Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-02-03, 22:05
Medlem
calmsolutions avatar
Som titeln säger, kan ni namnen?

Om inte, varför kan ni inte bägge namnen på dessa bestialiska mord? Det namnet jag inte kan, står för det värsta brottet av dessa.

Hur kan media leva med denna censur?
Citera
2015-02-03, 22:07
Bannlyst
Rätt skrämmande egentligen, du fick mig där iaf!

Kan Englas men aldrig hört om Yaras.
Citera
2015-02-03, 22:08
Medlem
MRanderzoons avatar
Anders Eklund
Citera
2015-02-03, 22:08
Medlem
Spiritualitys avatar
Anders Eklund - Englas mördare, en riktig vedervärdig människa, men det är alla våldtäktsmän.
Citera
2015-02-03, 22:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av calmsolution
Som titeln säger, kan ni namnen?

Om inte, varför kan ni inte bägge namnen på dessa bestialiska mord? Det namnet jag inte kan, står för det värsta brottet av dessa.

Hur kan media leva med denna censur?
Hur i helvete kan du inte veta namnen? Englas mördare är ju ganska känd i Sverige, med känd avses, finns massa info, bilder etc på honom. Om du vill veta namnen på Yaras, kan du bara besöka expressens hemsida.. Vart har du befunnit dig? Läser du aldrig..?
Citera
2015-02-03, 22:49
Medlem
Potentatens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nathaaaliee
Hur i helvete kan du inte veta namnen? Englas mördare är ju ganska känd i Sverige, med känd avses, finns massa info, bilder etc på honom. Om du vill veta namnen på Yaras, kan du bara besöka expressens hemsida.. Vart har du befunnit dig? Läser du aldrig..?
Hur kan du ens missa poängen?
Citera
2015-02-03, 22:49
Medlem
MRanderzoons avatar
Citat:

Ja det är ju bara googla så har man svaret
Citera
2015-02-03, 22:50
Medlem
calmsolutions avatar
Citat:

OK, långt ner på Expressens hemsida finns nu namnet på kvinnan för, enligt mig, första gången. Englas misstänkte mördare namngavs bara dagar efter gripandet utan domslut.

Blir intressant att se uppföljande artiklar om dessa mördares situation och levene i fängelset. Englas mördare har ju bevakats, ser fram emot rapporter om Yaras mördare också.
Citera
2015-02-03, 22:55
Medlem
Dom har namngett Yaras mördare nu, efter domen. Tror dom var snabbare för Engla då AE erkänt mordet så det var aldrig nåt tvivel. Nekar man, och sen blir frikänd är publicering av namn osv inte så lyckat.

Själv tycker jag alla mördare & våldtäktsmän/kvinnor borde bli named and shamed.
Citera
2015-02-03, 22:56
Medlem
Där åkte jag också dit. Har namnet på lilla Yaras mördare ens nämnts? Jag skulle mer än gärna se att Anders Eklund och gärningsmannen som tog Yaras liv båda torterades till döds på värsta tänkbara sätt. Jag har noll tolerans för barnmördare. Media hycklar och skyddar en. Jag är en rasist i medias ögon som anser att Yaras gärningsman inte är värd att andas samma luft som mig och miljarder andra.
Citera
2015-02-03, 23:30
Medlem
CharlieHebdos avatar
Busted!

Eklunds namn och fejs hade ju varenda svensk sett och memorerat redan innan domen föll och minns fortfarande. Yaras mördare kommer ingen av oss ens lära sig namnet på, eftersom Jan Helin inte vill det. Vi är ett sorgligt folk...
Citera
2015-02-03, 23:31
Medlem
Så för att vi slöa flashbackare ska slippa googla då? Vad heter Yaras mördare?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in