2015-02-16, 03:33
Bannlyst
En trd fr alla Angels & Airwaves och Tom fans. Det hr bandet r ju ett av de bsta banden i vrlden, s det r ju klart de frtjnar en trd.

Vad tycker ni om det nya albumet "The Dream Walker" som slpptes fr ett tag sen?

Mnga bra ltar, men i min mening r de album de gjort tidigare bttre. "The Adventure" r verkligen "the anthem" fr det hr bandet i min mening. Ni som aldrig hrt talats om det hr bandet, ge det en chans! De har grymt bra ltar med bra text melodi och Toms speciella rst.
Citera
2015-02-16, 04:03
Fr mycket blink182 ver Toms rst ... Drfr gillar jag inte bandet , intrumentalt stt r musiken ok!
Citera
2015-02-16, 04:07
Medlem
Batman182s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havrekalas
Fr mycket blink182 ver Toms rst ... Drfr gillar jag inte bandet , intrumentalt stt r musiken ok!

Blink182 2001 och tidigare va fruktansvrt bra, sen gick det t helvete. Tom har aldrig kunnat sjunga live men nr han "ndrade" sin rst i.o.m Self-titled-albumet s blev det katastrof.
Citera
2015-02-16, 16:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Havrekalas

Fr mycket Blink p hans rst i AVA? D mste du mena de nya Blink, nr de gjorde reunioin, d kan jag hlla med. Annars back in the days var hans rst ganska mycket annorlunda. Dock annan typ av musik ocks s det har ju en del i det.
Citera
2015-02-16, 17:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Batman182
Blink182 2001 och tidigare va fruktansvrt bra, sen gick det t helvete. Tom har aldrig kunnat sjunga live men nr han "ndrade" sin rst i.o.m Self-titled-albumet s blev det katastrof.

Hr r hans rst GRYM live. Dessutom hela framtrdandet. En lt skrivet av ett musikalt-geni.
https://www.youtube.com/watch?v=U0DcljNq38E
Citera
2015-02-17, 19:55
Bannlyst
Vilken tycker ni r den bsta lten frn AVA? Ja, jag vet sjukt svrt att vlja en, d i princip p varenda album r alla ltar riktigt bra. Handlar mycket vilket mood man r i fr mig.
Men lten "The Adventure" r det som beskriver vad AVA handlar om enligt mig. Lite utav "The Anthem" of AVA enligt mig. Och efter alla r och s mnga gnger man n lyssnat p den s fr jag fortfarande rysningar:

https://www.youtube.com/watch?v=JMl8cQjBfqk
Citera
2015-02-18, 01:32
Medlem
Batman182s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qwz
Hr r hans rst GRYM live. Dessutom hela framtrdandet. En lt skrivet av ett musikalt-geni.
https://www.youtube.com/watch?v=U0DcljNq38E

Agree to disagree? Han kan inte ta de hga tonerna han kunde nr han va ung. Han sjung inte sjukt mycket falskt p den dr videon, gillar nd inte sttet han sjunger p. Han r lat nr han sjunger.
Citera
2015-05-18, 19:55
Bannlyst
Detta bandet frtjnar mer uppmrksamhet. Kanske inte lika bra som blink-182, men fortfarande musik vrd att lyssna p tycker jag, Tom r pigg som vanligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in