Citat:
Ursprungligen postat av
Sudharma
Enligt dig hade NB korta blonda hår när han frågade Adriana om vägen 6/6, och nästa dag 7/6 hade han mörka medellånga rufsiga hår och skäggstubb?
Jag har knappast suttit i förhör och uppgett några uppgifter. NB har mörkblont hår enligt mig, d.v.s utifrån de bilder jag sett. Hur man benämner färgen på ett mörkblont hår kan vara lite knepigt, därför kan ett mörkblont hår beskrivas på lite olika vis då det är "mittemellan", hajar du?
Skäggstubb? Inte vet jag om han hade skäggstubb men det är väl möjligt att han inte var lika noga att raka sig på helgen, eller vad säger du?
Jag frågade dig vilka kläder du tror att NB hade på sig när han mördade LH och avsatte DNA både på mordplats och hennes kläder? Hade han joggingbyxor med ljusblå skjorta eller kanske t-shirt och kort jacka? Åkte kanske jackärmarna upp när han lyfte upp kroppen för hängning? Kanske ärmarna då åkte upp och blod avsattes på hennes kläder från hans hudavskrapningsskador på underarmar? Eller, kanske han t.o.m var tvungen ta av handskarna kort stund p.g.a stressen när han upptäckte att hon hade jeans under träningsbyxorna han drog ner? Fick lite bråttom.