Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-03-18, 22:34
  #1
Medlem
Ja ska beskriva mig kort. Det ända jag idag tittar på är typ dessa kanaler
Svt1 och 2, tv3, tv4 och kanal 5 och viasat fotboll då jag följer premier league. Jag är otroligt dåligt insatt i detta ämne men jag tänkte jag skulle kolla upp detta då jag tycker att det låter dyrt med 550kr/månaden när man typ bara använder det för att få se engelska fotbollen. Finns det bättre alternativ om man vill ha dessa kanaler jag nämner ovan eller är det bara till att forsätta med det viasatabbonemanget jag har idag?

Mvh
Citera
2015-03-18, 22:40
  #2
Medlem
Ondquists avatar
Pröva i rätt delforum istället, så får du säkert en massa bra tips på vettiga abonnemangsformer.
Citera
2015-03-19, 00:54
  #3
Medlem
Bror.s avatar
Köp en openbox, en parabol och ett konto hos någon cardsharer online så får du oftast ett abonnemang för ca 1000 per år. Då får du de flesta av Viasats kanaler och SVT, TV4 m.fl.
Citera
2015-03-19, 22:46
  #4
Medlem
Kruxet är väl Viasat Fotboll som är apdyrt hur du än gör. men nog borde du kunna komma lite billigare undan. På tex comhem kan du sköpa Viasat Fotboll som enstaka kanal för 189:- månaden.
Citera
2015-03-19, 22:48
  #5
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av bman75
Kruxet är väl Viasat Fotboll som är apdyrt hur du än gör. men nog borde du kunna komma lite billigare undan. På tex comhem kan du sköpa Viasat Fotboll som enstaka kanal för 189:- månaden.


Sen tillkommer 59kr i månaden för kortavgift.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback