Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-02-26, 23:46
Medlem
Alltså jag vet att jävligt många pissar i dushen o de e väl inget o skämmas för men dock så har jag börjat med en (kanske lite) dålig vana.... Att bajsa i dushen. De hela började väl med att jag dushade en gång och jag blev så jävla bajs nödig så jag gjorde mitt i dushen helt enkelt.

Sen glömmer jag aldrig bort den där härlig känslan av att mosa ner skiten med foten igenom avlopps silen. riktigt fin känsla, kan vara den jag blivit beroende av. men hur som helst av mina egna erfarenheter går det alldeles utmärkt att göra detta om man bara gör det innan man shampoonerar in håret och dusch tvål på kroppen, för då går ju skit stanken bort liksom och man minskar risken avsevärt för stopp än om man bajsar på slutet av duschen.

Är detta vanligt, eller är jag själv om detta?
Citera
2015-02-26, 23:53
Medlem
JayJayAdamss avatar
Inget går upp mot att pressa ner en färsk tolle genom duschavloppet. En känsla för sig helt klart.
Frågan är bara hur nice det är att ha bajs under avloppslocket för det mesta kommer att stanna kvar där nere och gojsa in sig i alla hår och skinnrester.
Är det värt det är väl frågan som du ska ställa dig
Citera
2015-02-26, 23:58
Medlem
BigIvars avatar
Ditt bajsande i duschen är motbjudande, men inte hälften så motbjudande som dina idiotiska särskrivningar.
Citera
2015-02-27, 00:03
Medlem
Marakecas avatar
Vad fasen läste jag precis?! Du skeva lilla människa... Nej, det är inte normalt att skita i duschen och sen tycka det är mysigt att mosa det med foten.
Citera
2015-02-27, 00:06
Medlem
Var så god och byt ut hela duschen sen den dagen du flyttar guds skull!
Citera
2015-02-27, 00:11
Avstängd
Haverisms avatar
Jag sket en gång i duschen. Jag var duktigt skitnödig men också med ena benet på väg in i duschen, så stundens avvägning föll på duscha först och skita sen. Fel val, visade det sig. Jag såg framför mig hur jag huttrande och dyngblöt satt och klubbade på den kalla porslinstronen och, stående i den varma duschen, kändes det inte som det i stunden mest lockande alternativet. Alltså, jag bestämde mig för att göra det bästa av situationen och helt enkelt kräma på duschgolvet. Vem vet, det kanske är löst och enkelt att spola ner?

Det var det inte. Ut kom en tre decimeter lång och lunchkorvsliknande mellanbrun och tämligen massiv påle. Det sa inte ens klask när den landade på duschgolvet. Mer som... *dunk*

Jag ville givetvis inte börja peta i skiten så jag vred på det varmaste vattnet på högsta speed och riktade munstyckets massagestråle rakt mot korven. Vattnet studsade av den, nästan reflekterades. Samtidigt började det lukta. Ett litet badrum, ångande varmt av vattnet och värmen och så en stor jävla skitkorv på det. Det tog en bra stund innan jag lyckades bryta upp den i mindre bitar med massagestrålen och få ner bitarna i avloppssilen. Under tiden så stod jag i den här ångande bajsbastun och andades in dofter som fick magen att vända sig ut och in. Jag var helt svettig och slut när den sista klumpen bröts upp och slank ner genom silen i golvet. Fönstret öppnades, vinterkylan rusade in och resultatet blev ännu mera ånga och ännu mera skitos. Till slut lyckades jag få ut den värsta doften och faktiskt göra det jag kom dit för, att duscha. Den kvällen spolade jag röven noga och efter duschen kände jag mig inte ren alls, snarare som att jag var täckt av en film av avföringsånga.

Jag har en gång bajsat i duschen. Det gör jag aldrig om.
Citera
2015-02-27, 00:19
Medlem
Minipaxs avatar
Tror nog att det är mer socialt accepterat att bajsa i badkaret.
Citera
2015-02-27, 00:22
Medlem
AdminHunters avatar
Du borde skriva bajs romaner.
Citera
2015-02-27, 00:27
Medlem
Atteros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haverism

Citat:
Ursprungligen postat av AdminHunter
Du borde skriva bajs romaner.
Senast redigerad av Attero 2015-02-27 kl. 00:29.
Citera
2015-02-27, 00:46
Medlem
Drumedarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haverism
Jag sket en gång i duschen. Jag var duktigt skitnödig men också med ena benet på väg in i duschen, så stundens avvägning föll på duscha först och skita sen. Fel val, visade det sig. Jag såg framför mig hur jag huttrande och dyngblöt satt och klubbade på den kalla porslinstronen och, stående i den varma duschen, kändes det inte som det i stunden mest lockande alternativet. Alltså, jag bestämde mig för att göra det bästa av situationen och helt enkelt kräma på duschgolvet. Vem vet, det kanske är löst och enkelt att spola ner?

Det var det inte. Ut kom en tre decimeter lång och lunchkorvsliknande mellanbrun och tämligen massiv påle. Det sa inte ens klask när den landade på duschgolvet. Mer som... *dunk*

Jag ville givetvis inte börja peta i skiten så jag vred på det varmaste vattnet på högsta speed och riktade munstyckets massagestråle rakt mot korven. Vattnet studsade av den, nästan reflekterades. Samtidigt började det lukta. Ett litet badrum, ångande varmt av vattnet och värmen och så en stor jävla skitkorv på det. Det tog en bra stund innan jag lyckades bryta upp den i mindre bitar med massagestrålen och få ner bitarna i avloppssilen. Under tiden så stod jag i den här ångande bajsbastun och andades in dofter som fick magen att vända sig ut och in. Jag var helt svettig och slut när den sista klumpen bröts upp och slank ner genom silen i golvet. Fönstret öppnades, vinterkylan rusade in och resultatet blev ännu mera ånga och ännu mera skitos. Till slut lyckades jag få ut den värsta doften och faktiskt göra det jag kom dit för, att duscha. Den kvällen spolade jag röven noga och efter duschen kände jag mig inte ren alls, snarare som att jag var täckt av en film av avföringsånga.

Jag har en gång bajsat i duschen. Det gör jag aldrig om.

Kan ha varit det bästa som jag läst.
Citera
2015-02-27, 01:01
Medlem
Det är sådana här gånger man undrar varför de stängde Sankt Lars (dårhus) och liknande ställe.
Citera
2015-02-27, 01:38
Medlem
Sereenas avatar
Definitivt inte vanligt.

Har dock hänt mig en gång av ren jävla olyckshändelse, klev in i dushen då jag var sjöblöt i svett och hade massiv frossa pga hög feber, stog och njöt av värmen då ett plötsligt och mycket påtagligt behov av att fisa uppenbarade sig, snabbt följt av en riktig magsjukeblötfis (dvs riktigt vattnig diarré). Sen fick man spendera en halvtimme extra med att tvätta både sig själv och dushen extra noga.
Men men, bättre en magsjukeolycka i dushen än i sängen
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in