Citat:
Ursprungligen postat av
Agunda
Tja naiv eller inte. Skrev med glimten i gat som jag ocks talade om. Ganska naivt att mena att ju fler sexpartners ju mer erfarenhet. Men man kanske knar bttre ju fler man sugit av p en parkering..kan ju hnda att det r s
Har man haft fler sexpartners s har man mer erfarenhet. Punkt. Givetvis sger det inget egentligen om kvaliteten. Det finns snickare som hagt massor av jobb och aldrig gjort ngot bra. De finns de som varit gifta ett flertal gnger och sledes har erfarenhet av ktenskap men fr denskull kanske inte r en *bra* partner. Du verkar haka upp dig p det "skitiga" i sjlva betalningen och det jag helt enkelt talar om att sexkparen r frmodligen inte ute efter ett frhllande eller ngon annan typ av mer eller mindre knslomssiga frpliktelser. Visst kan man skert g p krogen och hitta ngot one night stand eller skaffa sig en knull kompis som stller upp gratis om frun inte vill bli knullad i rven men det r det man nskar men det r klart att frun kanske suger bttre. Men p krogen eller med kk:t kanske man nd knner det som ett strningsmoment om man typ har ngon frpliktelse att tala om att de r vackra (eller ltsas att de r det).
Om frga inte r om masturbation s krvs det i regel two to tango och horan och torsken r tminstone initialt infrstdda p varderas prestation. Men det jag reagerar p r just din frdmande instllning till betalningen och den som tar betalt. Den polska lastbilschaffisen som utver horan i detta fall kanske har ett 40-50 tal andra horor "under bltet" s. a. s. och fortfarande r gift med sin frsta och enda fru som han trffade phgstadiet eller nt och hon r mhnda jtenjd med hans prestationer i svl snghalmen, frsrjningsfrmga och villighet att stlla upp och skjutsa ungarna till fotbollstrningen och sledes i fruns gon r en bra kta man (utan att hon behver bli knullad i rven). En hora behver inte heller stlla upp p vad som helst. Och sjlvfallet r det s att valet av partners kanske begrnsas ngot fr horan i det att mnga.finner det obehagligt eller kanske rent av skrmmande men jag hller absolut inte med att hon (man talar ofya om "hon" ven om det enligt uppgifter frn socialtjnst r fler tonrspojkar n flickor som sljer sex) per definition r en smre mnniska. Jag menar nu inte att "den goda horan" r en absolut sanning och av vissa kommentarer hr bland de som knner till personerna r det vl s att hon har mindre smickrande personlighetsdrag.. men dessa brister r vl nrvarande ven om hon vare sig skulle ta betalt eller knulla runt ver huvudtaget?
Krasst sett tror jag inte att en fre detta hora ndvndigtvis skulle bli en smre fru heller bara fr denskull jmfrt med om man gifter sig med ngon som blev "kr" i nn ny varannan helg frn tonren och upp till trettiorsldern.