2015-01-28, 07:01
Avstngd
KungPungPats avatar
1931 fick en tysk vetenskapsman som heter Otto Warburg, nobelpris fr att han hittade botemedlet p cancer ngra r tidigare. Han var en tysk jude som arbetade fr Hitler och amerikanerna vela inte att folk skulle veta om att en tysk fr snna priser s dom tystade ner det.

Otto kom p att cancer inte kan verleva i en kropp som har alkaliskt blod dvs ett hgt ph-vrde p blodet vilket gr blodet kapabel att hlla mycket syre som gr att immunfrsvaret fungerar och gr mnniskan immun.

Cancer kommer ifrn att mnniskor ter dd mat som har ett lgt Ph-vrde eftersom blodets ph-vrde snks vilket gr att blodet inte kan hlla syre och immunfrsvaret brjar protestera och man blir sjuk.

Och cancer botas genom att byta ut blodet mot ett blod som har hgt ph-vrde och det gr man antingen genom en maskin som syrestter blod, vilket Otto gjorde och det r den snabbaste vgen att ta bort cancer.

Men i grund och botten s handlar det om mnniskans kroppsdesign som r en vxttares kroppsdesign, och den naturliga maten som mnniskan skulle tit om vi levde naturligt, fr vi r designade att plocka frukt och grdor med hnderna och skala dom med naglarna och sen ta dom ra och levande och det r bara levande frukt och grnt som har ett hgt ph-vrde.

Kokar eller steker man maten s snker man ph-vrdet fr man ddar maten innan man ter den och man r vad man ter s t levande om ni vill leva.

Och nu r vi hr 84 r efter att en vetenskapsman fick nobelpris fr fyndet av botemedlet p cancer, och folk betalar miljarder varje r fr att ngra "godhjrtade" vetenskapsmn ska ska efter botemedlet genom cancerforskning och behver pengar till det skandet.

Skolorna lr barnen att mnniskan r ett alltande djur och ddad och tillagad mat r det enda bsta att ta.

Kranvattnet i en av Sveriges strsta stder dr jag bor.. r cancerframkallande vatten med fr lgt ph-vrde.. Och ingen sger nnting eller vet nnting om ph-vrden p dricksvatten lngre antar jag.

The Hidden Story of Cancer http://www.youtube.com/watch?v=Ei2wUzrXRyU

Uploaded on Dec 29, 2009

Nobel Prize Winner in Medicine Dr. Otto Warburg discovered the prime cause of cancer in 1920. It has to do with lack of oxygen to the cells. For Beyond 50's "Natural Healing" talks, listen to an interview with Professor Brian Peskin. He has advanced the seminal research of Dr. Warburg through his own meticulous medical research, fully explained in his book, "The Hidden Story of Cancer." You will discover HOW TO STOP cancer's prime cause cold in its tracks. Cancer no longer has to be in yours or your loved one's futures.

Ytterligare kllor: https://sites.google.com/site/ganode...ause-of-cancer

Jag vill grna diskutera sanningen om Otto Warburg och hans forskningsstudier han gjorde nr han botade cancer .. finns det nn mer n mig som anvndt google fr att titta p vilken forskningmetod han anvnde och vilket resultat han fick fram som gjorde att han vann nobelpriset?

Mvh
Senast redigerad av KungPungPat 2015-01-28 kl. 07:54.
Citera
2015-01-28, 07:35
Medlem
nabbolbs avatar
Men med fr hgt phvrde fr man vl halsbrnna o risker att f magsr?
Citera
2015-01-28, 12:02
Medlem
99.9% av vattnet i Sverige r svagt basiskt.
Citera
2015-01-28, 13:40
Medlem
Asantes avatar
r rvattnet surt kr man det exempelvis genom kalkfilter eller tillstter lut fr att ta upp pH. Dricksvattnet ut frn ett vattenverk ska vara basiskt annars skadas ledningarna.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Vattenverk
http://www.stockholmvatten.se/Privat...t-i-Stockholm/

r du orolig fr cancer r radon i rvattnet ett strre problem... men ven det fixar man p vattenverken.
Citera
2015-01-28, 14:06
Moderator
Inte lst om honom men ngra frgor som kommer upp lite spontant r vid vilka vrden av pH som kroppen skulle utveckla cancer. pH r inom en vldigt snvt intervall s kroppen klarar inte av stora variationer.

"Nobel Prize Winner in Medicine Dr. Otto Warburg discovered the prime cause of cancer in 1920. It has to do with lack of oxygen to the cells. For Beyond 50's "Natural Healing" talks, listen to an interview with Professor Brian Peskin"

Med tanke p att de flesta personer ligger runt 97-100 % i saturation (syresttning) av blodet och de flesta inom samma intervall p Hb (hemoglobin) br i s fall utvecklingen av cancer relatera till syrgasutbytet mellan cellerna och blodbanan?

Om detta var svaret tror jag de hade varit mer allmnt knt eller s r det fr svrt att kunna anvnda den kunskapen.
Citera
2015-01-28, 14:16
Avstngd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elross
Inte lst om honom men ngra frgor som kommer upp lite spontant r vid vilka vrden av pH som kroppen skulle utveckla cancer. pH r inom en vldigt snvt intervall s kroppen klarar inte av stora variationer.

"Nobel Prize Winner in Medicine Dr. Otto Warburg discovered the prime cause of cancer in 1920. It has to do with lack of oxygen to the cells. For Beyond 50's "Natural Healing" talks, listen to an interview with Professor Brian Peskin"

Med tanke p att de flesta personer ligger runt 97-100 % i saturation (syresttning) av blodet och de flesta inom samma intervall p Hb (hemoglobin) br i s fall utvecklingen av cancer relatera till syrgasutbytet mellan cellerna och blodbanan?

Om detta var svaret tror jag de hade varit mer allmnt knt eller s r det fr svrt att kunna anvnda den kunskapen.

Otto Warburg forskande fram att nr 35% av syret i blodet r borta s uppstr cancer inom 48 timmar.. en regel utan undantag.
S 35% lngre n ph 7,365.. dr gr grnsen fr cancerutveckling i kroppen.

Som jag frstr det s gr det att p morgonen spotta p en ph-mtare f att se sitt ph-vrde i kroppen. Inte sker p om det fungerar eller r sannt men det tls att testas.

Att mta ph-vrdet p kroppen r det frsta man skulle gra om man brydde sig om att rdda folk frn cancer och sjukdommar.

Sen skulle man om det r akuta faror anvnda en maskin fr att syrestta blodet vilket Otto Warburg gjorde nr han lyckades bota cancer i sina vetenskapliga studier.. han pumppade ut syrefattigt blod och sen syresatte det och pumpade tillbaka det in i kroppen igen och cancern frsvann direkt.

Om inte farorna r akuta s skulle folk bli informerade om hur dom p egen hand hjjer upp syrenivn i blodet genom att ta ra frukt och grnsaker, dricka alkaliserat vatten eller meditera, som r dom naturliga stten som finns att hjja upp syrenivn i blodet.
Senast redigerad av KungPungPat 2015-01-28 kl. 14:19.
Citera
2015-01-28, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Otto Warburg forskande fram att nr 35% av syret i blodet r borta s uppstr cancer inom 48 timmar.. en regel utan undantag.
S 35% lngre n ph 7,365.. dr gr grnsen fr cancerutveckling i kroppen.

Vetenskapligt trovrdiga kllor p det du pstr?
Citera
2015-01-28, 14:25
Avstngd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SamVimes
Vetenskapligt trovrdiga kllor p det du pstr?

Duger inte nobelpristagare som kllor?

Vad sgs om deras vetenskapliga studier som gr att terproducera och f samma resultat?

Duger inte vetenskapliga studier som trovrdiga kllor efter att vetenskapsmannen ftt nobelpris fr vad studierna bevisade?
Citera
2015-01-28, 14:27
Medlem
Citat:
Duger inte nobelpristagare som kllor?

Vad sgs om deras vetenskapliga studier som gr att terproducera och f samma resultat?

Duger inte vetenskapliga studier som trovrdiga kllor efter att vetenskapsmannen ftt nobelpris fr vad studierna bevisade?

Som sagt:Vetenskapligt trovrdiga kllor p det du pstr?
Citera
2015-01-28, 14:36
Avstngd
KungPungPats avatar
Citat:
Som sagt:Vetenskapligt trovrdiga kllor p det du pstr?

har du kllor p att nobelpristagare har vetenskapliga studier som r oplitbara och som gjort att dom felaktiget ftt det svenska nobelpriset?

Jag har lst igenom Warburgs vetenskapliga studier och jag vet exakt vilken metod han anvnde och vad resultaten visade.. nr ska du lsa igenom studierna som gjorde att han fick nobelpriset?
Citera
2015-01-28, 14:38
Medlem
Citat:
har du kllor p att nobelpristagare har vetenskapliga studier som r oplitbara och som gjort att dom felaktiget ftt det svenska nobelpriset?

Jag har lst igenom Warburgs vetenskapliga studier och jag vet exakt vilken metod han anvnde och vad resultaten visade.. nr ska du lsa igenom studierna som gjorde att han fick nobelpriset?

Vet du vad begreppet bevisbrda innebr?
Citera
2015-01-28, 15:07
Avstngd
KungPungPats avatar
Citat:
Vet du vad begreppet bevisbrda innebr?

Vet du vad vetenskapliga studier som gr att terproducera och f samma resultat betyder?

Det betyder att vetenskapliga studier som bevisar nnting och som gr att terproducera fr att f samma resultat/bevis.. det r kta vetenskap, och inte teorier.

Men eftersom du verkar s extremt intelligent s kan vl du frklara vad som inte stmmer med Warburgs vetenskapliga studier och resultaten han fick fram som gjorde att han fick nobelpriset?

Jag tvivlar p att du ens kan engelska om jag ska vara rlig.

Varfr lser du inte igenom hans studier istllet fr att stlla "beviskrav" p mig som inte har nn utrustning fr att terproducera hans resultat?

Jag har gjort min egen vetenskap som bevisat fr mig att jag r immun mot mygg och fstingbett p grund av mitt alkaliska blod.. chansen finns att jag r immun mot cancer och sjukdommar ocks eftersom varken mygg eller fstingar kan bita mig.
Senast redigerad av KungPungPat 2015-01-28 kl. 15:10.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in