Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-06-04, 15:12
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byskolor
12 minuter in - hoppas inte den här kvinnan kommer att fortsätta avbryta folk och ta alltför mycket plats under tre timmars tid.
Ja kändes som de borde lagt upp lite "regler" innan så samtalen flyter på bättre.. är inte bra detta än så länge
Citera
2016-06-04, 18:14
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robin-Palmblad
Om en stund.
Hörru, vad var det för random elektronisk musik som dök upp sista minuterna? Sjukt otippat ...titel/titlar på dom btw?

För övrigt riktigt bra avsnitt till slut, gästen blev bättre ju längre hon var med också.
Citera
2016-06-04, 19:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Hörru, vad var det för random elektronisk musik som dök upp sista minuterna? Sjukt otippat ...titel/titlar på dom btw?

För övrigt riktigt bra avsnitt till slut, gästen blev bättre ju längre hon var med också.
Är det denna du menar?
https://www.youtube.com/watch?v=cG7cRDcPY3k

var ju i samband med att den här videon visades https://www.youtube.com/watch?v=XorKTwkFPDU
Senast redigerad av Etnopluralist 2016-06-04 kl. 19:07.
Citera
2016-06-04, 20:06
Medlem
Citat:
Ja kändes som de borde lagt upp lite "regler" innan så samtalen flyter på bättre.. är inte bra detta än så länge

Citat:

Ok, jag gjorde ett till försök att uthärda henne, men det är omöjligt! Är hon med i hela avsnittet? Jag lyssnade i 40-50 minuter och försökte spola fram, men hon är ju överallt! För första gången någonsin ska jag lyssna på Motgifts senaste sändning för att stilla min abstinens.

Bara att stänga av och invänta nästa veckas avsnitt.
Senast redigerad av Byskolor 2016-06-04 kl. 20:08.
Citera
2016-06-04, 20:28
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etnopluralist
Är det denna du menar?
https://www.youtube.com/watch?v=cG7cRDcPY3k

var ju i samband med att den här videon visades https://www.youtube.com/watch?v=XorKTwkFPDU

Är ju så oldschool att jag kör .mp3 alternativ om det finns, således fanns det ingen video för mig, men musiken var där ändå

Citat:
Ok, jag gjorde ett till försök att uthärda henne, men det är omöjligt! Är hon med i hela avsnittet? Jag lyssnade i 40-50 minuter och försökte spola fram, men hon är ju överallt! För första gången någonsin ska jag lyssna på Motgifts senaste sändning för att stilla min abstinens.

Bara att stänga av och invänta nästa veckas avsnitt.

Nej hon drar ganska tidigt, avsnittet är 180min och trojkan kör ensamt under större delen av avsnittet iaf
Citera
2016-06-04, 21:14
Medlem
vonSnapss avatar
Det här senaste avsnittet, nr 63, var otroligt bra!! Nästan extremt bra!
Fantastiskt intressant att höra Karros historia – så "nyvaknad" och så klockren, och ändå har hon levt hela sitt liv bestulen på sin egen historia om sina egna far och morföräldrars verkliga historia och upplevelser! Mental misshandel utförd av staten på order av Sions tankedestruktor! Tänk, verkligheten är så mycket mer dystopisk än vad Orwell och Boye fantiserade om i 1984 och Kallocain.

Resten av programmet om banker, ekonomi och makt är lika bra, även om jag just nu gör en paus efter att par timmar, så att jag har lite kvar, och jag utgår ifrån att slutet bibehåller kvaliteten.

Till de som klagar vill jag säga att Radio Nordfront skall faan i mig inte vara nåt jävla myspluttifnuttigt soffprogram med tillbakalutad ryggdunk och självgodhet!! Vill man lyssna på nationell skojig P3 med några bira så får man bli underhållen på Motgift, men vill man ha "The Real Stuff", så går man till Radio Nordfront!

Detta är helt enkelt politisk radio med klass och innehåll!!

/LvG
Citera
2016-06-04, 21:33
Medlem
vonbrixens avatar
Mycket mycket bra avsnitt! Karro tycker jag var väldigt intressant att lyssna till, bra jobbat att få med henne för en sådan aktuell och viktigt uppgift som det här Österrikiska "valet"(självklart var det aldrig ett val som vi alla vet). Youtube borde ni verkligen hitta ett alternativ till för de kommer stänga ner 47.000 kanaler inom den närmaste tiden för att sedan fortsätta med alla former av motstånd till den judiska världsordningen. Google/Youtube är nog tyvärr ett avslutat kapitel för alla kritiska krafter, det var iofs en tidsfråga med tanke på vilka som kontrollerar dessa sidor, JUDAR.

Youtube har egentligen under en lång tid tagit bort kritiska filmer men nu har de verkligen höjt tempot och raderar även mindre användare, troligtvis för att de iom Trump-rörelsen och hans kritik mot media etc har alternativen blivit mer populära än tidigare så jag känner att detta är ett desperat och drastiska agerande av judarna. De börjar känna att det tom på hemmaplan i USA börjar komma fram sanningar de verkligen inte vill ha att göra med, men i slutändan kommer sanningen att segra, det är jag säker på.
Citera
2016-06-04, 21:39
Medlem
SvenskOppositions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonSnaps
Det här senaste avsnittet, nr 63, var otroligt bra!! Nästan extremt bra!
Fantastiskt intressant att höra Karros historia – så "nyvaknad" och så klockren, och ändå har hon levt hela sitt liv bestulen på sin egen historia om sina egna far och morföräldrars verkliga historia och upplevelser! Mental misshandel utförd av staten på order av Sions tankedestruktor! Tänk, verkligheten är så mycket mer dystopisk än vad Orwell och Boye fantiserade om i 1984 och Kallocain.

Resten av programmet om banker, ekonomi och makt är lika bra, även om jag just nu gör en paus efter att par timmar, så att jag har lite kvar, och jag utgår ifrån att slutet bibehåller kvaliteten.

Till de som klagar vill jag säga att Radio Nordfront skall faan i mig inte vara nåt jävla myspluttifnuttigt soffprogram med tillbakalutad ryggdunk och självgodhet!! Vill man lyssna på nationell skojig P3 med några bira så får man bli underhållen på Motgift, men vill man ha "The Real Stuff", så går man till Radio Nordfront!

Detta är helt enkelt politisk radio med klass och innehåll!!

/LvG

Instämmer till fullo. Detta var ett toppenavsnitt!
Det är mycket glädjande att höra de kvinnliga gäster radion har haft under den senaste tiden, och Karro är inget undantag. Frimodig och insiktsfull med avseende på den sionistiska makten. Lyssningar som denna ger mig hopp! När kvinnorna börjar att vakna så anar jag så smått gryningsljuset.

Mixen i resten av programmet var också bra. Något jag nästan blivit beroende av att höra i radion är Öbergs återkommande strapatser bland frimurare, dårar och syltryggar i Ludvikas kommunfullmäktige.
Citera
2016-06-05, 17:14
Medlem
Jag ber om ursäkt för min tidigare negativitet. Jag spolade förbi kvinnan och nu är allt frid och fröjd.
Citera
2016-06-05, 18:57
Medlem
-Zex-s avatar
Citat:
Jag ber om ursäkt för min tidigare negativitet. Jag spolade förbi kvinnan och nu är allt frid och fröjd.
När slutade hon tjattra?
Citera
2016-06-05, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Zex-
När slutade hon tjattra?
Runt 1h 30 minuter in i programmet.
Citera
2016-06-05, 22:12
Medlem
-Zex-s avatar