• 1
  • 2
2015-06-18, 14:43
Medlem
st0ckiss avatar
Skaparna av South Park sa att The Stick Of Truth skulle bli det sista SP-spelet, men nu fr vi nd se ett nytt!
http://www.gamereactor.se/nyheter/24...+utannonserat/
Citat:
"I The Fractured But Whole spelar du som en nykomling i South Park, med ett minst sagt unikt kroppshl, vilket p ngot stt leder till att barnen klr ut sig till superhjltar. "
Trailer

https://www.ubisoft.com/en-US/game/s...red-but-whole/
Citat:
"From the creators of South Park, Trey Parker and Matt Stone, comes South Park: The Fractured but Whole, a sequel to 2014s award-winning South Park: The Stick of Truth. Players will once again assume the role of the New Kid, and join South Park favorites Stan, Kyle, Kenny and Cartman in a new hilarious and outrageous RPG adventure. In South Park: The Fractured but Whole, players will delve into the crime-ridden underbelly of South Park with Coon and Friends. This dedicated group of crime fighters was formed by Eric Cartman whose superhero alter-ego, The Coon, is half man, half raccoon. As the New Kid, players will join Mysterion, Toolshed, Human Kite, Mosquito, Mint Berry Crunch and a host of others to battle the forces of evil while Coon strives to make his team the most beloved superheroes in history"
Inte jttemycket information slppt om spelet n, men jag ser nd fram emot det redan!
Citera
2015-06-18, 17:48
Moderator
^Eazs avatar
Med tanke p hur mycket jag uppskattade frra spelet s ser jag framemot detta.

Frra kpte jag efter att ha lst om det eftersom jag trodde att det skulle vara skittrist, hade verkligen svrt att se hur de skulle lyckas gra ett spel av South Park, men s fel jag hade.
Citera
2015-06-18, 17:50
Medlem
zBr9s avatar
Allts jag gillade ettan, men tyckte RPG-delen var jvligt klen. nskar ett mer utmanande och "hard core" RPG fr att palla med detta. Frra knde nerdummat, typ som ett iOS-spel.
Citera
2015-06-18, 18:30
Medlem
MittNamnVarTagets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Med tanke p hur mycket jag uppskattade frra spelet s ser jag framemot detta.

Frra kpte jag efter att ha lst om det eftersom jag trodde att det skulle vara skittrist, hade verkligen svrt att se hur de skulle lyckas gra ett spel av South Park, men s fel jag hade.
Jag r inne p samma stuk som du tyvrr, South Park r en frbannat rolig serie men som spel knns det lite... Lame.
Och tyvrr sg inte trailern ut att ndra sikten fr mig. Kommer skert testa spelet om ngra r nr det r frldrat och lska det (gr alltid en sn klassiker).
Citera
2015-06-18, 19:02
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
lskade stick of truth. S blir intressant hur bra detta kan bli utan alla problem som dem sttte p under utvecklandet av det spelet. Hoppas frmst p att spelet blir lngre. Kom bara upp i 13 timmar i stick of truth och d hade jag klarat storyn alla sidequests och alla achievements. Vldigt lite fr att rpg.
Citera
2015-06-22, 10:46
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MittNamnVarTaget
Jag r inne p samma stuk som du tyvrr, South Park r en frbannat rolig serie men som spel knns det lite... Lame.
Och tyvrr sg inte trailern ut att ndra sikten fr mig. Kommer skert testa spelet om ngra r nr det r frldrat och lska det (gr alltid en sn klassiker).

Tror du missfrstod mitt inlgg. Jag trodde Stick of Truth skulle vara skittrist ven om jag lskar serien, men hade verkligen fel. Strckspelade spelet, kunde verkligen inte sluta spela det. Var mnga garv frn min sida.

S blir det hr spelet lika bra som Stick of Truth s kommer det bli bra.
Citera
2015-06-23, 18:33
Medlem
MittNamnVarTagets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Tror du missfrstod mitt inlgg. Jag trodde Stick of Truth skulle vara skittrist ven om jag lskar serien, men hade verkligen fel. Strckspelade spelet, kunde verkligen inte sluta spela det. Var mnga garv frn min sida.

S blir det hr spelet lika bra som Stick of Truth s kommer det bli bra.
My bad, nu ser jag vad du menade!
Citera
2015-06-23, 18:45
Medlem
Det hr blir kul! Bryr mig mindre om hur sjlva spelet r, det r enbart storyn som rknas fr min del. Lite kul dock att de i trailern sa "The gameplay sucked".
Citera
2015-07-01, 13:13
Medlem
Grymt! lskade frsta spelet, hoppas detta blir lika bra.
Citera
2015-07-02, 07:27
Medlem
Blir kp dirr, humorn i frsta hll sig ju till serien, more or less i alla fall.
Som nmnt ovan, hoppas dem gr spelet lngre bara
Citera
2015-07-02, 14:00
Medlem
Fr hoppas det blir minst lika bra som det frsta trots att Obsidian inte r med och utvecklar.
Citera
2015-07-03, 13:05
Medlem
MartinStLouiss avatar
Har man sagt ngot om nr detta ska slppas?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in