Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-03-26, 14:54
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Observerad
Uppdaterad ord/citat-lista: (Kan vara väldigt användbar i ens vardag)

Brytling
MMA-kropp
Serbia-russin maffia
Hämlige ambassadören
Långa farbrorn
Europas gudfader
Asiens gudfader
flödder scarface
Nerver surender
sköt med avtomomatvapen
godluck next time.....
köra vänster regel
Cykelrums knullorre
Porse panorama
Rolle with us or we rolle over you

"fianderna"
"simpatisk"
"inte kriminell för att man begår lite brott då och då"
"albanska spökligan" vet inte vad man ska kalla dom eftersom dom inte verkar finnas
"volta o redbull"

Tycker vi alla i tråden kan skriva en barnbok ihop som heter "Vildsvinet & Flöddertarzan"
Senast redigerad av brajzilla 2015-03-26 kl. 15:00.
Citera
2015-03-26, 16:53
Medlem
Ja hur blir det med VP posten i DA?
är det kallebroschan som ska ta över spakarna efter milton?
och hur ska det sen gå?
Är väl lite samma grej som att ge teknik-lego åt en 2 åring innan den ens har testat på duplo satsen?
Citera
2015-03-26, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Observerad
Uppdaterad ord/citat-lista: (Kan vara väldigt användbar i ens vardag)

Brytling
MMA-kropp
Serbia-russin maffia
Hämlige ambassadören
Långa farbrorn
Europas gudfader
Asiens gudfader
flödder scarface
Nerver surender
sköt med avtomomatvapen
godluck next time.....
köra vänster regel
Cykelrums knullorre
Porse panorama
Rolle with us or we rolle over you

Lite bidrag till Milupedia:

Sighail
"Min gudfar du pekar jag går till attack på vem som helst när som helst skiter i oddsen spelar ingen roll vilka det är."
"Nu vet ni var ni inte ska skjuta" (CarlBroshan angående nya skyddsvästen)
"2 magasin har tömts i olika orter"
"I am all that is man"
"Jag duckar hela tiden och en annan
person körde. Jag bad till Gud "Snälla, snälla, låt vem som helst döda mig men inte de här
luffarna bara"
"så ni som vågar snacka shit tro mej vi tror på guds hämnd o gud kommer o straffa den för vi alla ber till gud o går i kyrkan så han hämnas åt oss kan va att man snublar till ramlar från syckel till döden gud bästemmer bestraffningen...."
Citera
2015-03-26, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MartinKn069
Ja hur blir det med VP posten i DA?
är det kallebroschan som ska ta över spakarna efter milton?
och hur ska det sen gå?
Är väl lite samma grej som att ge teknik-lego åt en 2 åring innan den ens har testat på duplo satsen?

Bra liknelse där CarlBroshan känns inte alls mogen för den uppgiften än. Han måste växa i kostymen först (växa i skyddsvästen). En liten man i för stor skyddsväst. Han är att betrakta som påläggskalv eller i värsta fall kanonmat. Calle ser ut som en 7-årig pojke som är förväntansfull inför första dagen i skolan. Han har den uppsynen. Han måste börja skaffa mma-kropp och rispa sig själv lite i ansiktet så han kommer in i leken på allvar. Han är trots allt en ambassadör och det är inte lätt att bli en ambassadör. Det har Vildsvinet själv sagt. Det finns potential i pojken ändå.
Citera
2015-03-26, 17:48
Medlem
NitGrits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Bra liknelse där CarlBroshan känns inte alls mogen för den uppgiften än. Han måste växa i kostymen först (växa i skyddsvästen). En liten man i för stor skyddsväst. Han är att betrakta som påläggskalv eller i värsta fall kanonmat. Calle ser ut som en 7-årig pojke som är förväntansfull inför första dagen i skolan. Han har den uppsynen. Han måste börja skaffa mma-kropp och rispa sig själv lite i ansiktet så han kommer in i leken på allvar. Han är trots allt en ambassadör och det är inte lätt att bli en ambassadör. Det har Vildsvinet själv sagt. Det finns potential i pojken ändå.

hahahaha GET EM!!!

Tänkte direkt på klippet från how high när jag läste det du skrev
( https://www.youtube.com/watch?v=gDRIT4FyMuQ )

Kan tänka mig att broshan är precis som eddie murphy och bara kokar av allt som skrivs om honom här..

Mille har ju t.o.m gått ut och sagt åt broshan att inte ta åt sig. https://instagram.com/p/0p8eLkRtgT/?...t_vanlig_kille
(jag tolkar "andra" som folk i denna tråden)
Citera
2015-03-26, 17:48
Medlem
Vad är det med "svenska" gäng och deras fåniga namn? Har dom ingen självdistans?
Citera
2015-03-26, 20:32
Medlem
plasticitets avatar
"Kalle w
E bättre men m 16 lite pricksäkra på längre hängd... tränat sönder mig min axel e helt knas "
Citera
2015-03-26, 20:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av plasticitet
"Kalle w
E bättre men m 16 lite pricksäkra på längre hängd... tränat sönder mig min axel e helt knas "

Han e sniper nu efter lossat ett mag på skjutbanan
Citera
2015-03-26, 21:48
Medlem
illuminati lär ju aldrig kunna få ett vanlig jobb i Sverige nu, räcker med att arbetsgivaren googlar hans namn och leder arbetgivaren till denna FB tråd. Fucked for life.
Senast redigerad av andas-djupt 2015-03-26 kl. 21:52.
Citera
2015-03-26, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KolaJakob
Serbia-russin mafia är så klockrent

Försöker han styla om sig till affärsman nu eller varför sitter han i dåligt struken dressmanskjorta?
Ja nu är illuminati affärsman, han slutade med kriminaliteten över en natt.
Citera
2015-03-26, 22:35
Medlem
Observerads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andas-djupt
illuminati lär ju aldrig kunna få ett vanlig jobb i Sverige nu, räcker med att arbetsgivaren googlar hans namn och leder arbetgivaren till denna FB tråd. Fucked for life.

Min gissning är att han inte direkt kommer att leta hederliga svenssonjobb när/om han kommer hem till Sverige igen, så det är nog ingen fara på den fronten för hans del. Men det är ju bara min gissning det..
Citera
2015-03-27, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
"fianderna"
"simpatisk"
"inte kriminell för att man begår lite brott då och då"
"albanska spökligan" vet inte vad man ska kalla dom eftersom dom inte verkar finnas
"volta o redbull"

Tycker vi alla i tråden kan skriva en barnbok ihop som heter "Vildsvinet & Flöddertarzan"

Barnboks-idén är inte dum.
Här är några fler potentiella barnbokstitlar:
Calle och flödderfabriken, Herr. Vildsvin & Långa farbrorn,
Calle & spökligan, Nötter & russin maffian.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in