2005-10-10, 19:54
Bannlyst
Vad heter spelet p DC hubbarna?? Nn som har nt namn p nn version?
Citera
2005-10-10, 20:35
Medlem
Better_Halfs avatar
Sniper.Elite-RELOADED kanske?
Citera
2005-10-10, 21:13
Medlem
Spaders avatar
OT raderat

Radikal: kr med bittorrent istllet (Bitcomet tex)
Spelet finns p en hel del trackers, bland annat p www.thepiratebay.se annars gr en skning p www.isohunt.com och tanka frn nn av de trackers som kommer upp.

Vad jag sett s r spelet dligt utdelat p DC fr tillfllet, men det finns p en hel del trackers.

/Spader
Citera
2005-10-10, 21:13
Bannlyst
Jo, s hette det =) .
Spelet verkar mycket lovande, iaf av snuttarna man sett av det =)

Skulle vara hftigt om det fanns multiplayer funktion
Citera
2005-10-10, 21:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Spader
OT raderat

Radikal: kör med bittorrent istället (Bitcomet tex)
Spelet finns på en hel del trackers, bland annat på www.thepiratebay.se annars gör en sökning på www.isohunt.com och tanka från nån av de trackers som kommer upp.

Vad jag sett så är spelet dåligt utdelat på DC för tillfället, men det finns på en hel del trackers.

/Spader

Tackar, laddar ner Bitcomet just nu =)

Tillägg: Tackar, första torrent program jag använt där jag faktiskt lyckats påbörja en nedladdning!!!! Nu laddar jag ner i 100 kb/s i alla fall =) Förut har jag ALDRIG ens lyckats starta en nedladdning

Edit: Angående Bittorrent programmet Bitcomet, måste man ställa in någonting? För det programmet tar upp 90% av min bandbredd..... utan att överdriva, och då ladda jag ner två spel i 20-40 kb/s vardera och skickar i 70 kb/s... kan tillägga att jag har 10 mbit's och TPTest funkar väldigt dåligt om jag har bitcomet på.... så har jag aldrig haft det förr med tex DC och så vidare.... jag har 1-2 mbit/s istället för 9 mbit/s i mottagning när jag har bitcomet på... och jag som sagt, den slukar nånting och jag vet inte vad... för jag laddar ju inte ner speciellt fort.. jag vägrar använda bitcomet programmet nu...
Citera
2005-10-11, 10:27
Medlem
SwedishMilks avatar
Sniper Elite r precis vad jag behvde efter min lnga WoW-kavalkad. Har varit sugen p ett bra FPS lnge nu, helst med ngon form av taktiska inslag, inte bara en massa run n' gun. Grafiken r inte i toppklass men snt har aldrig bekymrat mig frr, spelgldjen kommer i frsta hand. Ngra sm buggar och andra irritationsmoment har jag hittat, men i det stora hela r det ett mycket bra spel. Det fyller helt klart ut tomrummet tills S.T.A.L.K.E.R. (m.fl) kommer.
Citera
2005-10-11, 10:36
Medlem
Spaders avatar
Haha, d har man installerat och ftt igng spelet d. Cracken funkar utan ngra som helst problem :evil:
Grymt sknt intro var det. Enkelt men sknt. Har inte sett s mycket mer av spelet men jag tnkte stta mig ner och lira nu. Jag tror jag skiter i o laga mat idag och kper en pizza istllet

(spelet finns att tanka p piratebay nu, Sniper.Elite-RELOADED (working) med bra speeds. Gissa vem som laddade upp? )

Citat:
Ursprungligen postat av radikal08
Tackar, laddar ner Bitcomet just nu =)

Tillgg: Tackar, frsta torrent program jag anvnt dr jag faktiskt lyckats pbrja en nedladdning!!!! Nu laddar jag ner i 100 kb/s i alla fall =) Frut har jag ALDRIG ens lyckats starta en nedladdning

Edit: Angende Bittorrent programmet Bitcomet, mste man stlla in ngonting? Fr det programmet tar upp 90% av min bandbredd..... utan att verdriva, och d ladda jag ner tv spel i 20-40 kb/s vardera och skickar i 70 kb/s... kan tillgga att jag har 10 mbit's och TPTest funkar vldigt dligt om jag har bitcomet p.... s har jag aldrig haft det frr med tex DC och s vidare.... jag har 1-2 mbit/s istllet fr 9 mbit/s i mottagning nr jag har bitcomet p... och jag som sagt, den slukar nnting och jag vet inte vad... fr jag laddar ju inte ner speciellt fort.. jag vgrar anvnda bitcomet programmet nu...

Detta r egentligen en warez-frga men eftersom du frgar s snllt:
Hastigheten pverkas av tillgngligheten. Nr du tankar i bitcomet, kolla hur mycket health filen har. 100% = hela spelet finns fast splittrat hos flera anvndare. 200% = minst en anvndare har hela spelet och seedar.
Ju bttre health, desto bttre speeds, och uploaden r alltid strre n downloaden. Jag laddar upp i 4MB/s nr det gr som snabbast (nr jag seedar). Bra health det vet man att en fil har om den har mnga leechers och seeders. 6 seeders och 300 leechers lter inte mycket men det ger en vldigt bra hastighet (eftersom man tankar frn bde leechers och seeders).
Och ja jag r rtt sker p att du kan stlla in caps. Hgerklick p filen du tankar och sen preferences tror jag det r.

Fr mer frgor, vnligen vnd dig till warez-forumet och ls stickysarna som finns dr, eventuellt posta ny trd.

/Spader
Citera
2005-10-11, 12:41
Medlem
SwedishMilks avatar
Detta är inget spel för den otålige!

Har nu spelat några uppdrag och det blir bara roligare och roligare. De irritationsmoment och buggar som jag märkte i det första uppdraget har jag inte sett någonting av i de övriga jag spelat så det kanske var specifikt för just uppdrag #1. 25 uppdrag ska det finnas så detta kommer att hålla mig sysselsatt ett bra tag.

Börjar man om ett uppdrag så är oftast fiendesoldaterna inte på samma plats som gången innan vilket genererar omspelningsglädje. Vissa scriptade scener finns det dock.

Jag myser de gånger man får in ett dödande skott och det blir en s.k. bullet cam. Naturligtvis går jag för headshots, men ibland kommer det 3, 4 på en gång springande och man får skjuta lite på måfå. Då brukar av någon anledning 7 av mina 10 dödande skott träffa i pungen.

En annan rolig detalj är de föremål man får med sig eller kan plocka upp under spelets gång. Stenar (som man kan kasta och distrahera fienden med), trip wire grenade (lägg lite fällor runt din sniper position ), m.m.

Jag gillar också att det tar tid att byta mellan vapnen, det blir mera realistiskt än blixtsnabba byten a'la Doom och andra fps.

Bra spel, går det inte att komma online med en tankad version (har inte testat än) så kommer jag helt klart att köpa det. Co-op mode lär finnas. Vad kan vara roligare än att koppla upp sig med en snipande kamrat?

Gillar man taktiska fps spel så är detta ett givet lir. Köp eller tanka, spela och njut!
Citera
2005-10-11, 12:59
Bannlyst
Ngon som kan reka en sajt som sljer spelet?
Citera
2005-10-11, 13:14
Medlem
Draugs Hargs avatar
Hrm.. Mste ppeka att mitt kraschar lite d och d. Sist s var det precis efter att man hittat den skadade soldaten i en byggnad och ska frsvara sig mot en massa onda ryssar. Det rusade in en NKVD-soldat och brjade skjuta s dog allting och jag lrade bo(o)ta (hh) det med att starta om datorn. Ingen som vet varfr?
Citera
2005-10-11, 13:44
Medlem
SwedishMilks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rot
Ngon som kan reka en sajt som sljer spelet?
Webhallen, bara 269 spnn! D blir helt klart ett kp fr min del, trots att plnboken ekar tom.
Citera
2005-10-11, 19:33
Medlem
ugglans avatar
jvligt nice spel!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in