Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Resultat: Tycker du att Ultima Thule r ett nasist/rasistband?
Nej
68,42%
169 röster
Ja
31,58%
78 röster
  • 1
  • 2
2003-07-03, 21:49
Medlem
st0ckiss avatar
r det ngon mer n jag som inte fattar varfr Ultima Thule klassas som ett nasistband?
Ok dom var nasister i brjan. Tycker att den stmpeln borde vara borta nu i och med att dom varken gr ngra ltar med frmlingsfientliga texter lngre och att dom slutar spela om det r ngon som gr en hitlerhlsning p deras konserter.
Citera
2003-07-03, 22:37
Medlem
Tiwazs avatar
De r ju enormt dliga om inte annat.
Citera
2003-07-04, 00:03
Medlem
hm

De verkar ha nn frmga att skriva hyffsade ltar iaf, fr ibland blir det bra.. Tyvrr frstrs intrycket av att de r otighta, har en dlig sngare, kass produktion etc.
Citera
2003-07-04, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tiwaz
De r ju enormt dliga om inte annat.
Citera
2003-07-04, 16:30
Medlem
Jello biafras avatar
De r bttre n sitt rykte tycker jag. "vikingabalk" och den frsta plattan r helt okej musik men kanske inget jag lyssnar p dagligen.
n har jag inte hrt ngot som visar p rasism, men om nn vet ngt stycke s skriv...
Citera
2003-07-04, 22:26
Medlem
Micheys avatar
.

Patetisk "White Thrash"
Citera
2003-07-05, 01:19
Medlem
Ralfons avatar
en vem/vilka borde vet bttren de sjlva? Vad skulle pongen med ett "nazist-band" vara om inte sprida "nazist-musik"? Och hur jvla dumt lter det inte om ett band som vill sprida sdan propaganda sger att de inte r nazister..frn deras sida kulle det isf vara lika dumt som det hade varit umt av Goebbels att trycka upp affischer dr han har homosex ed judar & negroider...slutsats: Nej, de r inget "nazist-band". Pure facts, det r vl ingenting man kan "tyck" om? :?:
Citera
2003-07-05, 17:40
Medlem
Knappast att de r, dessutom om man inte str fr det s r man ej vrd att kallas det oavsett vad det r fr sikt. De har iofs rtt goa texter, men musiken r vl inte mycket att hnga i granen.
Citera
2003-07-06, 05:22
Medlem
Tyrones avatar
Allsngsvnligt e de iallafall
Citera
2003-07-10, 22:34
Medlem
Frejssons avatar
Ingen av oss vet om personerna r rasister/nazister. Deras musik r det inte i alla fall.

Dremot s r musiken extremt dlig, de kan knappt hlla takten ibland. Men deras texter till vissa ltar r riktigt bra, typ som "dikter".

Texten till "Besten" r hur bra som helst.
Citera
2003-07-11, 04:09
Medlem
rstade nej, senaste plattar r ju inte het men jag fetingdiggar ngra av de ldre...
Citera
2003-07-11, 14:20
Medlem
Kul att se att det r en hel del som diggar thule =)
De kanske inte lter bst men de har banat vg fr en helt ny musikstil.. det r ju en massa band ute nu som spelar likadan musik.
Det kommer nog bli accepterat snart.. hur bra nu det r :?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in