Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-07-25, 00:43
Medlem
beyonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antagonisten
Du är välkommen att knåpa ihop ett eget alternativ m.h.a. Flashscript, det finns säkert en och annan person som skulle uppskatta det.
Om jag vore haj på sånt skulle jag knappast sitta här och gnälla.
Citat:
Det nuvarande systemet gillas dock av majoriteten av användarna, alltså kommer det inte att modifieras efter dina personliga preferenser.
Det där hittade du på medan du skrev det.
2009-07-25, 00:52
Medlem
antagonistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beyond
Det där hittade du på medan du skrev det.
Ok, jag erkänner, men jag tror nog ändå att det ligger rätt nära sanningen. Under min tid här på Flashback så tror jag att jag bara har sett en person till klaga på detta, vilket innebär att de flesta antagligen är ganska nöjda med dagens system. Det går inte att få alla nöjda.
2009-07-25, 01:03
Medlem
beyonds avatar
Citat:
Ok, jag erkänner, men jag tror nog ändå att det ligger rätt nära sanningen. Under min tid här på Flashback så tror jag att jag bara har sett en person till klaga på detta, vilket innebär att de flesta antagligen är ganska nöjda med dagens system. Det går inte att få alla nöjda.
Naturligtvis är det omöjligt att göra alla nöjda, men man kan inte ta avsaknaden av klagomål som bevis för att alla andra trivs med läget. Det är nog så enkelt att majoriteten inte har en susning om de här frågorna.

Se t ex här: https://www.flashback.org/showthread.php?t=919590

415 medlemmar (av 322 287) har orkat kryssa i en ruta med den funktion de saknar mest. Om pollen var på riktigt, korrekt marknadsförd och negern tog resultatet på allvar så skulle vi se ett helt annat deltagande från medlemmarnas sida. Idag är det mest ett roligt tidsfördriv att efterlysa förbättringar på Flashback, men jag anser fortfarande att pilfenomenet är en bugg och borde tas på allvar (d.v.s. negern borde ge beng en glass så att han är lite mer villig att laga felet).
2009-07-25, 01:04
Medlem
Anteauss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b0gfetto
Pilen finns för att du skrivit i tråden.
Citat:
Ursprungligen postat av beyond
Hähä! För tusende gången, jag vet varför den finns där. Frågan är varför den inte försvinner när det jag skrivit inte längre finns kvar.
Long shot: Jag skulle tro att det har med kodningen av prenumerationer att göra. Just den delen av prenumerationskodningen där du kan välja att alla trådar som du skriver i ska läggas till per automatik i din prenumerationslista.

Fast det är en fråga för beng att svara på.
2009-07-25, 19:17
Medlem
antagonistens avatar
Vad har hänt med "sök i detta ämne" ? Menyn verkar vara borttagen (jag får i alla fall inte fram den lägre och jag provat i Opera, Firefox och Internet Explorer).
Jag satt och läste runt lite och det fungerade precis som vanligt, men helt plötsligt försvann "sökmenyn" efter en siduppdatering.

Vad är det som pågår?
2009-07-25, 19:22
Medlem
Big_Bites avatar
Citat:
Vad har hänt med "sök i detta ämne" ? Menyn verkar vara borttagen (jag får i alla fall inte fram den lägre och jag provat i Opera, Firefox och Internet Explorer).
Jag satt och läste runt lite och det fungerade precis som vanligt, men helt plötsligt försvann "sökmenyn" efter en siduppdatering.

Vad är det som pågår?
https://www.flashback.org/showthread.php?t=964372

https://www.flashback.org/showpost....postcount=1913
2009-07-28, 21:25
Medlem
Juntaneinens avatar
Varför fuckas sidan upp ibland? Händer bara på FB, texten har färg och blir stor och kaotisk.
2009-07-28, 21:51
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juntaneinen
Varför fuckas sidan upp ibland? Händer bara på FB, texten har färg och blir stor och kaotisk.

Testa Ctrl + -?

Kan du ge lite mer information kanske?
2009-07-29, 11:05
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b0gfetto
Testa Ctrl + -?

Kan du ge lite mer information kanske?
Jag tror jag vet vad han menar och det blir ett jävla kaos när det händer; inga avatarer visas, tabellerna är kors och tvärs med reklam i ett hörn och ett halvt inlägg i ett annat. Nu har det inte hänt för mig på någon månad men jag minns det. Inget stortproblem dock då det bara är att trycka på uppdatera så blir det oftast rätt igen.
2009-07-30, 18:21
Medlem
nylndrs avatar
Ibland händer detta mig; http://data.fuskbugg.se/skalman01/--...------w00t.jpg

Vet inte vad det beror på? Jag har FF 3.5.1.
2009-07-31, 13:32
Medlem
Marckuss avatar
Efterhängsen bild

Jag stängde av bilder i min webläsare för att slippa animerad reklam. Men en annonsplats längst upp till höger hänger kvar i trots mot detta... jag undrar vad det beror på. Alla andra bilder försvann helt och hållet.
2009-08-02, 08:56
Medlem
Jag får detta när jag ska trycka upp privat meddelande? Bara för mig?

http://bayimg.com/hAdhJaaca

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in