Citat:
Ursprungligen postat av
vonSnaps
Det här senaste avsnittet, nr 63, var otroligt bra!! Nästan extremt bra!
Fantastiskt intressant att höra Karros historia – så "nyvaknad" och så klockren, och ändå har hon levt hela sitt liv bestulen på sin egen historia om sina egna far och morföräldrars verkliga historia och upplevelser! Mental misshandel utförd av staten på order av Sions tankedestruktor! Tänk, verkligheten är så mycket mer dystopisk än vad Orwell och Boye fantiserade om i 1984 och Kallocain.
Resten av programmet om banker, ekonomi och makt är lika bra, även om jag just nu gör en paus efter att par timmar, så att jag har lite kvar, och jag utgår ifrån att slutet bibehåller kvaliteten.
Till de som klagar vill jag säga att Radio Nordfront skall faan i mig inte vara nåt jävla myspluttifnuttigt soffprogram med tillbakalutad ryggdunk och självgodhet!! Vill man lyssna på nationell skojig P3 med några bira så får man bli underhållen på Motgift, men vill man ha "The Real Stuff", så går man till Radio Nordfront!
Detta är helt enkelt politisk radio med klass och innehåll!!
/LvG
Instämmer till fullo. Detta var ett toppenavsnitt!
Det är mycket glädjande att höra de kvinnliga gäster radion har haft under den senaste tiden, och Karro är inget undantag. Frimodig och insiktsfull med avseende på den sionistiska makten. Lyssningar som denna ger mig hopp! När kvinnorna börjar att vakna så anar jag så smått gryningsljuset.
Mixen i resten av programmet var också bra. Något jag nästan blivit beroende av att höra i radion är Öbergs återkommande strapatser bland frimurare, dårar och syltryggar i Ludvikas kommunfullmäktige.