• 1
  • 2
2015-03-11, 18:34
Medlem
vitapumpss avatar
Vet inte om jag törs ta upp denna tråd, men jag repar mod och gör ett försök. Jag vet inte om jag är ensam om att uppleva upphetsning eller rent av kåthet vid bråk med andra tjejer? Jag ser gärna på wrestling och catfight i you-toub och känner att det pirrar i kroppen. Ibland söker jag själv tillfällen till fajt . Det händer då och då att jag går på krogen för att förföra en annan tjejs kille och få henne fly förbannad på mig. Jag klär mig i kortkort kjol eller shorts,häftiga strumpor och pumps. Jag lägger an på tjejens kille och brukar alltid lyckas med att få honom intresserad genom lite småhångel. Efter ett tag går den försmådda tjejen igång - sliter tag i mig och vill göra upp. Ofta sker uppgörelsen på damtoaletten ibland någon annanstans . För det mesta brukar jag bli örfilad och dragen i håret. En gång fick jag en rejäl blåtira. Under fajten känner jag en otrolig upphetsning ,nästan på gränsen till orgasm. Är jag ensam om att göra detta? Finns det någon som har liknande erfarenheter? Jag vill påpeka att jag alls inte är lesbisk om någon undrar.
Citera
2015-03-11, 19:01
Medlem
gravemans avatar
kanske bättre att ha kampsport eller brottning som fritidsaktivitet istället för att förstöra andras relationer?
Citera
2015-03-11, 19:10
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Blir du rejält blöt i fittan när de svartsjuka tjejerna spöar upp dig? Är du masochist?
Citera
2015-03-11, 19:13
Medlem
gravemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitapumps
Tack för dessa örfilar. Det var väntat.
det lugnar och lättar mig att du förstår det själv
Citera
2015-03-11, 19:50
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Blir du rejält blöt i fittan när de svartsjuka tjejerna spöar upp dig? Är du masochist?

Ja det blir jag. Jo, jag har tydligen masochistisk läggning annars skulle jag inte känna upphetsning av detta. Jag tror definitivt inte att jag är ensam om detta. Det är säkert fler som upplever detsamma men vågar inte avslöja det.
Citera
2015-03-11, 19:59
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ja det blir jag. Jo, jag har tydligen masochistisk läggning annars skulle jag inte känna upphetsning av detta. Jag tror definitivt inte att jag är ensam om detta. Det är säkert fler som upplever detsamma men vågar inte avslöja det.
Blir du lika kåt om det är en kille som slår dig?
Citera
2015-03-11, 20:10
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:
Blir du lika kåt om det är en kille som slår dig?

Va bra att du ställer frågor! Ja , jag blir kåt när min pojkvän spöar mig. Örfilar och hårdragning brukar ingå i förspelet till vårt sex. Jag gillar hårda tag.
Citera
2015-03-11, 20:10
Medlem
Kundalinis avatar
Det är helt normalt.

Sex och våld är syskon.
Citera
2015-03-11, 20:23
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Va bra att du ställer frågor! Ja , jag blir kåt när min pojkvän spöar mig. Örfilar och hårdragning brukar ingå i förspelet till vårt sex. Jag gillar hårda tag.
Frågor får du nog stå ut med när du startar trådar.. Här kommer en till: Blir du lika kåt om en annan tjej hånglar med din kille och du börjar spöa henne?
Citera
2015-03-11, 20:32
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:
Frågor får du nog stå ut med när du startar trådar.. Här kommer en till: Blir du lika kåt om en annan tjej hånglar med din kille och du börjar spöa henne?

Visst blir jag det. Det blir ju kamp. Jag får ju tillfälle att fajtas med henne. Det troligaste är att hon besegrar mig. Jag är urusel på att slåss. Men upplevelsen av närkampen...
Citera
2015-03-11, 20:43
Moderator
VitKallas avatar
Erotik och sexualitet --> BDSM, fetischism, parafili och kinky sex
/Moderator
Citera
2015-03-11, 22:22
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Visst blir jag det. Det blir ju kamp. Jag får ju tillfälle att fajtas med henne. Det troligaste är att hon besegrar mig. Jag är urusel på att slåss. Men upplevelsen av närkampen...
Påverkar tjejens utseende hur upphetsad du blir vid en fajt? Blir du mer blöt i trosan om tjejen är riktigt snygg? Är det nån speciell utseendetyp som du helst fajtas med?

Händer det att du knullar på toaletten direkt efter slagsmålen?
Senast redigerad av hvita.nhegrer 2015-03-11 kl. 22:25.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in