• 1
  • 2
2015-04-12, 22:33
Medlem
majflowers avatar
Vad kan en vanlig Svensson göra åt invandringen?

Framförallt för att få stopp på den
men även att få bort bidragstagare och kriminella invandrare.
Citera
2015-04-12, 22:35
Medlem
Att rösta på SD är nog första steget...
Citera
2015-04-12, 22:40
Medlem
MotNangijalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majflower
Vad kan en vanlig Svensson göra åt invandringen?

Framförallt för att få stopp på den
men även att få bort bidragstagare och kriminella invandrare.

Om en stor del av alla Svenssons skulle göra en skattestrejk skulle det funka, eller rösta SD.
Finns nog inte mycket mer man kan göra.
Citera
2015-04-12, 22:46
Medlem
Sweegones avatar
Fast om du tror att invandrare är de enda som lever på bidragspengar så tror du mycket fel.

Och du vill inte få bort kriminella som är etniskt svenska?
Senast redigerad av Sweegone 2015-04-12 kl. 22:50.
Citera
2015-04-12, 22:47
Medlem
drinkandfuckgoods avatar
SD kommer inte göra ett skit när Sauidi knackar på dörren.
Det är som att tro att sossarna skulle ta bort trängselskatten för att folket röstar bort det.

Enda SD är är kostymnissar med för hög lön och som är bra på att manipulera.
Citera
2015-04-12, 22:51
Medlem
Gå med i Nordiska Motståndsrörelsen, eller bli i alla fall stödmedlem och rösta på deras blivande parti.

Bli fanatisk, och gör dig redo att dö för saken.
Citera
2015-04-12, 22:57
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MotNangijala
Om en stor del av alla Svenssons skulle göra en skattestrejk skulle det funka, eller rösta SD.
Finns nog inte mycket mer man kan göra.

Vadå skattestrejk? Invandringen kostar redan +200 miljarder/år och eliten bryr sig inte. Det enda som skulle hända Svensson vid skattestrejk att kronkalle kommer på besök.
Citera
2015-04-12, 23:07
Bannlyst
de flesta tycks inte vilja sätta stop för galenskapen, utan tycks triva med det samhälle invandringen gett oss, man kan rösta SD och hoppas

men då de flesta faktiskt tycks vilja ha det såhär kan man som normalt funtad människa lämna idioterna till sin vilja, önska dom lycka till och flytta till ett vettigare land

är iaf vad jag tänker göra
Citera
2015-04-12, 23:11
Medlem
CliviaMiniatas avatar
Det alla kan göra är att motarbeta jobbiga utlänningar i vardagen. De som är trevliga kan man låta vara ifred, oavsett var de kommer ifrån.
Man kan få dem vräkta från sina lägenheter på olika sätt, lagliga eller olagliga. Allt är tillåtet så länge man inte åker fast.
En lindrig och ofarlig aktivitet är att hälla surströmmingsspad i deras barnvagnar. Mycket värre saker finns att göra, men jag vill inte tipsa någon. Jag är bara en inte helt ung dam som har lärt mig några knep, men vill inte uppmana folk till att begå olagligheter.
Citera
2015-04-12, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ColinCherry
de flesta tycks inte vilja sätta stop för galenskapen, utan tycks triva med det samhälle invandringen gett oss, man kan rösta SD och hoppas

men då de flesta faktiskt tycks vilja ha det såhär kan man som normalt funtad människa lämna idioterna till sin vilja, önska dom lycka till och flytta till ett vettigare land

är iaf vad jag tänker göra

Eller så överlever man som fanatisk etnoideologisk grupp och går segrande ur striden när allt störtar samman. Framtidens Sverige tillhör dom, och inte mesiga halvmesyrer till Sverigedemokrater, som kommer att gå under i det blodbad som väntar. Ni som flyr utomlands kommer säkert att betraktas som paria.
Citera
2015-04-12, 23:13
Medlem
atts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CliviaMiniata
Det alla kan göra är att motarbeta jobbiga utlänningar i vardagen. De som är trevliga kan man låta vara ifred, oavsett var de kommer ifrån.
Man kan få dem vräkta från sina lägenheter på olika sätt, lagliga eller olagliga. Allt är tillåtet så länge man inte åker fast.
En lindrig och ofarlig aktivitet är att hälla surströmmingsspad i deras barnvagnar. Mycket värre saker finns att göra, men jag vill inte tipsa någon. Jag är bara en inte helt ung dam som har lärt mig några knep, men vill inte uppmana folk till att begå olagligheter.

Surströmmingsspad i deras barnvagnar, vad ska det vara bra för? Åker de hem till Somalia då eller? Idiot!
Citera
2015-04-12, 23:23
Medlem
MotNangijalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Vadå skattestrejk? Invandringen kostar redan +200 miljarder/år och eliten bryr sig inte. Det enda som skulle hända Svensson vid skattestrejk att kronkalle kommer på besök.

Om tillräckligt många skulle göra det skulle det kunna röra om en del i grytan, det skulle bli obalans vilket leder till att man måste låna pengar från ett annat land eller prioritera om. Tror inte konkalle skulle kunna bocka av 20% ens om tillräckligt många skulle göra det. Men en skattestrejk som är tillräckligt stor skulle aldrig kunna hända i Sverige.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in