• 1
  • 2
2015-05-30, 17:00
Medlem
Låt mig först säga att 58 % av folket vill minska asylinvandringen. En övervägande majoritet alltså. Och att den massiva oproportionerliga invandringen är extremt kostsam för Sverige.

För att kunna styra om kursen för svensk immigrationspolitik från dagens extrema till en mer normal europeisk nivå så krävs det en riksdagsmajoritet för detta. En folklig majoritet finns redan och exempelvis S eller M skulle kunna kamma hem många röster om de ändrade kurs.

Nu syns vissa tendenser till omprövning både bland journalister och politiker. Men vad händer då? Några idiotiska rasister som utgör en bråkdel av befolkningen blir tokarga för att någon vill börja stödja en sundare politik. Vilken normalt funtad människa som helst skulle ju bli glad för att någon ser problemen och vill göra något åt dem. Men de hårdföra rasisterna blir istället tokarga och börjar tala om spöstraff, hänning och diverse andra extrema straff. Dessa rasister som delar samma brutala tankar och idéer som islamister är precis lika stora avskum som islamister. Båda delar ofta samma hemska kvinnoförakt och fullständigt hat mot alla som inte är som dem själva.

Ni, förstör för er själva, för alla andra och för Sverige. Ni rasister gör mer ljud än alla andra kritiker av den förda immigrationspolitiken gör tillsammans. Ni skrämmer makthavare med fler från att ompröva sin ståndpunkt. För om de gör det så hotar ni med döden. Förstår ni inte själva vidden av er självdestruktivitet? Förstår ni inte att det är såna som ni, med brutala formulering om dödsstraff, som hindrar folket 58 % från att få en mer normaliserad immigrationspolitik? Förstår ni inte att ni låter precis likadant som IS-krigare? Varför sån extrem oförsonlighet och brutala formuleringar mot personer som börjar se problemen?
Senast redigerad av Zqtxkw 2015-05-30 kl. 17:06.
Citera
2015-05-30, 17:21
Medlem
Invandringen har ju förstört sverige för länge sen. Vad svamlar du om?
Citera
2015-05-30, 17:28
Medlem
thewellovedones avatar
Tolkar jag TS rätt att det inte är Sverigedemokrater som TS menar utan riktiga rasister eller är det bara jag som greppar efter halmstrån
Citera
2015-05-30, 17:41
Medlem
Jag tolkar det också som att TS menar rasister typ nynassar och dylikt skräp.
Tolkar jag det rätt så håller jag självklart med TS.
Nazister är politiskt och mänskligt omöjligt och alla deras aktioner påverkar migrationsfrågan i negativ riktning för de som vill se en normaliserad migrationspolitik.
Citera
2015-05-30, 18:50
Medlem
Är du medveten om att du är ute på väldigt djupt vatten när du säger "ni rasister", för mig är en IS-krigare mer rasist än vad en vanlig svensson någonsin kommer bli. Är du medveten om att, svarta, araber, zigenare osv också kan vara rasister? Men det tänkte du inte på väl när du skrev ditt smarta inlägg? På vilket sätt tycker du att du ser en förändring inom media? Det är inte bara svenskar som bryr sig om Sverige som kan vara rasister vet du...Men det är väl inte lönt att förklara det för dig för det finns inte i din världsbild? - Där endast etniska svenskar som kan vara de hemska dödsknarkarrasisterna.
Citera
2015-05-30, 19:17
Medlem
trumpetsvamps avatar
Tror att Flashback fyller en viktig funktion. Här kan man skriva av sig anonymt i affekt om de som förstör "för alla andra och för Sverige". Annars kanske frustrationen hade kommit ut på något annat sätt... och man kan inte räkna med att bli förlåten sina gärningar direkt av de som anser sig drabbade.
Tolkar också TS som att det inte är SD som menas, men gillar inte när användare grupperas ihop till ett "ni".
Citera
2015-05-30, 19:29
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trumpetsvamp
Tror att Flashback fyller en viktig funktion. Här kan man skriva av sig anonymt i affekt om de som förstör "för alla andra och för Sverige". Annars kanske frustrationen hade kommit ut på något annat sätt... och man kan inte räkna med att bli förlåten sina gärningar direkt av de som anser sig drabbade.
Tolkar också TS som att det inte är SD som menas, men gillar inte när användare grupperas ihop till ett "ni".

Problemet med total anonymitet eller ja internet överhuvudtaget är att folk yttrar sig så som de aldrig skulle ha gjort om det vore IRL av både goda som dåliga skäl.

Att skriva av sig för att man frustrerad eller arg är tyvärr inte fullt acceptabla skäl till vad som ibland skrivs här på FB där det finns de som kommer med åsikter som är rent av vedervärdiga som (tyvärr) hjälper till med att dra in smygrasisterna (som inte gör någon skada utan bara är de där småsura jävlarna som alla vi svenskar faktiskt är) i klungan bland de riktiga rasisterna som inte ens klarar av att tänka längre än vad näsan räcker.
Citera
2015-05-30, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thewellovedone
Tolkar jag TS rätt att det inte är Sverigedemokrater som TS menar utan riktiga rasister eller är det bara jag som greppar efter halmstrån

Nej, inte SD. Menar förstår nynazister och annat rasistiskt flum som sitter hemma i stugan och trycker och kastar ut sig diverse extrema hot, snack om koncentrationsläger med mer mot vanliga hederliga, människor som försöker lyfta problemen.

Trots att dessa extremister utgör några enstaka procent av befolkningen så verkar de anse sig ha monopol på att diskutera immigration och alla andra stämplas som rasfiender och ska hängas med mera.. Detta väldigt extrema element gör en omotiverad att diskutera problemen med dagens politik eftersom man då får motta mordhot.
Senast redigerad av Zqtxkw 2015-05-30 kl. 19:45.
Citera
2015-05-30, 19:47
Medlem
Steinarrs avatar
Alla människor är "rasister" innerst inne. Det sitter i generna.

Att folk blir anti-rasister här i Europa är pga att dom är rädda för den där känslan när dom får syn på en neger/blatte.

De tror att den känslan är ondskefull men den är i själva verket helt normal. Hur vet jag detta? Därför att jag själv sprang runt och pekade finger mot "rasister" "nazister" ute på torg för ca 15 år sedan.

Men sedan så vaknade jag upp, tack och lov.
Citera
2015-05-30, 19:52
Medlem
Cameltotems avatar
Alla i SD är inte rasister men alla rasister är i SD.
Citera
2015-05-30, 20:00
Medlem
Bara-Robins avatar
Alltså... Rasister, enligt dess rätta definition, utgör en liten liten bråkdel av befolkningen. Vad de säger eller tycker är så klart irrelevant då de inte har opinionen på sin sida.
Dessutom så är de "nyttiga idioter" å mina intressen. Detta eftersom jag är SDare och är emot dagens invandring på grund utav humanitära, såväl som ekonomiska skäl.

Att det finns en liten klick med riktiga rasister är bara bra. Det flyttar fokus från SDs politik som endast och enbart är samhällsmässigt hälsosam.

Rasisterna får alltså gärna finnas för min del. De funkar lite som flugfångare för skit, och det är bra för debatten då sunda värderingar inte längre klassas som rasistiska.

De riktiga rasisterna är alltså bra. Hade SD varit de mest rasistiska som fanns i Sverige så hade det inte varit bra då en sådan benämning tydligen är relativ. När riktiga rasister säger riktigt rasistiska saker, så blir SD i relation till dessa, mer korrekt sedda på.

Så till alla er rasister där ute, jag tycker ni är totalt dumma i huvudet som lägger människovärde i hudfärg, men eran argumentation hjälper mina intressen, så fortsätt gärna att vara så rasistiska ni bara kan. Och i samma vända, puscha gärna för SvP eller liknande parti så mycket ni kan.

Ge fan i att uttrycka era rasistiska åsikter i kombination med SD-sympatier bara. DET förstör som fan...
Citera
2015-05-30, 20:08
Medlem
Det som enl. min definition har förstört Sverige är att detta landet har en gång varit ett förebildsland för andra länder och Europas tryggaste land för kvinnor att bosätta sig i, idag är det bland Europas otryggaste länder för kvinnor - och detta beror inte på rasister eller neonazister, utan utomeuropeisk invandring främst Nordafrika och Mellanöstern. Enligt min definition har alltså politikernas massinvandring ruinerat Sverige och det är av denna anledningen som Sverige varje år tappar sin plats på HDI och att Sverige kan år 2030 vara ett U-land om ingen ändring sker.

Hur är detta problemet korrelerat till rasism? Det är politikerna som skall beskyllas och deras ammunition är invandring.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in