Flashback bygger pepparkakshus!
2015-01-15, 16:10
Medlem
LaPerlas avatar
Jag har varit sexuellt aktiv i fem år och har legat med över sextio killar.
Jag tar inte allt jag får, då skulle siffran vara minst tiodubblad.

Jag gillar bara sex alldeles för mycket samt har varit singel rätt länge. Tröttnar även snabbt på allting, så även killar. Så många av dessa killar är one night stand's.
Jag mår för övrigt alldeles utmärkt och har inte sex för bekräftelse. Har heller aldrig haft en könssjukdom samt använder oftast kondom. Så sådana kommentarer undanbedes, vet ju hur Flashback är.

Bör jag alltid ljuga om antal sexpartners?
Vilken siffra tycker du i sådana fall skulle vara "okej" för en 20-åring?
Citera
2015-01-15, 16:12
Medlem
empoisonnes avatar
Ljuga för vem? En potentiell partner? När du sitter och lite casual snackar om helgen på jobblunchen? För dina päron? För dina kompisar?
Citera
2015-01-15, 16:13
Medlem
Ligg med vem du vill, hela grejen med att kvinnor inte ska få ligga med hur många dom vill är så jävla utdaterad. inte varit relevant sen innan preventivmedel blev accepterat
Citera
Medlem
Skulle nästan gissat att du gör det för ditt bekräftelsebehov, precis som den här tråden.
Citera
Medlem
Johan_08s avatar
Ja alltså du har mycket, jag skulle ljuga i ditt fall om du inte var ute efter något seriöst.

Jag ligger på kanske 30-35 som kille och jag tycker jag har legat i ganska ordentligt, visserligen ganska regelbundet med samma men aa.. Tillomed jag drar ner siffran till typ 17-18.

Hora
Citera
2015-01-15, 16:14
Avstängd
DixieDs avatar
Du verkar ju inte skämmas direkt? Du verkar stolt så varför ska du ljuga om detta?
Citera
2015-01-15, 16:15
Medlem
Om en dam berättade för mig att hon haft 60 sexpartners hade jag nekat henne och detta gäller även om det kommer fram flera år in i ett förhållande, det är bara ut med huvudet först. Undvik att vara ärlig när du pratar om detta med framtida män eller vem du nu skall berätta det för.
Citera
2015-01-15, 16:19
Medlem
V.Putlers avatar
Drar du till med 100, då förstår killen att han vill han lära sig hur det går till ska han ligga med dig...
Citera
2015-01-15, 16:24
Medlem
LaPerlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnutParty
Skulle nästan gissat att du gör det för ditt bekräftelsebehov, precis som den här tråden.

Jag vill veta vad folk tycker är ett accepterat antal sexpartners. Vart får du in "bekräftelsebehov" här?

Citat:
Ursprungligen postat av Johan_08
Ja alltså du har mycket, jag skulle ljuga i ditt fall om du inte var ute efter något seriöst.

Jag ligger på kanske 30-35 som kille och jag tycker jag har legat i ganska ordentligt, visserligen ganska regelbundet med samma men aa.. Tillomed jag drar ner siffran till typ 17-18.

Hora

Du har ju legat i ganska mycket, men ändå kallar du mig för hora?

Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Du verkar ju inte skämmas direkt? Du verkar stolt så varför ska du ljuga om detta?

För att jag gör en tråd anonymt om att ljuga om antal sexpartners så är jag stolt? Herregud.
Citera
2015-01-15, 16:25
Medlem
LaPerlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Om en dam berättade för mig att hon haft 60 sexpartners hade jag nekat henne och detta gäller även om det kommer fram flera år in i ett förhållande, det är bara ut med huvudet först. Undvik att vara ärlig när du pratar om detta med framtida män eller vem du nu skall berätta det för.

Hur många skulle vara okej då?
Citera
2015-01-15, 16:25
Medlem
Admiral Krags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaPerla
Jag har varit sexuellt aktiv i fem år och har legat med över sextio killar.
Jag tar inte allt jag får, då skulle siffran vara minst tiodubblad.

Jag gillar bara sex alldeles för mycket samt har varit singel rätt länge. Tröttnar även snabbt på allting, så även killar. Så många av dessa killar är one night stand's.
Jag mår för övrigt alldeles utmärkt och har inte sex för bekräftelse. Har heller aldrig haft en könssjukdom samt använder oftast kondom. Så sådana kommentarer undanbedes, vet ju hur Flashback är.

Bör jag alltid ljuga om antal sexpartners?
Vilken siffra tycker du i sådana fall skulle vara "okej" för en 20-åring?
så vad är din slut-sats, att du är en tjej med säregen personlighet som är jättepoppis och förför alla killar du kommer nära med din charm och humor?
Citera
2015-01-15, 16:26
Medlem
LaPerlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av empoisonne
Ljuga för vem? En potentiell partner? När du sitter och lite casual snackar om helgen på jobblunchen? För dina päron? För dina kompisar?

Du är väl knappast dum i huvudet?
Ljuga för partners, nya vänner och annat folk som inte känner mig sedan 10 år tillbaka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in