Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2015-01-27, 05:28
Medlem
Yoyo, tnkte bara se hur det egentligen r hr med kokain. Ser fr det mesta bara folk inne p centralstimulantia posta om tjack eller andra saker med kombinationer som jag inte kan minnas.
P senaste tiden har mnga brjat oroa sig och jag har flera gnger ftt hrt "kan vi sitta ned lite, jag vill prata lite".
Brukade ganska mycket frut, omkring 3-4 g/vecka, men har lugnat mig lite nu och har bara dragit omkring 1g under senaste mnaden.

Jag har aldrig varit den som spottar i glaset, och just det har varit mitt strsta problem. S fort jag har ftt i mig en flaska vin suktar jag genast helt besatt efter en lina.

Har laddat nu i omkring 1,5 r. Det startade nr jag var ute och reste och festade. Blev omkring 1-2 g per mnad men sprade efter ett tag.

Hur mycket anvnder du?

Hur ofta?

Vad betalar du vanligtvis per gubbe?

etc etc. Bertta!
Citera
2015-01-27, 07:51
Medlem
Charlie-Whites avatar
Anvnder bara vid srskilda tillfllen s som jul, nyr e.t.c . . . Kper en gubbe fr max 700. I mina tonr krde jag nstan dagligen och gjorde massa kriminella saker fr att finansiera mitt missbruk. Vrt att notera r att jag inte bara krde kola.

Mvh
Citera
2015-01-27, 07:56
Medlem
Lagt ner mitt cs missbruk vill jag bara sga!

Hur mycket: 3g/dag ibland upp till 10g/dag

Pris: 10g fr 5000Skr kompispris och annat inblandat.

Vad finns det att sga, smsta skit drogen enlgt mig!

Frstr inte hur folk kan betala 1000kr/g fr ett vitt pulver som r skitdligt 99% av gngerna inom sveriges grnser. Ska ni kra kola k till Rotterdam!

Tror de flesta som kr kola hade bajsat p sig efter en riktig lina kola frn Rotterdam.

Alltid gillat att rka kokain istllet fr en lina smakar bttre och man slipper problem med ringsnuva alternativt krkas fr att ngon har blandat ut skiten med ngot som smakar surstrmming!
Citera
2015-01-27, 10:51
Medlem
Drinkycrows avatar
Jag sljer ju kokain s det kostar mig inte direkt att ta en lina till frukost ibland. Men jag brukar kunna leva p sm mngder vldigt lnge. Har du bra kola s rcker en gubbe rtt lnge. Tnker inte sga vad jag betalar fr en gubbe men brukar slja fr 60 euro/gubben.

Det blir med en gng jobbigare om man r folk och man ska bjuda alla litegrann nr man bara vill dra upp ngra babylinor i snoken.

Oavsett vet jag inte ens varfr jag svarade(full och koksad) men oavsett varfr(skitbng och med en halv flaska rom i magscken) s skulle jag inte ens kalla mig sjlv missbrukare(vad gller kokain iaf).

Min kokainfrekvens r svr att rkna ut men jag drar vl mer n de flesta.
Citera
2015-01-28, 01:41
Medlem
Rowenas avatar
Har blivit en del p sistone. Kan inte heller dricka p helgerna utan en lina :P
Citera
2015-01-28, 02:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rowena
Har blivit en del p sistone. Kan inte heller dricka p helgerna utan en lina :P

Samma hr.

Problemet r att 99% av Colan man kper r bajs. Riktigt jvla bajs.
Dels blser man oss p vikten (1G=0.8) men framfrallt r 20% kokain och 80 % druvsocker,babypuder,alvedoner med mera.
Men vad fan ska man gra...

Betalar fr vrigt 800kr/G
Citera
2015-01-28, 08:07
Medlem
80-talists avatar
Det jag aldrig frsttt med kolatorskar r varfr accepterar ni att 1 g r ekvivalent med 0,8 g i praktiken? Ni blir ju blsta, och det r knappt s att sljarna frsker dlja det. Varfr sljer man inte 1 gram p direkten? Var har denna 0,8-standard kommit frn? r tanken att kranen ska dra de resterande 0,2 g:na som ngon sorts bonus? Jag frstr verkligen ingenting.
Citera
2015-01-28, 08:12
Bannlyst
fribasa koks e fan p andra plats t.o.m fre heroin. Dock ovrt pengarna med tanke p rusets tid och att man mste ha riktigt med tur fr att f bra ladd...
Citera
2015-01-28, 14:08
Medlem
I yngre dagar blev det varje gng jag var ute och krkade, under iaf tv r. Mestadels var det halvdliga prylar, men av ngon anledning s accepterade man det. Det var mest kul att snorta med kompisarna.

Nu fr tiden kper jag sllan i Sverige. Det r av ldre gubbar som varit med ett tag, som inte accepterar gatuskrp. Betalar mellan 700 och 800 d... ibland s kper jag en gubbe fr att prva, och om jag inte tycker det r absolut vrt det s sljer jag bara vidare det till en kompis.

Annars slr jag till nr jag r i Berlin. Dr betalar jag mellan 50-70 euro och fr grejer som r vrda pengarna.

Kontentan r dock att jag alltid alltid alltid r intresserad av bra ladd. Det r f saker som ger mig sdan tillfredstllelse som riktiga doningar. Trots att det egentligen bara handlar om att ta mer hela tiden, och att det ibland till och med hindrar en frn att ha riktigt roligt.
Det r s enkelt bara. Man binder inte upp sig p att vara vaken 20 timmar, som med amfetamin.
Och jag mr nstan alltid bra dagen efter, ifall det inte r slaget med regelrtt gift som t.ex. levamisole (som tyvrr mycket r, till och med det som finns p internationella marknaden och som hller renhet ver 80%).
Citera
2015-01-28, 16:15
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 80-talist
Det jag aldrig frsttt med kolatorskar r varfr accepterar ni att 1 g r ekvivalent med 0,8 g i praktiken? Ni blir ju blsta, och det r knappt s att sljarna frsker dlja det. Varfr sljer man inte 1 gram p direkten? Var har denna 0,8-standard kommit frn? r tanken att kranen ska dra de resterande 0,2 g:na som ngon sorts bonus? Jag frstr verkligen ingenting.

S lnge ingen sger ngot s varfr ska de ndra? P 4 kunder har de ju lyckats samla ihop till ett nytt "gram" som de sljer fr ca 1000:-.
Citera
2015-01-28, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande87
Samma hr.

Problemet r att 99% av Colan man kper r bajs. Riktigt jvla bajs.
Dels blser man oss p vikten (1G=0.8) men framfrallt r 20% kokain och 80 % druvsocker,babypuder,alvedoner med mera.
Men vad fan ska man gra...

Betalar fr vrigt 800kr/G
Ja tyvrr tycker jag det tar bort en stor del av njet nr man vet att kolan r utbankad med en massa skit, bedvningsmedel som tex Lidocain, bakpulver o gud vet allt.. Har man ingen plitlig kran (min bekantskapskrets har vissa svagheter hr) och kper p gatan r det dessutom nnu mer bankat och dyrt, kring en lax fr en gubbe, det knns som sagt vldigt ovrt pengarna att snorta bedvningsmedel och bakpulver, det kan jag fixa hemma alledes gratis hihi 😉..
Citera
2015-01-28, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vaniljpuddingen
Ja tyvrr tycker jag det tar bort en stor del av njet nr man vet att kolan r utbankad med en massa skit, bedvningsmedel som tex Lidocain, bakpulver o gud vet allt.. Har man ingen plitlig kran (min bekantskapskrets har vissa svagheter hr) och kper p gatan r det dessutom nnu mer bankat och dyrt, kring en lax fr en gubbe, det knns som sagt vldigt ovrt pengarna att snorta bedvningsmedel och bakpulver, det kan jag fixa hemma alledes gratis hihi 😉..

Men tyvrr r detta Sverige.
Utbudet r ytterst begrnsat och d blir konsekvenserna att man blir "tvingad" att kpa skit om man vill ha vitt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in