegidas demonstration och motdemonstrationen. Och varfr skulle jag tycka att en tysk grupp med en kubansk talesman i Sverige r ''mina egna''. Eller Dan Park och hans gallerist?
Senast redigerad av nantale 2015-05-17 kl. 22:21.
Citera
2015-06-27, 22:23
Medlem
Zebogevos avatar
Malm idag:
http://www.sydsvenskan.se/malmo/ikva...rerar-i-malmo/
Citera
2015-06-27, 23:59
Medlem
Lyckat sektmte fr Pegida igen.

Dan Park blev gripen fr hets mot folkgrupp och sportade en davidstjrna p rocken. Vivianna Loven-unneryd r troligtvis alkoholdement och kunde knappt gra sig frstdd. Henrik Rnnquist var minst lika osammanhngande som Vivianna och den numera riktigt fete Rnnquists "tal" var mest gnll om motdemonstranterna.
Citera
2015-06-28, 00:08
Medlem
Det vi kan konstatera r att det r ett mycket splittrat samhlle vi lever i, och det kommer inte att bli bttre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in