Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-04-02, 08:06
Medlem
nutsies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tungsvensk
Ser snarare ut som en AA bomberjacka

Håller med.
Citera
2015-04-02, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
Tur det! Är sugen på att skaffa insta för att kunna följa men hur funkar det måste han acceptera som på fejjan?

Vet inte, nån som kan berätta? Blir väl så illa tvungen att skaffa konto där också.
Citera
2015-04-02, 10:15
Medlem
Doktorphils avatar
Har hört på omvägar att dom har dopingpreparat på väg till Sverige , alltså skulle ha varit köpta i Asien under vildsvinets resa till asien, tydligen har dom många blivande kunder från BLA härvan , vet ej om dom fått tag i något kundregister eller annat genom kontakter, killen jag hört detta ifrån var gammal kund till dom som åkte dit i förra härvan , men han är en jävla snackpåse så,man får nog ta det med en nypa salt.

Men det är ju iallafall ett scenario som kan vara aktuellt
Citera
2015-04-02, 11:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Doktorphil
Har hört på omvägar att dom har dopingpreparat på väg till Sverige , alltså skulle ha varit köpta i Asien under vildsvinets resa till asien, tydligen har dom många blivande kunder från BLA härvan , vet ej om dom fått tag i något kundregister eller annat genom kontakter, killen jag hört detta ifrån var gammal kund till dom som åkte dit i förra härvan , men han är en jävla snackpåse så,man får nog ta det med en nypa salt.

Kan det vara Gullmarsplans Maradona som är spindeln i nätet i denna dopinghärva?
Citera
2015-04-02, 12:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Vet inte, nån som kan berätta? Blir väl så illa tvungen att skaffa konto där också.

Bara göra en användare och börja följ honom, han behöver inte godkänna någonting!
Citera
2015-04-02, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doktorphil

Äntligen börjar det likna lite organiserad brottslighet Det är väl Anabolans Gudfader de köpt billiga partier av kan jag tänka. M sparar nog lite åt sig själv för att få fart på mma-benen igen.
Citera
2015-04-02, 22:52
Medlem
brajzillas avatar
Här e man borta en dag så kommer man tillbaka så har det inte hänt ett skit... illa.
Citera
2015-04-02, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
Här e man borta en dag så kommer man tillbaka så har det inte hänt ett skit... illa.

Det som har hänt är att Vildsvinet poserar med ungdomar. "Försöker få dem på rätt spår."
Citera
2015-04-03, 03:42
Medlem
Uhm, är det en asiatisk brud han tagit med sig hem eller?
Citera
2015-04-03, 10:00
Medlem
Krapulants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av markusefter
Uhm, är det en asiatisk brud han tagit med sig hem eller?
Hur skulle det vara om ni delade litet bilder? Annars kan ni väl lika gärna hänga på svinets ig och kommentera där. Jag pallar inte skapa nåt konto. Gärna några citat då och då också.
Citera
2015-04-03, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Kärlek

https://instagram.com/p/06MphZpcK9/?...by=carlbroshan

Fan vad fint, Milutin är kär

Helt ärligt tycker jag lite synd om honom. Det är ganska tydligt att det är något som glappar i huvudet. Antagligen finns där den ena diagnosen efter den andra (inklusive ett rejält mått dyslexi) och sannolikt en hel del problem i uppväxten.
Han borde göra något ordentligt med sitt liv och vara en ordentlig pappa som tar hand om och är en förebild för sin lille son istället för att leka allan ballan gangster.
Senast redigerad av FranzIam 2015-04-03 kl. 11:39.
Citera
2015-04-03, 11:33
Bannlyst
Satt här och tänkte lite angående den senaste tidens rekryteringar till brottsyndikatet ambassadör, Gullmarsplans Maradona samt den nya klick av västerorts "tuggare". Har gänget någon form av inträdesprov? Är det såkallad Blood in blood out som gäller eller har de såkallade jump ins?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in