Citat:
Boden i Martorp var det sämsta tänkbara gömställe att förvara en kropp för NB, därför boden låg lite avsides, den borde ha sökts igenom mycket snabbt.Vad svamlar du om? Vad har NB:s kunskaper eller brist på kunskaper om polishundar med detta att göra? Vad jag menade var att han blev överrumplad av att polisen dök upp så snabbt som samma kväll. Han tänkte säkert att det minst skulle ta någon dag innan de började söka LH.
Varför skulle han vilja att kroppen lätt skulle upptäckas? Fattar inget av vad du vill komma till?!
Boden i Martorp var väl ett bra gömställe, den användes inte, låg en bra bit ifrån, låg skyddat - ett säkert gömställe, tills han snabbt kunde dumpa den för gott, på helt annan plats.
Begriper inte heller vart du vill komma med det du skriver om att "likspårhund skulle med våld tagit sig mot lokalen." Våld mot vem? Eller vad? Har inte dessa hundar någon hundförare eller?
Dina frågor är skumma och jag ser inte relevans eller sammanhang i vare sig frågor eller inlägget över huvud taget.
Varför skulle han vilja att kroppen lätt skulle upptäckas? Fattar inget av vad du vill komma till?!
Boden i Martorp var väl ett bra gömställe, den användes inte, låg en bra bit ifrån, låg skyddat - ett säkert gömställe, tills han snabbt kunde dumpa den för gott, på helt annan plats.
Begriper inte heller vart du vill komma med det du skriver om att "likspårhund skulle med våld tagit sig mot lokalen." Våld mot vem? Eller vad? Har inte dessa hundar någon hundförare eller?
Dina frågor är skumma och jag ser inte relevans eller sammanhang i vare sig frågor eller inlägget över huvud taget.
En likspårhund som kommit i närheten av lokalen skulle ha reagerat och dragit i kopplet för hundföraren, att här finns det någonting. Hunden vill komma till källan av kadaverinelukten, som i det här fallet hade varit boden, som också var öppen.
När en kropp placeras i en lokal som den i Martorp kommer kroppen att upptäckas, hur snabbt är det ingen som vet, det behövs endast att en likspårhund med hundförare söker i närheten.