Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-02-09, 16:07
  #1
Medlem
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article20270343.ab

Jag kan verkligen inte tro att detta är på allvar. Vad fan är det för fel på denna 'tidning'?
Någon som vet varför detta görs? Jag sitter verkligen och kisar med ögonen, det är så pinsamt att läsa.
Citera
2015-02-09, 16:12
  #2
Moderator
Hobbybondes avatar
Haha, det lär sitta någon läkare här någonstans som är ganska nervös i dagsläget.
Citera
2015-02-09, 16:14
  #3
Medlem
De använder sig av olagliga medel än en gång. Varför får Aftonbladet och Researchgruppen finnas kvar när de sysslar med olagligheter?
Citera
2015-02-09, 16:14
  #4
Medlem
William Hainess avatar
Fri reklam - grattis till alla admins!
Citera
2015-02-09, 16:14
  #5
Medlem
pyttefnaxs avatar
"Jag skulle faktiskt vilja också att modereringen fungerade bättre så de värsta övertrampen togs bort" - ur livesändningen nyss.

Såg inte många sekunder innan jag blev övertygad om att det är iscensatt av aftonbladets extremvänster, bara för att få klick, 24-karats dikt och lögn som passar deras ideologi.
Citera
2015-02-09, 16:16
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyttefnax
"Jag skulle faktiskt vilja också att modereringen fungerade bättre så de värsta övertrampen togs bort" - ur livesändningen nyss.

Såg inte många sekunder innan jag blev övertygad om att det är iscensatt av aftonbladets extremvänster, bara för att få klick, 24-karats dikt och lögn som passar deras ideologi.

Du menar..precis som du och alla andra gör på FB? Haha, pajas.
Citera
2015-02-09, 16:16
  #7
Medlem
different_trips avatar
Undrar vad fan Flashback håller på med när man inte kan hålla sina användare anonyma.
Citera
2015-02-09, 16:17
  #8
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyttefnax
"Jag skulle faktiskt vilja också att modereringen fungerade bättre så de värsta övertrampen togs bort" - ur livesändningen nyss.

Modereringen funkar enligt reglerna - de finns att läsa för alla till och med!

Men visst, moderatorerna kan nog inte läsa exakt allt som skrivs, men då finns ju rapporteringsfunktionen.
Citera
2015-02-09, 16:17
  #9
Medlem
Draup.s avatar
Mitt tips till dig är att göra trådstarten lite mer innefattande. Känns som att detta kan bli en list-etta en lång tid framöver - don't waste it!

Kommer att följa upp det här bättre när jag bänkar mig vid datorn ikväll


Edit: Man har ju länge vetet att FB har blivit en riktigt infekterad nagel i åsiktskonstaplarnas öga.

Tror vi att detta kan vara starten till en möjlig statlig censur av forat - eller är detta verkligen något omöjligt?

Att tysta Flashback dvs.
__________________
Senast redigerad av Draup. 2015-02-09 kl. 16:23.
Citera
2015-02-09, 16:19
  #10
Medlem
Thunderaces avatar
Täpp igen säkerhetshålen eller ta konsekvenserna...
Citera
2015-02-09, 16:20
  #11
Medlem
StarSuckers avatar
Det var någon som varnade om detta, fast påstod att det var Expressen som försökte kartlägga Flashbacks användare.

Var ganska väntat trots allt.
Citera
2015-02-09, 16:20
  #12
Moderator
Hobbybondes avatar
Eller skriv bara saker du kan stå för även i verkliga livet.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback