Knns som att all musik p fester osv enbart r dunk dunk och snt. Visst det kan vara kul men jag har ftt upp gonen fr alla dessa gamla ltar som alla kan sjunga med till! Det rycker i hela kroppen nr man hr tex: "wake me up before you go go". Jag brukar till och med g ut i Stockholm ensam om kvllarna och spela allsng till alla som r ute och festar och det r alltid uppskattat, alla blir s jdra glada och man drar igng vrsta allsngen p tgen och gatorna.
r det bara jag som lskar "sommartider" och "fngad av en stormvind?" Knns som att det r s underskattat eftersom alla verkar lska nr jag kommer och stter p en klassiker och stnger av all skit dunk musik.
OM du nu gillar "Fngad av en stormvind" s sger det mer om dig sjlv. S, tyvrr. Det finns ingen hjlp fr dig!
Du r skert en sn som fortfarande str i garderoben och bara vntar p att f komma ut. My advice: Stay there and don't ever come out!!
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!