2015-04-24, 18:17
Medlem
Grontarskonts avatar
Är i ett inte helt bra förhållande! Vi bråkar inte men det är rätt kärlekslöst. Har 2 barn.

Nu till grejen! Var på en jobbfest och blev uppraggad av en arbetskamrat. Hände inget jag inte kan stå för men det hela fick mig att tänka till. Ska man leta lyckan nån annan stans eller försöka lappa ihop det man har? 2 barn med i bilden som inte underlättar ett beslut. Var bara så skönt att få nån bekräftelse av nån annan, dock vet jag inte vilka känslor jag har för tjejen i fråga. Hon sitter i typ samma sits. Enligt henne mer än bara en fyllegrej men vad vet man?
Citera
2015-04-24, 18:32
Medlem
Hur gamla är barnen?
Vill du lämna så gör det. Att hålla ihop för barnens skull blir bara jobbigt för alla i slutändan. Men var noga med att låta barnens välmående stå i fokus under separationen. Ni kommer behöva sköta uppbrottet på ett bra sätt för att fortsätta kunna ha en nödvändig relation för barnens skull.
Citera
2015-04-24, 18:38
Medlem
jag har skilda föräldrar och är i tonåren.

Lappa ihop det igen, inte kul för barnen. Gör det för deras skull
Citera
2015-04-24, 18:40
Medlem
Nereons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Everise1
jag har skilda föräldrar och är i tonåren.

Lappa ihop det igen, inte kul för barnen. Gör det för deras skull

Det är inte kul att leva med föräldrar som bara "håller ihop" för barnens skull heller.
Citera
2015-04-24, 21:00
Medlem
dunias avatar
Försök att reda ut ditt förhållande med din fru istället för att se dig om bekräftelse på annat håll. När du har nått absolut botten, då kanske det är dags att agera med andra medel. Men just nu skulle jag satsa på att prata med din fru.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in