2007-04-15, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
r den ngon som vet vad det r fr system req? letat men ingen verkar ju veta. Finns det nn patch ute till det hr? tacksam fr svar

Men gud, ls trden.. FRSTA Sidan
Citat:
Ursprungligen postat av Spader
Och inga sjuka system requirements heller:

suggested system requirements:
Pentium 4 1.4 GHz
512 MB RAM
graphic card 32MB (GeForce 4 or better)
4 GB HDD.

D blir det till och testa. Spelet verkar hur grymt som helst.

/Spader
Citera
2007-04-15, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rausner
Kul att nn bumpar denna trden, lste nt om detta spel fr hundra r sen men testade aldrig det. Ska fixa tag i det nu testa

Samma hr, har spelet om 5 min max, sen blir det pang pang (smyg smyg mjligtvis)
Citera
2007-05-13, 13:12
Medlem
Trappers avatar
Ingen som vet om det kommer en uppfljare?
Citera
2007-05-13, 14:39
Medlem
Scanfaces avatar
Gillar ocks spelet men det enda jag strde mig extremt mycket p var AI'n som r totalt urblst och samtidigt verkar veta exakt var man befinner sig d man avlossat ett skott och missat.
Citera
2007-05-13, 14:43
Medlem
kristoes avatar
det var skert jvligt tufft 2005, men nu 2007 s vill man bara brnna bort det frn hrddisken..
Drog hem det frra veckan och hade aldrig hrt talas om det innan, gav det 5 mins spelande sen buggade det.. En uppfljare hade jag dock grna lirat, sniper i vietnam *gurgel*..
Citera
2007-05-13, 19:31
Medlem
Trappers avatar
Jo Ai r inte vidare bra spelade igenom det igen p svraste graden med vind grav, m.m ven d r det fr ltt. Smbuggit bessutom men jkla roligt att smyga och speja. Tnk om dom skulle satsat hrt p en uppfljare fr jag tycker att det hr konseptet borde f ett riktigt superbra spel.
Citera
2007-05-14, 10:41
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuDDeN
Men gud, ls trden.. FRSTA Sidan

Men din jvla dre vad r det fr mening med att leta upp ett 1 r gammalt inlgg dr jag frgar efter sys req?

Ngon som spelar online fortfarande? Sjukt roligt ven om det r i sm doser man ska spela det hr. Men ett par matcher per dag blir det iaf.
Citera
2007-07-11, 23:04
Medlem
Bsta spelet Sniper Elite

Sniper elite r nog det ultimata WWII spelet ass. alla mjligheter och sittvationer som uppstr under spelets gng. och hur dom har laggt upp spelet r extremt bra. Jag vrkligen lskar detta spelet. Och det r det mest realistiska skjut spelet som gjort. r ett mste Prova spel ass.
Citera
2009-01-18, 21:03
Medlem
Har precis tankat ner spelet, Vill bara ha svar p 2 frgor.

Vilken knapp fr man fram dynamitgubbe och om man str upp vilken knapp r det fr att lgga sig och krypa igen?
Citera
2009-01-19, 18:04
Medlem
Kan nn hjlpa?
Citera
2009-01-19, 20:41
Medlem
Trappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kiely
Kan nn hjlpa?
Det var ju ett bra tag sedan jag spelade SE men jag tror att jag tog fram dynamiten med scrollen. men du kan vl ndra i instllningarna hur du vill ha knapparna...
Citera
2009-01-19, 22:35
Medlem
Gimp_offers avatar
hh sniper elite... En hrlig verklighetsflykt eller ska man sga lektionsflykt.

Jag och 3 klass kamrater spelade det och var p jakt efter det perfekta skottet.

P en bana ska man korsa en liten bro och sedan ner och gmma sig i en tunnelbarna. Hger om floden s finns det en gubbe LNGT bort. Upptckte han av en slump nr tv vanliga fotsoldater skt mot mig och gubben lngt borta tog mitt liv gng p gng.

Blev skrmd av en polare och rka trycka p vnster musknapp. Bda ser hur skottet flyger och flyger och flyger och tillslut trffar strax ovanfr hger ra. Perfekt skott... D hade vi i gravition, vind osv.

Ingen som klarade ett sdant perfekt frsta skott. Inte ens jag lyckades gra om det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in