2015-04-30, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steni
""Jag har en lista med alla namngivna personer, det r ett tiotal. Eftersom frunderskningen r offentlig s begr man inte ngot brott om man hnger ut dom hr.

Vad sger ni? Vill ni ha listan? Fr er som r s lata att ni inte orkar gra iordning listan sjlva..**""

Jag dr ju av nyfikenhet!
Ja jag r nog lat men tar grna del av listan ☺
Citera
2015-05-01, 08:24
Medlem
Skulle ocks vara intresserad av listan :-)
Citera
2015-05-01, 08:58
Medlem
Mste bara kolla det juridiska frst, eftersom namnen inte str i fup utan bara telenr. Rent teoretiskt kan det vara nya gare till numrena nu: men hur troligt r det att den nya garen till numret bor i Vrmland? Och hur ofta byter man nummer? Roligare r att jag ftt pm av en hr p forumet som pstr att jag kommer bli anmld om jag hnger ut dom, s jag vet ju att han r en av dom p listan.

Har ngon sett paret tor?
Citera
2015-05-01, 09:00
Medlem
En sak jag undrar ver r att i FUPen och samtalen med Therese s vet hon ju att tor legat med andra kvinnor, det har han erknt fr henne. nd stannar hon kvar. Hon pratar om det som om det vore ngot naturligt. Och sen en nyfdd unge. Bra planering dr.
Citera
2015-05-01, 09:28
Medlem
Ja men hon kollar upp tjejen p Facebook och namnger sedan tjejens kille. Antingen ett uttryck fr svartsjuka eller ocks ett frsk att " minska " sin skuld genom att visa p att de inte r ensamma om att bedriva sdan hr verksamhet. Ifall E fr kost och logi p statens bekostnad kanske hon kr igng verksamheten igen. Hon har ju ftt mycket reklam iaf :-). Ser hon fortfarande lika fin ut som hon gr p Facebook?
Citera
2015-05-01, 09:59
Medlem
Agamantums avatar
Haha Bananidiotlandet Sverige, dr doppa fr pengar nstan r i paritetet med att mrda en ldre mnniska.
Citera
2015-05-01, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersKarlstad
Ja men hon kollar upp tjejen p Facebook och namnger sedan tjejens kille. Antingen ett uttryck fr svartsjuka eller ocks ett frsk att " minska " sin skuld genom att visa p att de inte r ensamma om att bedriva sdan hr verksamhet. Ifall E fr kost och logi p statens bekostnad kanske hon kr igng verksamheten igen. Hon har ju ftt mycket reklam iaf :-). Ser hon fortfarande lika fin ut som hon gr p Facebook?

Hahahaha mig veterligen r bilderna 4-5 r gamla. Finns en bild p hur hon ser ut i dagslget och det r den dr hon r med Mona. S ser hon ut idag.

Och du tror inte polisen har super-span p henne d?
Citera
2015-05-01, 17:38
Medlem
Ja men den bilden p FB r vl gammal ?
Just nu har hon nog inte superspan p sig :-)
Tror att hon kommer gra succ igen efter det lugnat ner sig :-)
Citera
2015-05-02, 16:28
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersKarlstad
Ja men den bilden p FB r vl gammal ?
Just nu har hon nog inte superspan p sig :-)
Tror att hon kommer gra succ igen efter det lugnat ner sig :-)

Hon kan ju ha en superspanare "p sig" just nu.
Citera
2015-05-03, 15:48
Medlem
Ja du Anders du kan ju testa och ringa henne
Men skulle hon ta upp horeriet s visar det att hon inte bryr sig om sina barn det minsta. Vilken skam. Att hon str talad fr koppleri. Och sedan fortstter. Och du tror inte polisen kommer ha span p henne. Hahaha dom kommer ha span oavsett om hon horar eller ej
Citera
2015-05-03, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sorensson67
Ja du Anders du kan ju testa och ringa henne
Men skulle hon ta upp horeriet s visar det att hon inte bryr sig om sina barn det minsta. Vilken skam. Att hon str talad fr koppleri. Och sedan fortstter. Och du tror inte polisen kommer ha span p henne. Hahaha dom kommer ha span oavsett om hon horar eller ej
Varfr skulle de ha span p henne? Fr att hon ska betala skatt fr sin sidoinkomst? D br vl var och varannan hantverkare ha span p sig? Det r vl oerhrt mycket mer konstruktivt att ha span p DE SOM BEGTT BROTT MOT SEXKPSLAGEN.
Senast redigerad av Justiciarias 2015-05-03 kl. 21:11.
Citera
2015-05-04, 19:11
Medlem
Jag skulle grna vilja veta vilka torskarna r med s ja tack skvallra grna B-)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in