• 1
  • 2
2015-02-17, 16:14
Medlem
J.Boozes avatar
Kommer burken förseglad - javisst, då har man ju garanti.
Men de flesta inrikesshoppar erbjuder inte detta, utan det kommer i lösvikt.

Nu har en viss inrikesshop börjat erbjuda "äkta Roche valium 10mg" .... Enda problemet är.
Dom är hemmapressade.

Dom är alltså inte äkta Roche Valium hur mycket man än vill, och även om dom ser IDENTISKA UT - så är dom hemmapressade. Detta är ju erkänt och detta har man ju glatt gjort reklam över.

Så lyckas man producera IDENTISKA hemmapressade piller, som ser ut exakt som "Äkta Roche Vallar", men i själva verket är hemmapressade.

Nu går vi in i en farlig värld. (Tidigare har hemmapressade piler aldrig varit identiska med originalen - de har varit porösare, funnits fläckar, med mera) Nu kan piller som ser identiska ut som originalen - tom smaka identiskt som originalen - men innehålla _VAD_FAN_SOM_HELST.

Nu råkar jag lita på just denna inrikesshop som erbjuder dessa hemmapressade "Roche Valium"

men om denna shop kan pressa själv, då kan andra också.

fattar ni min oro? Jag har alltid litat på att jag köpt svenska ikto av denna dealer när jag beställt svenska ikto.
Dom har sett ut som svenska ikto, smakat som svenska ikto, men jag har anat att dom haft svagare effekt än svenska ikto.

Jag har skyllt det på att jag är "inkörd i benso"
men senast jag tog ikto från svenskt apotek, och körde en kväll, 10mg, så var jag dåsig och trött i 2 dagar efteråt.
Men dessa jag köpt av samma inrikesshop har det behövts doser om ca 16mg/dygn och jag har varken blivit dåsig eller trött - dock skitbra ångeslindring - så det är inte så att jag klagar - dom har funkat skitbra!!

Och som sagt, jag har skyllt de högre doserna på att "jag är inkörd" osv.
Nog babbel, jag har gjort min poäng ytterst tydlig.

EDIT; vill bara klargöra att detta är ingen kritik till den vendor som säljer hemmapressade roche-valler. detta är en generell förfrågan/fundering.
Senast redigerad av J.Booze 2015-02-17 kl. 17:12.
Citera
2015-02-17, 16:19
Medlem
MDMAfags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.Booze
Nu går vi in i en farlig värld. (Tidigare har hemmapressade piler aldrig varit identiska med originalen - de har varit porösare, funnits fläckar, med mera) Nu kan piller som ser identiska ut som originalen - tom smaka identiskt som originalen - men innehålla _VAD_FAN_SOM_HELST.

Grattis, du har upptäckt något alla varit medvetna om i flera år. Det är inte raketforskning att pressa piller som ser ut som originalen. Troligen har du ätit många "oäkta" piller men uppmärksammat det först nu.
Citera
2015-02-17, 16:20
Medlem
J.Boozes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MDMAfag
Grattis, du har upptäckt något alla varit medvetna om i flera år. Det är inte raketforskning att pressa piller som ser ut som originalen. Troligen har du ätit många "oäkta" piller men uppmärksammat det först nu.

nej, jag har alltid haft kännedom om piratkopior...

däremot har min tillit till vissa vendors..... kanske är jag för naiv när dom säger att det är från svenskt apotek.
Citera
2015-02-17, 16:26
Medlem
Krickerts avatar
Jag tror att dom flesta som säljer "äkta svenska apoteksvaror" i lösvikt ljuger.
Det är nog ofta äkta varor,dock ej från svenska apotek.
Det är nog svårt att få tag på 1000-tals tabletter via recept.
Men via import är det inte svårt att beställa mängder med te x Rivotril(Ikotorivil).
Citera
2015-02-17, 16:38
Bannlyst
Håller med, värt att tänka på. Man hör ju hela tiden nu för tiden att det ger sämre effekt, framförallt Bensedin och Ksalol. Mycket fake där och dåligt förvarat. Jag kommer inte köpa om de inte ligger i karta eller obruten burk. Man får tänka på hälsan också, det kan ju något skit i dem.
Citera
2015-02-17, 16:54
Medlem
Hej,

Om man likt mig är petig med "kvalité" dvs. att om en t.ex. köper iktorivil i lösvikt ska en förvänta sig att det skall vara ur en Plomberad Rocheburk - och inte hemmapressat. Det spelar liksom ingen roll om det är bra eller dåligt. Det har med säkerhet och kvalité att göra

Personligen skulle jag betala upp emot 2500:- för en plomberad burk xanor svenska pfizer.
Jag vill inte ha serbisk "ksalol" som man inte har en jävla aning om hur transporten har gått till, antagligen ligger dom i någon svart sopsäck. Skulle inte förvåna mig ett jävla skit. Tror ni dom som sköter den biten bryr sig om att någon flashbackare ylar om kvalité? lol.

Tycker det är väldigt synd att det är på det här viset, både på freetxthostsidor men även Evo. Lycka till med att få till en liveaffär för er benso. Ännu större lycka till med att försöka få en vendor skicka er en obruten 100-burk ikto med posten. *skrammel skrammel*.

Det som är lite lustigt i sammanhanget att det enda som har kunnat erbjudits blistrat är en bensidinbatch från galenika som samtliga vendors på evo har.

Så för att bryta trenden, eller bara för att se om det ens är möjligt så hoppas jag den här tråden tillägnas shoppar som kan erbjuda oss brukare det vi vill ha OBRUTET BLISTRAT PLOMBERAT

Mvh
Citera
2015-02-17, 17:20
Medlem
Slagskepps avatar
Jag bad en viss benzo shop om kartor. Dom hade tom med lagt upp bilder på sina "kartor" som dom sålde. När jag fråga om man kunde få obruten karta fick man svaret nej. När man fråga varför fick man inget svar alls

Det är så mkt bullshit när det kretsar kring internetshoppar. Däremot när jag köpte av en vän som fick hem från en leverantör, då fick jag pakistanska valium i kartor utan problem. internet vettu....internet
Citera
2015-02-17, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slagskepp
Jag bad en viss benzo shop om kartor. Dom hade tom med lagt upp bilder på sina "kartor" som dom sålde. När jag fråga om man kunde få obruten karta fick man svaret nej. När man fråga varför fick man inget svar alls

Det är så mkt bullshit när det kretsar kring internetshoppar. Däremot när jag köpte av en vän som fick hem från en leverantör, då fick jag pakistanska valium i kartor utan problem. internet vettu....internet

Vilken leverantör har pakistanska valium i kartor? Aldrig sett på någon sida/forum/darkweb.
Kan vi inte hjälpa varandra här? Det vore trevligt, vi vet ju alla hur mysig en avtändning är. Aldrig mera lösvikt. tyvärr alltså.
Citera
2015-02-17, 17:37
Medlem
J.Boozes avatar
tar pakistanska blister över lösvikt anyday
Citera
2015-02-17, 18:10
Medlem
Slagskepps avatar
Ja dom pakistanska valiumen var ju rena guldgruvan över dom jag har nu (Benzidin från galenika lösvikt) problemet är att jag inte har kontakt med dom längre. Flyttade ifrån stället tyvärr

EDIT: det var ingen internetshop alltså. Gick persnoligen te hans lya där det låg hopvis med blister
Citera
2015-02-17, 18:18
Medlem
Den här lösviktsmardrömmen måste upphöras snarast. Jag uppmanar bojkott av all lösviktsbenso tills de som sysslar med det här visar oss köpare lite jävla respekt.

3000:- För en pfizer burk xanor kan jag lägga. Vad är problemet "vendor"?
Skrammlar det i posten, då får man helt enkelt lösa det.

Jag vägrar bli överkörd med lösviktsskit. Och psykiatrin är ju åt helvete den med. Plattan också.
Det verkar som det enda sättet numera för ångestlindring är att käka serbokroatik lösvikts-galenika. Fyfan alltså.
Citera
2015-02-17, 18:47
Medlem
3-Negrer-Med-Kedjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ginfaxi
Tycker det är väldigt synd att det är på det här viset, både på freetxthostsidor men även Evo. Lycka till med att få till en liveaffär för er benso. Ännu större lycka till med att försöka få en vendor skicka er en obruten 100-burk ikto med posten. *skrammel skrammel*.
Nu har inte jag köpt benso på något år men senast jag köpte en 100 burk Rivotril så var det en liten bommulstuss i. Skramlade ingenting.

Största problemet är väl om skiten kommer ner i brevinkastet i lägenheter. Få hem AVI och skit vill man ju inte för att hämta droger på ICA och paketeringen så man inte märker att det är en liten medicin burk.
Dock borde ju inte en brevbärare fundera på vad paketen innehåller då det är några 100 portar och brev som ska delas ut.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in