2015-05-04, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Woopdoops
Jag skulle grna vilja veta vilka torskarna r med s ja tack skvallra grna B-)

Vad lata mnga r. r enkelt att hitta denna infon.
G till sid 23 i denna trd. Dr ligger protokoll etc och bara att ladda hem filen. P sid 25-34 i pdf:en finns en mngd sms och mail frn olika telefoner. Googla p dessa telnr s skapar ni en lista p 10 min och behver inte frga efter den hr.
Citera
2015-05-04, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sorensson67
Ja du Anders du kan ju testa och ringa henne
Men skulle hon ta upp horeriet s visar det att hon inte bryr sig om sina barn det minsta. Vilken skam. Att hon str talad fr koppleri. Och sedan fortstter. Och du tror inte polisen kommer ha span p henne. Hahaha dom kommer ha span oavsett om hon horar eller ej
Kanske inte s bra att ringa henne, men hon har ngot visst ver sig. Frstr att hon var populr :-)
Citera
2015-05-07, 02:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersKarlstad
Kanske inte s bra att ringa henne, men hon har ngot visst ver sig. Frstr att hon var populr :-)
Hihi. Tror inte du vet vad populr r ☺ I de flesta kretsar klassas inte detta som populrvetenskap direkt. Knns rtt skabbigt faktiskt och nog kan bde du och andra f ngot dr inte redan rtt mnga varit. glimten i gat
Citera
2015-05-07, 20:46
Medlem
Nja, hade nog inte tnkt ringa ven om verksamheten startade upp igen :-). Ngon strre vetenskap r det nog inte hr, det r nog fel huvud som r inblandat i sdant hr. Ja det kanske finns andra vem de nu kan vara :-)
Citera
2015-05-09, 00:28
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agunda
Hihi. Tror inte du vet vad populr r ☺ I de flesta kretsar klassas inte detta som populrvetenskap direkt. Knns rtt skabbigt faktiskt och nog kan bde du och andra f ngot dr inte redan rtt mnga varit. glimten i gat

Tja det gr ju att g med i IS s fr man vl 16 oskulder om man dr som martyr!?!?
<sarcasm off>

"Populr" i detta sammanhang refererar vl till att det uppenbarligen funnits mnga kunder. Sunkigt eller inte, en sexkpare r vl ute efter en speciell tjnst och antagligen bara den tjnsten. Om mnga varit dr innan spelar antagligen mindre roll d man efterfrgar viss erfarenhet tnker jag. Om jag vill anlita en snickare vill jag inte betala fr att lra upp hen. En hel del sexkpare har vl redan en partner dr inte "alla varit" ( ditt inlgg verkar komma ur en vldigt naiv uppfattning).
Senast redigerad av bradgardsindianen 2015-05-09 kl. 00:32.
Citera
2015-05-10, 08:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Tja det gr ju att g med i IS s fr man vl 16 oskulder om man dr som martyr!?!?
<sarcasm off>

"Populr" i detta sammanhang refererar vl till att det uppenbarligen funnits mnga kunder. Sunkigt eller inte, en sexkpare r vl ute efter en speciell tjnst och antagligen bara den tjnsten. Om mnga varit dr innan spelar antagligen mindre roll d man efterfrgar viss erfarenhet tnker jag. Om jag vill anlita en snickare vill jag inte betala fr att lra upp hen. En hel del sexkpare har vl redan en partner dr inte "alla varit" ( ditt inlgg verkar komma ur en vldigt naiv uppfattning).
Tja naiv eller inte. Skrev med glimten i gat som jag ocks talade om. Ganska naivt att mena att ju fler sexpartners ju mer erfarenhet. Men man kanske knar bttre ju fler man sugit av p en parkering..kan ju hnda att det r s
Citera
2015-05-10, 12:06
Medlem
Citat:
Tja naiv eller inte. Skrev med glimten i gat som jag ocks talade om. Ganska naivt att mena att ju fler sexpartners ju mer erfarenhet. Men man kanske knar bttre ju fler man sugit av p en parkering..kan ju hnda att det r s
Ja tekniken har hon kanske vat upp :-), sedan kommer ju frgan om inlevelsen. Kanske finns andra i nromrdet som r duktigare p det :-)
Citera
2015-05-10, 14:17
Medlem
Citat:

Har man haft fler sexpartners s har man mer erfarenhet. Punkt. Givetvis sger det inget egentligen om kvaliteten. Det finns snickare som hagt massor av jobb och aldrig gjort ngot bra. De finns de som varit gifta ett flertal gnger och sledes har erfarenhet av ktenskap men fr denskull kanske inte r en *bra* partner. Du verkar haka upp dig p det "skitiga" i sjlva betalningen och det jag helt enkelt talar om att sexkparen r frmodligen inte ute efter ett frhllande eller ngon annan typ av mer eller mindre knslomssiga frpliktelser. Visst kan man skert g p krogen och hitta ngot one night stand eller skaffa sig en knull kompis som stller upp gratis om frun inte vill bli knullad i rven men det r det man nskar men det r klart att frun kanske suger bttre. Men p krogen eller med kk:t kanske man nd knner det som ett strningsmoment om man typ har ngon frpliktelse att tala om att de r vackra (eller ltsas att de r det).

Om frga inte r om masturbation s krvs det i regel two to tango och horan och torsken r tminstone initialt infrstdda p varderas prestation. Men det jag reagerar p r just din frdmande instllning till betalningen och den som tar betalt. Den polska lastbilschaffisen som utver horan i detta fall kanske har ett 40-50 tal andra horor "under bltet" s. a. s. och fortfarande r gift med sin frsta och enda fru som han trffade phgstadiet eller nt och hon r mhnda jtenjd med hans prestationer i svl snghalmen, frsrjningsfrmga och villighet att stlla upp och skjutsa ungarna till fotbollstrningen och sledes i fruns gon r en bra kta man (utan att hon behver bli knullad i rven). En hora behver inte heller stlla upp p vad som helst. Och sjlvfallet r det s att valet av partners kanske begrnsas ngot fr horan i det att mnga.finner det obehagligt eller kanske rent av skrmmande men jag hller absolut inte med att hon (man talar ofya om "hon" ven om det enligt uppgifter frn socialtjnst r fler tonrspojkar n flickor som sljer sex) per definition r en smre mnniska. Jag menar nu inte att "den goda horan" r en absolut sanning och av vissa kommentarer hr bland de som knner till personerna r det vl s att hon har mindre smickrande personlighetsdrag.. men dessa brister r vl nrvarande ven om hon vare sig skulle ta betalt eller knulla runt ver huvudtaget?
Krasst sett tror jag inte att en fre detta hora ndvndigtvis skulle bli en smre fru heller bara fr denskull jmfrt med om man gifter sig med ngon som blev "kr" i nn ny varannan helg frn tonren och upp till trettiorsldern.
Senast redigerad av bradgardsindianen 2015-05-10 kl. 14:41.
Citera
2015-05-10, 15:22
Medlem
Och fr att klargra: jag anser kriminaliseringen av sexkp har "snedbelastning" i det att bara en part r kriminaliserad. Lt vara att prostitution r en utsatt sysselsttning i och med att man kanske inte vet mycket om den kund man plockar upp och att en stor del prostituerade ofta r socialt utsatta.
men att plocka upp frmlingar man inte knner gller vl fr taxichaffisar med. Jag kan inte se att det p ngot stt frbttrar fr den frment utsatte att ses som offer p grund av ett slags legaldefinition. Det r vl fortfarande s i regel att en kvinna som exempelvis prostituerar sig fr att finansiera ett missbruk tillts at "g ner sig" avsevrt mer n hennes manliga vnner som ker in i fngelse d och d fr exempelvis stld och dylikt och i fngelse fr motivationsinsatser fr behandling och kanske ven att viss del av straffet ska gras p behandlingshem.
Den insatsen grs vl fr vuxna kvinnor i regel endast om hon har barn om barnen omhndertas med villkor att missbruket ska brytas.

Sedan r det hyckleriet med lagstiftningen jag har srskilt svrt fr. Det kanske kan finnas olika sikter om sex r ett mnskligt behov utver funktionen det har fr fortplantning. Dock kan man vl konstatera att mnniskor ven i denna del har olika behov. Vissa vill ofta och mycket och andra inte, behovet r heller kanske inte konstant detsamma. Har man tur finner man en part er med liknande behov om man nu vill ha en partner. Vissa trivs utmrkt med att leva som singel. Men staten satsar rtt mycket p att informera och upplysa om sex. Inte bara genom stttande av RFSU utan det satsas ven p att utbilda och informera om HBQT frgor ven till de som vare sig har ngon sdan lggning men inte heller p ngot stt fr densskull diskriminerar homosrxuella eller skggiga Conchitas som br hgklackat och klnning. Du kan knappt ppna en tidning utan att dr finns rdgivare som svarar p allskns frgor om sex. Ngot jag finner srskilt frtjusande r att folk som frgar om att de inte har lust att ligga mycket sllan fr svaret "ge fan i det d".
Och snart mste man lta som en taxeringsintident eller grnsvakt fr att freda sig frn vldtkt fr att de som r s konfliktrdda att de inte kan demonstrera ovilja till sex ska kunna knna sig skra. Men nd vill staten klfingrigt frbjuda en affrsmssig transaktion dr betalning erlggs fr utfrande av ngon avtalad form av fysisk samvaro? Vi fr inte tycka nnting r konstigt eller verka obehagligt ven om vi inte tvingas till att exempelvis ha sex med ngon av samma kn. Men vi fr tydligen inte betala i juridisk mening (eller ta betalt i moralisk mening).
Senast redigerad av bradgardsindianen 2015-05-10 kl. 16:01.
Citera
2015-05-10, 16:49
Medlem
Staten lgger mycket mda p att medborgarna ska visa (tminstone demonstrera utt) tolerans infr vem andra fredrar sexuellt trots att sexlivet anses hra till den privata sfren av rttigheter. "Vad" r allts under acceptanstvng ovanifrn men det fr inte finnas ett "varfr" (d.v.s. betalning fr inte vara del av motivationen). Och drigenom r sexlivet tydligen inte s helgat till privatlivet i s mn att att det r ok fr statens representant i form av polis att frga varfr du knullar med X men inte Y. Etiskt har jag ganska svrt att smlta den typ av legaliserad moralism. Det hr inte hemma riktigt i en modern stat som frutstter vuxna kunna se efter sig sjlva.
Citera
2015-05-10, 18:11
Medlem
Och argumenten om att man vill komma t trafficking dr tjejer luras eller tvingas in i prostitution r ju bara en lpparnas beknnelse. Det r ju inte s att en torsk hr i landet har incitament att anmla om tjejen verkar vara tvingad och sedan r det ju s att tjejerna inte ens fr stanna tillrckligt lnge fr att vittna och blir utvisade och skickade till samma stlle dr gnget som tog hit henne finns. Eller finns ngon statistik som visar p att man klarar upp mer trafficking under tvng i lnder med sexkpsfrbud?
Citera
2015-05-10, 23:41
Medlem
Finns det ngot foto p bordellkungen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här