Citat:
Satt här och tänkte lite angående den senaste tidens rekryteringar till brottsyndikatet ambassadör, Gullmarsplans Maradona samt den nya klick av västerorts "tuggare". Har gänget någon form av inträdesprov? Är det såkallad Blood in blood out som gäller eller har de såkallade jump ins?
Vildsvinet har skrivit så här om Carbroshans medlemskap i DA:
Citat:
Nyrt blood en riktig dödens ambasadör...annars hadde han inte stått bredvid min gudfar...min högra hand medans jag är borta....älsksr han har samma som jag va p12b barn altso ungdoms fängelse blev fri för 2månader sedan tro mej ej lätt att bli en ambasadör.....den som e man nog tästa karlbrishan min mor tänk själva hur mycke denna pojk har varit tvungen att bevisa till oss äldre jag har gjort en 7 på kåken e inte lätt impad om jag sejer så 2magazin har tömts i olika orter så snälla den som e man möt han men tro inte han kommer till er ort bålsta skogen e det som gäller han ser snäll ut men om ni vet dom 3 synerligen grov hänsynslöshets handlingan helt skoningslöst folk sejer vad sejer hur kan du skriva sådant öppet han är proffs så em bryr sej om polisen vart e vart e bevisen.... polisen läser visst skriver så vi e profs bre polisen bryr sej inte när grofft krimminella får någon bly i blodet levern wath ewer eller så skojar jag bara man får skoja eller...den som snackar shit om han skriv till han o bestem möte i mörker o skogen @ karlbroshan.....eller bli vän med oss o få riktiga vänner som ställer upp för din familj o lojslitet som detcfinns få av i stockholm!!!
Vad som har gjort Gullmarsplans Maradona värdig nog att posera tillsammans med CarlBroshan iförd DA-tröja är oklart.