Citat:
Ursprungligen postat av
A1HORNYLAD
Du är inte bara oförskämd och allmänt aggressiv, du är dum också! "Jag sysslar inte med personangrepp" - Ha!
Istället för att ta till dig den information jag kommer med, empiriska belägg för att spermafläckarna som hittats i det gamla personalutrymmet inte visar på någon extremt stor runkaktivitet hos NB,
använder du mitt exempel, hämtat från mig själv, som slagträ mot mig i debatten! Det är personangrepp och inget annat.
Dessutom blundar du därvid för den information jag kommer med. Det är därför jag kallar dig dum.
Att du sen inte förstår, varför jag inte vill att Lisa ska ha blivit utsatt för ett sexbrott, är ett mysterium. Men där är du väl helt enkelt blind.
På tal om att kasta sten i glashus!
Oförskämd, allmänt aggressiv och dum. Tack för all del.
För att försvara NB och försköna hans runkande så skrev du om din egen jävla sperma och storleken på dina satser.
Du berättade om att du har så stora satser så det som ses i runkrummet kan minsann var enbart ett par ggr.
Jag återberättar det du själv skrivit
eftersom jag
i inlägget du citerade från mig skrev om just masturbation som ses hos en sexual sadist. Jag ställde frågor till dig (fyra ggr) om hur fan du kan sitta och försköna NB gällande
runkande, sexuellt motiv, gärningsbeskrivning, inget lidande.
Citat:
varför jag inte vill att Lisa ska ha blivit utsatt för ett sexbrott
Detta är ren
kvasidiskussion. Det är NB du försvarat alla månader i alla de långsökta varianter om att Mordet utförts i boden och kläderna lossnat i i hantering, det är naturligt att bajsa i spannmålslador och runkandet är minimalt.
Utöver detta är argumentet helt rubbat. Skulle man diskutera som dig så skulle inte nån åklagare kunna presentera ett vidrigt gärningsförlopp, inte en enda sakkunnig skulle kunna hänvisa till sexuellt våld. Man vill ju inte det ska vara så...
När man ser sanningen i vitögat och inte förringar offrets lidande så tas det parti för offret - målsägarbiträde, ÅK presenterar hennes lidande och för hennes talan. Fortsättningsvis ges stöd via sakkunnig och utifrån detta har rätten funnit mord med sexuellt motiv samt ett sju helvetes lidande som ses via påföljd.
Jag anser fortsättningsvis att
du är skitäcklig som person som sitter och skriver om detta. Jag anser sen att dina jävla runkfläckar inte säger ett enda dugg om NB.
På tal om slagträ fortsätter du att slå dig själv i huvudet:
Du har nu lyckats kalla dina egna runksessioner för
empiriska belägg - det blir ju för fan snarare belägg om det jag skriver: Du saknar vett och etikett.
Du anser att jag borde köpa det du skriver om:
" Istället för att ta till dig den information jag kommer med"