2015-01-07, 18:11
Medlem
Goldencandy1s avatar
Hej!

Tappade bort min iphone för ett tag sen. Men sen någon månad senare ringde en snubbe som sa att han hade hittat den och vi skulle mötas upp.
När vi väl möttes så var han trevlig och så och allting kändes lugnt. Men sen när jag väl fick tillbaka telefonen så var hela skärmen på iphonen bytt, och det var inga sprickor när jag tappade bort den.
Så jag har nu börjat nojja om att någon kanske har lagt in någonting i telefonen. Jag menar varför skulle någon annars ha bytt hela skärmen liksom.

Finns det någon möjlighet att någon kanske har lagt in något skumt i telefonen eller nojjar jag bara i onödan? Tacksam för svar

Mvh
Citera
2015-01-07, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldencandy1
Hej!

Tappade bort min iphone för ett tag sen. Men sen någon månad senare ringde en snubbe som sa att han hade hittat den och vi skulle mötas upp.
När vi väl möttes så var han trevlig och så och allting kändes lugnt. Men sen när jag väl fick tillbaka telefonen så var hela skärmen på iphonen bytt, och det var inga sprickor när jag tappade bort den.
Så jag har nu börjat nojja om att någon kanske har lagt in någonting i telefonen. Jag menar varför skulle någon annars ha bytt hela skärmen liksom.

Finns det någon möjlighet att någon kanske har lagt in något skumt i telefonen eller nojjar jag bara i onödan? Tacksam för svar

MVH

Hur vet du att hela skärmen är bytt?
Citera
2015-01-07, 18:21
Medlem
Goldencandy1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
Hur vet du att hela skärmen är bytt?

Det var en vit iphone som har svart framsida nu
Citera
2015-01-07, 18:23
Medlem
Goldencandy1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lullebulle1
Kanske ligger en använd kondom under den?
Öppna den och ta dig en titt så får du veta.

haha mycket möjligt. Men menar såklart lagt in något chip eller skit som läser av banknummer eller nåt, jag vet inte. Konstigt hursomhelst
Citera
2015-01-07, 18:34
Medlem
jadu, det är inget du behöver oroa dig över.

Varför skulle någon lägga in ett chip eller dyl. i en främlings telefon?
Citera
2015-01-07, 18:40
Medlem
Goldencandy1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvantitet
jadu, det är inget du behöver oroa dig över.

Varför skulle någon lägga in ett chip eller dyl. i en främlings telefon?

Kanske kan läsa av banknummer eller nåt. Jag är inte så jätteteknisk som ni kanske förstår haha.

Men varför skulle någon annars byta ut skärmen, när det knappt var en spricka på den innan?
Citera
2015-01-07, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldencandy1
Kanske kan läsa av banknummer eller nåt. Jag är inte så jätteteknisk som ni kanske förstår haha.

Men varför skulle någon annars byta ut skärmen, när det knappt var en spricka på den innan?

Någon kanske hade en vit iphone med svart skärm, han kanske bytte ut skärmen. Vem vet?

Och om man gör något sådant, som att lyssna av telefonen, eller spionera på vad du gör, så lär man väl sätta tillbaka den vita displayen?
Citera
2015-01-07, 19:14
Medlem
Goldencandy1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvantitet
Någon kanske hade en vit iphone med svart skärm, han kanske bytte ut skärmen. Vem vet?

Och om man gör något sådant, som att lyssna av telefonen, eller spionera på vad du gör, så lär man väl sätta tillbaka den vita displayen?

Du har säkert rätt, kändes bara så konstigt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in