Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2015-06-18, 12:17
Medlem
http://www.hd.se/lokalt/landskrona/2...e-asylsokande/

nu är det dags igen, fy fan säger jag, och ännu en gång ser man klart och tydligt, detta är ett avskräde till män, fega uslingar som lämnar sina fruar och barn i krigets syrien för att fly hit, vilka djävla hjältar.
Ett citat som säger det mesta över vilka djävla otacksamma svin detta är fanns i artikeln:
"– Det är en sak att städa i ens eget rum, men vi måste också städa duschutrymmen, toaletter och vardagsrum, säger han och visar upp ett städschema.".
Ja oj vad hemskt, dom måste alltså städa, dom får mat och husrum, behöver inte vara oroliga för kriget, men som MÅSTE STÄDA, oj vad hemskt, åk tillbaka till syrien då din djävla idiot.
Citera
2015-06-18, 12:25
Medlem
panther1s avatar
Vissa av dessa kanske är väldigt högutbildade och givetvis tar det emot att städa en toalett.
Citera
2015-06-18, 12:35
Medlem
Glauciuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av panther1
Vissa av dessa kanske är väldigt högutbildade och givetvis tar det emot att städa en toalett.

Kommer man från krig och förtryck så bör toalettstädning vara en välsignelse i jämförelse med det man flydde ifrån. Tror dessa personer att de har köpt en charterbiljett eller vad är det frågan om?
Citera
2015-06-18, 12:44
Medlem
StyleWarss avatar
Svenskar ska städa efter dem. Eller, gärna svenskor så de har lite kvinnlig fägring också! Dessa svenskors inkomst ska senare understiga den arbetslöse stackars invandraren, som genom bidrag lyfter mer varje månad. Dessa bidrag förloras inte när invandraren skaffat jobb heller.

Så ni ser vad synd det är om dessa stackare! De väntar på hög medborgarlön, lägenhet centralt och fritid till sin svarta ekonomi som baseras på mer flyktingar från samma land. Att behöva städa under väntan på en helpension som gäller livet ut är såklart rätt jobbigt.
Citera
2015-06-18, 12:50
Medlem
Tänk om det är på det viset, att de är vana från sina hemländer att kvinnorna städar och plockar. De är inga feminister utan riktiga män. Ja en riktig man städar inte, han bor hellre i skiten. Inte konstigt att Sverige har blivit ett skitland.
Citera
2015-06-18, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av panther1
jag är högutbildad, jag städar min egen toalett och är jag på någon kurs av det enklare slaget, inte inom jobbet då men på fritiden, ja då händer det att jag städar toaletterna.
Det handlar inte om att dom är högutbildade, det handlar om att dom är bortskämda små djävlar.
Dessutom var det lite kul, några av lyxturisterna hade fått ont i magen, då fanns det tydligen en läkare bland dessa, han var tvärsäker på att det berodde på maten att maten var dålig, detta kunde han konstatera utan att ta några som helst prover på varken maten eller sina landsmän. En übermänniska helt enkelt.
Citera
2015-06-18, 13:06
Medlem
ytterliggare ett bevis på att det inte är riktiga flyktingar som kommer till Sverige utan ekonomiska migranter.
Skicka ut svinen ur landet omedelbart!
Citera
2015-06-18, 13:08
Avstängd
YP4XQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rattvisaebra
Dessutom var det lite kul, några av lyxturisterna hade fått ont i magen, då fanns det tydligen en läkare bland dessa, han var tvärsäker på att det berodde på maten att maten var dålig, detta kunde han konstatera utan att ta några som helst prover på varken maten eller sina landsmän. En übermänniska helt enkelt.

Ofan jag trodde politikerna bara ljög om övermänniskornas förmågor, men det kan alltså stämma!
Citera
2015-06-18, 16:54
Medlem
Tlagnojs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avunggnuva
Tänk om det är på det viset, att de är vana från sina hemländer att kvinnorna städar och plockar. De är inga feminister utan riktiga män. Ja en riktig man städar inte, han bor hellre i skiten. Inte konstigt att Sverige har blivit ett skitland.

Aldrig genomfört militärtjänst? Det som förr i tiden var då en man blev en man på riktigt. Riktiga män städar, minutiöst.
Citera
2015-06-18, 17:01
Medlem
Slints avatar
Kan dom inte ge lite av sina socbidrag till tiggarna som får städa? Nej, just det. Ingen vill jobba eller ta ansvar.
Citera
2015-06-18, 20:35
Medlem
Syriska läkare och advokater städar inte. De är vana vid slavar. Måtte de få lära sig i Sverige!
Citera
2015-06-18, 22:12
Avstängd
Niggerss avatar
Magsmärtorna är den berömda sjukdomen simulatus simlarius, förkomma mycket ibland VPL När folk fick göra lumpen.

Inte konstigt att asylkostnader är så skyhöga som det är ,asylboende är små lyxhotell med allt inkl. Varför inte kan männen sova i tält för? Männen mellan 16 till 40 år kan sova vanliga tält med kamin, att man bränner skattepengar på dessa lyxhotell till asylboende visa hur ansvarslösa våra politiker är .
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in