Citat:
Ursprungligen postat av
Skaraborg2
Ja verkligen.
Dessa Nerijus-kramare ligger verkligen inte på latsidan när det gäller att förtala och kränka bl. a. BO och hennes familj. Nerijus däremot är det synd om. Alla andra har varit sååå stygga mot den stackarn. Sprids mycket skit från detta håll.
Vad jag har funderat över är om det inte, åtminstone gällande vissa fall, kan vara fråga om rena rama rättshaverister.
Verkligen ett mycket märkligt släkte dessa dyngspridare som efter domar i TR, HR och inget PT i HD fortfarande ser upp till honom och tycker synd om "den stackarn".
Du ligger nog nära sanningen gällande rättshaverister - eftersom man önskar fria en så vidrig person som NB - uppenbart för att han inte erkänner mordet trots att bevisningen talar sitt tydliga språk. Mordets utförande ger starka indikationer på att han har all potential att göra det igen. Det vore väl nåt att släppa ut.
Ett par, tre stycken sitter och kräver bevisning i form av hans bakgrund - snacka om att inte ha koll på bevisvärdering. Blod DNA mot att NB gjort vad?
Åh, ja här ser jag att han dummade sig rejält 1999. Nu kan han låsas in..nu är jag nöjd. Nu känner jag mig övertygad.
Sen ska tydligen val av målsägandebiträde vara av väldig betydelse.
Det handlar inte ens om att försvara NB - rättsfallet är enbart ett redskap för att få vältra sig i hat mot annat. Militär, polis och rättsväsende.
Nästa vaknar ett år senare när det är försent och domen vunnit laga kraft och är så fundersam på att boden inte står där. Den försvann väl i juli 2015. God morgon..
Sen ska det med frenesi dementeras sexuellt motiv och bh:n har minsann inte suttit uppe över brösten inne i skåpet med urkorkade argument.
Desperata röster i ekodalen om plantering och samtidigt talas det om resning som om det vore en bit kaka att få igenom.
Nu har det väl ha gått 6-7 veckor så han kan placeras. Man får hoppas att de fort som satan i gatan skickar iväg den vidriga sexualsadisten.