ladda inte ner dll filer då är det bättre att återställa skiten till tidigare datum för dll filer innehåller oftast skit och du blir lätt infekterad jag har själv gjort så ett par gånger att jag laddat ner dll filer och skiten ändå inte funkat och problemen avlöste varandra så jag slutade ladda ner dll filer till idag och när jag la in dll filen och skulle starta programmet så funkade det inte och då avinstallerade jag programmet och helt plötsligt försvann alla mina spel och jag nu håller på att installera alla spelen igen vilket jag är väldigt irriterad över för att det är inga små spel ett av dom är mellan 15-20 Gb och det är bara ett spel sen när det spelet är klart så ska jag ladda ner och installera wow och det är ännu större,,,
så mitt förslag är va försiktig när du håller på med dll filer för det kan sabba hela datorn
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!