Citat:
Ursprungligen postat av
XeniaOnatopp
Mordfall, DNA och mitt tjat om griftefridsbrott samt NB som nekrofil förekommer bara i ett fall, vad jag vet.
Hur vanlig är förekomsten av att en flicka hängs och pressas in i ett klädskåp i en arbetsbod på Kinnekulle?
Ja, i ditt fantasicentra i hjärnan finns ett osannolikt påhittat fall. Inte mycket värt med andra ord.
Ska du använda statistik/frekvent förekommande som belägg i ena änden och parallellt gnälla på gärningsbeskrivningar som de facto är förekommande - så torde det lika väl gälla mord, DNA-avsättning gällande nekrofili. För att inte tala om riskanalyser!
Klädskåp som dumpningsplats har inget med MO att göra, dock förväntat svammel.
Att NB skulle gå in i ladan, få akuta crawing som nekrofil som bara glor och skär ner henne är fullständigt rubbat att ens tro.
Att sen, som oskyldig till mord, ta enorma risker och bära ut henne är fullständigt osannolikt.
Att gömma henne finns inte på kartan.
Jag undrade om du har nån hypotetisk diagnos när du presenterar ett så korkat agerande?
Denna personlighet är uppenbart planerande, mer mental än empatisk. Det ter sig mer som experimentellt, kognitivt och tekniskt framställt än sexuellt då han är så... visuell?
En praktisk nekrofil, snudd på asexuell.
Absolut ingen tror på denna version, än mindre rätten. NB sägs tiga av skam. Se det som ett bra tips från coachen själv.