Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-10, 19:23
Medlem
hur gick det ts, har du ny tjej?
Citera
2020-07-16, 01:18
Medlem
TS, hur har det gått för dig? Skulle vara intressant med en uppdatering. Mvh
Citera
2020-07-16, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mandarin0
Hon är det bästa som har hänt mig och skulle göra allt för att få en till chans. Min bearbetning går ju ut på att försöka glömma så det blir så spretigt i huvudet nu.

Hur har ni det idag , så här lång tid senare ? Fick du tillbaka din kvinna ?
Citera
2020-07-16, 19:03
Medlem
goofers avatar
Kvinnor drar aldrig sådär om de inte redan har en backup, dvs hon har en ny redan.

Kvinnor lämnar sälllan för att bli singel.

Ts fick med största säkerhet dra det korta strået pga sin kvinnas opolitlighet.

Hoppas att jag har fel men jag säger som gw att statistiken är bra att luta sig emot och den säger att Ts kvinna redan hade nytt.
Citera
2020-07-25, 11:43
Medlem
Du skickade brevet, hon läste första stycket och himlade med ögonen. Sen gick hon och knullade med där där X.
Citera
2020-07-25, 23:43
Medlem
Don.Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mandarin0
Ja, det är otroligt svårt. Samtidigt som man känner sig riktigt dålig inombords så visar man sig stark och slänger på ett leende. Jag gjorde samma sak när exet var här och hämtade sina saker. Jag kände dock att jag inte behövde hjälpa till att bära några saker så jag tog en dusch och satt på balkongen medan dom lastade bilen.

Måste också säga att i mitt fall var det ganska skönt att hon hämtade sina saker. Det hade ändå tagit två månader och jag frågade mig själv många gånger om jag bara skulle slänga ut allting. Men det hade jag inte mage till att göra. Hon hade sånt extremt psykologiskt övertag av att ha sakerna kvar här och det gick inte att komma ifrån tanken att hon kanske väntade för att hon var osäker. Sen när hon slutligen "glömde" saker här på ett väldigt uppenbart ställe så kom jag in på samma tankebanor igen. Att hon själv kände sig lost och ville ha någon sorts hållhake på en. Men dom tankarna har jag kunnat släppa nu och ser det som att om det skulle vara så så är hon ett ännu större svin än vad jag tidigare tänkt, hehe.

Var stark, Berne88! Det blir sakta men säkert bättre! En sorgeprocess tar olika lång tid för olika människor, men vi kommer alla tillbaka.

Nu är vi nyfikna på hur det har gått för dig TS så här fem år senare!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in