Citat:
Ursprungligen postat av
TheFortress
Jag har inte tänkt på det, men visst skulle det kunna vara så att Irina har hånat honom för hans impotens. Sådant kan leda till förakt för kvinnor som återspeglar sig i en önskan om makt och kontroll. Inte för att det nödvändigtvis behöver ha gått till på så vis i det aktuella fallet, men han har, enligt broderns utsago, misshandlat sin första fru och uppenbarligen puttat på Irina. Så nog har hans våldsamma sida kommit fram tidigare i olika sammanhang.
När jag läser fup:en så får jag fram bilden av att han har det mycket svårt med kvinnor som ställer krav sexuellt på honom.
Lösning för sin frustration har varit sadistiska dominans fantasier kring dom kvinnor som rört sig kring kafét mittemot sitt lilla
runkrum framför cafét.
Han med största sannolikhet också lagt märke till den mycket vackra 17-åringen som börjat jobba där när dom jobbade där mittemot cafét.
På söndagen har MGM antagligen i vanlig ordning stått och fluktat och halat i sitt lilla kryp in. Sett då att Lisa slutat sitt jobb tidigare och gått ut till sin moppe för att åka hem till familjen. Då ser han sin chans och försöker lura med henne på samma sätt som han gjorde med den joggande kvinnan dagen innan.
Tyvärr är inte Lisa lika erfaren och intuitiv som den äldre kvinnan. Inte ont anande följer med honom in i ladan.
Väl inne ladan överfaller han henne, troligtvis på den plats där en lega har uppstått, mitt i golvet och som det finns foto av i FUP:en .
Där har han preparerat henne för inför hängningen. Troligtvis med att låsa armarna med att dra ner jackan och byxorna så hon inte kan flaxa runt så mycket med armar och ben. Sedan bär han henne mot slaktrummet. Hon kämpar troligtvis emot så gott hon kan, varför hennes örhänge faller av på väg mot avlivningsplatsen i förrummet.
Där hänger han upp henne på rör och hon har farit omkring i samband med detta vilket lämnat kvar hår kring genomföringen för röret. Han låter henne stå på tå för att dra ut på dödskampen. Han drar ner byxor och trosor och blottar hennes bröst. Han hämtar lampskärmen och står sen och tokrunkar i lampglaset under hennes dödskamp.
När hon väl dött så tejpar han hennes ansikte för att slippa de öppna dilaterade ögon, som stirrar anklagande mot honom
Sen skär han ned henne med den medtagna kniven och packar in henne i plast för att inte lämna spår i sin bil. När han kör iväg mot arbetsboden sprids hennes tillhörigheter och vid rishögen gömmer han jackan och hjälmen. I arbetsboden släpar han henne till klädskåpet, där han baxar in henne till en sittande position och lägger sedan arbetskläder över henne och placerar en bensindunk framför skåpet.
Anledningen att han släpar henne dit är att gömma henne mer permanent så fort tillfället ges.
Jag tror detta "maskgrävande" som tas upp i FUP:en mer handlar om att hitta lämplig plats att kunna gräva ner henne och de föremålen.
På grund av det snabba sök pådraget omöjliggörs planen, misstänker starkt även att lillebror vet mer än han sagt om varför dom varit ute och grävt.
Psykopati går hand i hand med mytomani, det är inte ett dugg förvånande att han inte erkänt något, trots den överväldiga bevisen mot honom.
Psykopater erkänner bara om dom fruktar för sitt liv eller om dom tjänar något på att göra det....
Hoppas att detta odjur aldrig mer släpps ut mer i det öppna samhället...