Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2015-01-20, 20:32
Medlem
IMBILDENs avatar
Är det för att attrahera fler besökare?

http://www.msn.com/sv-se/nyheter/oth...4na/ar-AA8oE7L

– Vi tänkte att vi värmer väl upp där ändå. Man blev ju ganska distraherad men vi försökte köra på där till stönanden och allt var det var.
Citera
2015-01-20, 20:49
Medlem
bithaxs avatar
Skall gå dit på natten och fickrunka mellan setten.
Citera
2015-01-20, 20:50
Medlem
DarknessNightmares avatar
Fittnes gör allt för sitt namn
Citera
2015-01-20, 20:54
Medlem
Jag reagerade mer på att ludren i fråga tränade i 1.5h! Tänk vad mycket cardio! Eller bestod den kardiovaskulära träningen mestadels av snigelrullande och lite hett lesbiskt sex på de fina crosstrainermaskinerna? Kan tänka mig de vackra scenerna som utspelades där av dessa två vackra skandinavskor
Citera
2015-01-20, 20:58
Medlem
bithaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DarknessNightmare
Fittnes gör allt för sitt namn

Det är deras sätt att visa upp tydliga mål,
eller kanske bara tala om vad du egentligen borde göra i stället för att gymma kl. 01:00.
Citera
2015-01-20, 21:56
Medlem
Kan ju inte vara ett jätte problem att man inte tänker på att kanalen sänder porr på natten. Vem fan tränar efter midnatt? Det ända sjuka i historien är att det blir en nyhet av det här.
Citera
2015-01-20, 23:18
Medlem
IMBILDENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pelle-gris
Kan ju inte vara ett jätte problem att man inte tänker på att kanalen sänder porr på natten. Vem fan tränar efter midnatt? Det ända sjuka i historien är att det blir en nyhet av det här.

Det är väl lite av själva grundkonceptet med detta företag. Man ska kunna träna dygnet runt. Och visst finns det folk som tränar på nätterna. Alla som jobbar skift exempelvis.

Helt normalt att visa hårdporr på skärmarna på en gymkedja som vänder sig till en sådan bred kundgrupp kan det väl ändå inte vara?
Citera
2015-01-21, 02:05
Medlem
ItWasJustifieds avatar
Tränar alltid på nätterna och tränat i två städer. Har aldrig varit porr när jag tränat iaf.
Citera
2015-01-21, 08:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IMBILDEN
Det är väl lite av själva grundkonceptet med detta företag. Man ska kunna träna dygnet runt. Och visst finns det folk som tränar på nätterna. Alla som jobbar skift exempelvis.

Helt normalt att visa hårdporr på skärmarna på en gymkedja som vänder sig till en sådan bred kundgrupp kan det väl ändå inte vara?

Har väldigt svårt att tänka mig att dom har visat hårdporr med vilja, det handlar såklart om ett misstag. Tänkte troligtvis inte på att kanalen som var på visar hårdporr på natten. Det som är löjligt är att det blir en nyhet.
Citera
2015-01-21, 11:33
Medlem
wannabebiffs avatar
Dags att börja träna på nätterna nu istället kanske
Citera
2015-01-21, 11:37
Medlem
RedXs avatar
Var detta i tjejgymet? I den blandade sektionen har i alla fall jag aldrig lyckats tajma in en porrsändning.
Citera
2015-01-21, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RedX
Var detta i tjejgymet? I den blandade sektionen har i alla fall jag aldrig lyckats tajma in en porrsändning.

Finns väl inga tjejgym på fitness 24? Har jag aldrig sett på någon av dom närmare 10 anläggningar jag varit på.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in