Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-09-27, 19:08
Medlem
Yanko Pitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ödlan
För att man inte ska missbruka editfunktionen. En timme borde räcka för att rätta till stavfel och liknande. Nej, det är ingen bugg.
Vilken löjlig anledning.
2008-09-27, 21:20
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yanko Pitch
Vilken löjlig anledning.
Må så vara, men hur kul vore det om startinlägg i trådar försvann när tråden är flera sidor igång och diskussionen är het? Ångrar man sig vet man att tänka efter före nästa gång.

What says on the internet, stays on the internet.
2008-09-27, 21:38
Medlem
Yanko Pitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Må så vara, men hur kul vore det om startinlägg i trådar försvann när tråden är flera sidor igång och diskussionen är het? Ångrar man sig vet man att tänka efter före nästa gång.

What says on the internet, stays on the internet.
I mitt fall handlade om ett inlägg som jag ville omformulera då jag ansåg inte den vara tillräckligt konkret. Man kunde åtminstonde öka tiden. Nu vet jag iaf tills nästa gång. Tillbaka till topic om forumbuggar. ..
2008-09-28, 19:22
Medlem
Jag vet inte om det är en bugg eller om det är min dator som jävlas. " Sidan kan inte visas" kommer upp hela tiden här på forumet. Åtgärd för detta?
2008-09-28, 22:37
Medlem
JimGooses avatar
Sanches, sitter du med ett scientific atlanta epc2434 modem från comhem?
Brandväggen i moedemet är defekt så prova att stänga av den.
2008-09-29, 14:15
Medlem
Skulle sitta fint med en sökfunktion som söker i ENDAST trådnamn. Söker jag i trådar nu så tar de alla trådar som innehåller ordet, vilket alltid är 90% av alla trådar.
2008-09-29, 14:24
Medlem
orkarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maci
Skulle sitta fint med en sökfunktion som söker i ENDAST trådnamn. Söker jag i trådar nu så tar de alla trådar som innehåller ordet, vilket alltid är 90% av alla trådar.

Väl inne i en tråd hittar du "sök i det här ämnet" i övre högra hörnet av fejset
2008-09-29, 14:29
Medlem
antagonistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maci
Om du menar att du endast vill söka på rubriker så är det ju bara att välja "sök enbart i rubriker".
2008-09-29, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antagonisten
Om du menar att du endast vill söka på rubriker så är det ju bara att välja "sök enbart i rubriker".

Det var det jag menade. Nu när jag öppnat mina blinda ögon ser jag det.

My bad! Tack för hjälpen!
2008-09-29, 17:03
Medlem
phreakdentas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wääuu
Om jag försöker ta bort ett gäng PM på en gång kommer det ibland upp någon sida med nåt i stil med "du har inte behörighet till denna sida, det kan bero på blabla.."
Samma här, fixa!
2008-09-29, 21:11
Medlem
nex112s avatar
När jag har valt att prenumerera på ett ämne visas det inte alltid om något nytt inlägg har skrivits. Även om jag tittar på Kontrollpanelen en gång per dag, oftast.
2008-09-29, 21:26
Medlem
Xerxesbrothers avatar
Det var något strul förut idag, vet inte om det gäller längre, med någon slags proxy error när man skulle starta en tråd.
Verkade inte som att det bara gällde mig, eftersom det kom upp flera dubbla trådstarter runt kl 14.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in