2005-09-28, 11:32
Medlem
Nr jag blev medlem i Augusti 2003 s var akaytemplet det hetaste mnet p fb.Idag mer n tv r senare s e det fortfarande lika populrt. Klart att det e ett koolt stlle men snlla nn det hr forumet springer ju bara runt i cirklar. Det har inte hnt ngonting p tv r!

e iofs utsparkad frn den hemliga forumsdelen, men jag tvivlar p att det hnder nt vettigt dr.
Citera
2005-09-28, 12:38
Bannlyst
Nej, du missar inget. Det r dessutom fr att Akay-templet r s pass centralt och alla knner till det. Allts brjar fjortisarna dr.
Citera
2005-09-28, 13:38
Medlem
rebbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spenat
Nr jag blev medlem i Augusti 2003 s var akaytemplet det hetaste mnet p fb.Idag mer n tv r senare s e det fortfarande lika populrt. Klart att det e ett koolt stlle men snlla nn det hr forumet springer ju bara runt i cirklar. Det har inte hnt ngonting p tv r!

e iofs utsparkad frn den hemliga forumsdelen, men jag tvivlar p att det hnder nt vettigt dr.

Det handlar nog inte om att det gr i cirklar och att inte ntt nytt hittas utan snarare att det inte gr att skriva s mycket utan att stllerna stngs ned.

Det hnder lite mera i den stngda delen men inte allt fr mycket i nulget heller.
Citera
2006-01-03, 23:40
Bannlyst
hej!

Min frsta post p forumet och jag vet att akaytemplet/akaya (krt barn har mnga namn? ) r uttjatat och att mnga verkar dissa det men som ett frsta spot s verkar det grymt. Jag tnker inte be om en beskrivning dit men jag har nd en frga.

Sedan hsten 1999 har jag varit rullstolsburen, jag har lrt mig att leva med det och ser inget hinder med det jag gr helt enkelt vad jag knner fr. S min frga r om en sportrullstol gr in i akaytemplet eller om passagen r fr smala.
Citera
2006-01-04, 00:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hell_on_wheels
hej!

Min frsta post p forumet och jag vet att akaytemplet/akaya (krt barn har mnga namn? ) r uttjatat och att mnga verkar dissa det men som ett frsta spot s verkar det grymt. Jag tnker inte be om en beskrivning dit men jag har nd en frga.

Sedan hsten 1999 har jag varit rullstolsburen, jag har lrt mig att leva med det och ser inget hinder med det jag gr helt enkelt vad jag knner fr. S min frga r om en sportrullstol gr in i akaytemplet eller om passagen r fr smala.
Frlt om jag r en oknslig knl men: FY-FAN-VAD-BALLT! En ue-krympling!!!
Nej tyvr kommer du inte kunna ta dig in, inte ens en "vanlig" mnniska kan nog ta sig s vrst lngt in nu fr tiden
Citera
2006-01-04, 00:41
Medlem
Tacoritzs avatar
Har aldrig ue:at i Stockholm men akay knns VLDIGT mainstream. Jag vet hur det ser ut, hur man kommer dit mm men jag har aldrig varit i nrheten av skiten. Men det r vl en grej som man egentligen mste gra. Borde inte Stockholms kommun plugga igen alla ingngar snart? Dom gillar nog inte nr ungarna gr ver till "tyngre" grejer och brjar utforska kloaksystemet lite nrmare.
Citera
2006-01-04, 08:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hell_on_wheels
Sedan hsten 1999 har jag varit rullstolsburen, jag har lrt mig att leva med det och ser inget hinder med det jag gr helt enkelt vad jag knner fr.
Har ett nybrjartips som jag tror passar och det r under steriksbron
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.j...=441298&maNo=0

Trevlig milj ven om det inte finns s mycket att upptcka,
dock mycket spnnade gatukonst och lite skabbiga
skrymslen/vrr..

Lycka till!!
Citera
2008-02-22, 21:22
Medlem
Karta till Akay

Hejhej, undrar om ngon kan fixa en ngolunda karta som visar hur man kommer dit och hur systemet r? Skulle vara vldigt tacksam fr det.
Citera
2008-02-22, 21:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av reeply
Hejhej, undrar om ngon kan fixa en ngolunda karta som visar hur man kommer dit och hur systemet r? Skulle vara vldigt tacksam fr det.

Finns inte, det r bara en myt.
Citera
2008-02-22, 23:37
Bannlyst
Citat:

Ifall du bara hade skt hade du insett att det r bommat sedan lnge pga fb...
Citera
2008-02-23, 10:42
Medlem
rebbans avatar
Citat:

Sk p forumet s finner du info...
Dock r det bommat och larmat..
Citera
2008-05-04, 12:39
Medlem
Bommat och larmat? Jag var dr fr en timme sen och klttrade omkring obehindrat. (Jag har bildbevis).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in