Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2015-03-13, 10:33
Medlem
Jag kör questbars på arbetsdagar.
Börjar jobba 12 och äter frukost vid 10, sen har jag inte lunch förens 15.00, så gillar att klämma inte en runt 13-14
Citera
2015-03-13, 10:43
Medlem
Questbars är i princip godis med lite högre protein innehåll, gäller dom flesta proteinbars.

Annars är Body Science bars'en helt ok om man kollar på näringsinnehåll. När jag kollade upp alla sist så var dom de "bästa" så att säga.
Citera
2015-03-13, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flyer6
Jag talar bara för mig själv, mina ord är ingen universell lag

hehe nä det begriper väl jag oxå men det var ganska bra o krasst konstaterar av oss båda vad dessa proteinbars igentligen är
Citera
2015-03-13, 22:28
Medlem
jadrapatrissors avatar
Kör på Body Science protein meal efter varje träningspass. Sjukt goda samt billiga, har inte testat några andra bars. Men varför testa andra när dessa har en bra % protein samt väldigt goda.
Citera
2015-03-14, 16:54
Medlem
Queen-Obscences avatar
När jag väl kör på bars blir det Questbar Cookies and Cream eller Smores. Tycker att de är goda och ett utmärkt mellanmål och måltidsersättning men pga. att de är så pass goda är det svårt att endast trycka i sig en. Brukar försöka undvika att köpa dem särskilt nu när jag ska ner i vikt just eftersom att man har dålig självbehärskning. Tycker att de hade utmärkt innehåll utöver att de har för mycket kolhydrater...Men någon gång i veckan kan ju inte skada.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in