Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-07-16, 18:27
  #5857
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 49450
Lyssnar på flashbang podden om detta. Bra avsnitt och viktigt att vi inte glömmer vad Aftonbladet gjort!
Mycket riktigt, detta skall aldrig få glömmas bort.
Citera
2015-07-16, 23:36
  #5858
Medlem
Giggsys avatar
Gissar på att AB drar igång med detta igen mitt i brinnande valrörelse 2018, allt för att försöka smutskasta och hänga ut SD. Äckliga propaganda-tidning.
Citera
2015-09-30, 08:55
  #5859
Medlem
Skönt att kunna avslöja näthatare ibland...Det behövs...för vissa spårar ur helt!
Citera
2015-09-30, 08:58
  #5860
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biskopsgarden007
Skönt att kunna avslöja näthatare ibland...Det behövs...för vissa spårar ur helt!
Visst kan det vara så att vissa galningar förtjänar att hängas ut men vem ska avgöra vilka som ska dömas i media och vilka som ska slippa? Jan Helin?
Det är alltid problematiskt när någon utser sig själv till både åklagare och bödel.
Citera
2015-09-30, 11:40
  #5861
Medlem
retepm.s avatar
Vad är kriterierna för att hängas ut? Eller väljer man bara sina offer helt random?

Citat:
Ursprungligen postat av Biskopsgarden007
Skönt att kunna avslöja näthatare ibland...Det behövs...för vissa spårar ur helt!

Du tror AB bedriver välgörenhet? Fan vad naivt.
__________________
Senast redigerad av retepm. 2015-09-30 kl. 11:43.
Citera
2015-09-30, 12:01
  #5862
Medlem
Det intressanta är att Aftonbladet genom sina artiklar sprider näthatet till en mkt större målgrupp. Nu börjar förmodligen fler läsa på FB, syftet får motsatt verkan. Själv är jag ny här och det var Expressens uthängande av journalisten som skrev ibland i Snapphanen. Som fick upp mina ögon för alternativ media. Jag är nog inte ensammen om detta. FB behövs och alternativ media behövs. Det behövs en motvikt emot de stora mediernas nyhetsrapportering.
Citera
2015-09-30, 12:28
  #5863
Medlem
Catapillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bobofast66
Det intressanta är att Aftonbladet genom sina artiklar sprider näthatet till en mkt större målgrupp. Nu börjar förmodligen fler läsa på FB, syftet får motsatt verkan. Själv är jag ny här och det var Expressens uthängande av journalisten som skrev ibland i Snapphanen. Som fick upp mina ögon för alternativ media. Jag är nog inte ensammen om detta. FB behövs och alternativ media behövs. Det behövs en motvikt emot de stora mediernas nyhetsrapportering.

Fenomenet är välkänt, den så kallade "Streissandeffekten".
Alla känner till det utom Jan Helin och company.
Citera
2018-09-25, 12:09
  #5864
Medlem
ModerRotas avatar
De kommer få stå till svars för sina handlingar när barnfamiljerna och bidragsgivarna har satt deras motståndare i regering.


Vi behöver en lag mot kroknäsprocesser (Häxjakter).
Citera
2022-03-08, 07:54
  #5865
Medlem
Vad hände med detta drev, vilka blev avslöjade?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback