Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2015-06-22, 15:38
Medlem
hairypotter88s avatar
Snubblade ver denna videon nr jag satt och surfa lite frut p youtube.

https://www.youtube.com/watch?v=n98LOFQwUGA

Ngon som injicerar Testo sub-q hr p fb?
Det verkar trots allt vara ganska sllsynt om att man hr folk i Sverige som gr det.

Preppade fr 2-3r sedan man har krt p rent ett tag nu men tnkte kra en ltt liten Testo E 500mg E5D cycle i 12 veckor och undrar om man ska vga ge sig p att injicera sub-q istllet fr IM.

Frmt varfr r ju fr att jag inte tycker det r s kul att stta stora saftiga nlar i muskeln s det knastrar och kommer blod, sub-q r ju vldigt mycket smidigare om man r lite fjollig som sagt.

Har dock lst att den kan bli klumpar under huden om man injicerar fr mycket p samma plats.
S hr tnkt kra typ 1ml/250mg i vardera ben var 3:e dag typ

Ngon som har ngra funderingar/tips/info kring detta med sub-q?
Citera
2015-06-22, 17:33
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hairypotter88
Snubblade ver denna videon nr jag satt och surfa lite frut p youtube.

https://www.youtube.com/watch?v=n98LOFQwUGA

Ngon som injicerar Testo sub-q hr p fb?
Det verkar trots allt vara ganska sllsynt om att man hr folk i Sverige som gr det.

Preppade fr 2-3r sedan man har krt p rent ett tag nu men tnkte kra en ltt liten Testo E 500mg E5D cycle i 12 veckor och undrar om man ska vga ge sig p att injicera sub-q istllet fr IM.

Frmt varfr r ju fr att jag inte tycker det r s kul att stta stora saftiga nlar i muskeln s det knastrar och kommer blod, sub-q r ju vldigt mycket smidigare om man r lite fjollig som sagt.

Har dock lst att den kan bli klumpar under huden om man injicerar fr mycket p samma plats.
S hr tnkt kra typ 1ml/250mg i vardera ben var 3:e dag typ

Ngon som har ngra funderingar/tips/info kring detta med sub-q?

Hur ska du ha det? 500mg e5d eller 500mg e3d? Skapligt stor skillnad.. Testa tryck igenom 1 ml olja i nlen p en insulinspruta. Du verkar ju ha glmt logiken p tunnelbanan.
Om du r nojig fr en bl nl s kanske du ska avst AAS men om du vgrar s knns det ju som att testo base r mer rimligt fr dig.

Fr vrigt finns det redan trdar och inlgg om att stta testo sub-q. Kanske borde testa skfunktionen.

Mvh
Citera
2015-06-22, 18:09
Medlem
hairypotter88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Hur ska du ha det? 500mg e5d eller 500mg e3d? Skapligt stor skillnad.. Testa tryck igenom 1 ml olja i nlen p en insulinspruta. Du verkar ju ha glmt logiken p tunnelbanan.
Om du r nojig fr en bl nl s kanske du ska avst AAS men om du vgrar s knns det ju som att testo base r mer rimligt fr dig.

Fr vrigt finns det redan trdar och inlgg om att stta testo sub-q. Kanske borde testa skfunktionen.

Mvh

Kommer ihg varfr jag hll mig borta ifrn att skriva p f12, otrevliga snorungar som inte kan hantera sina hormoner. Har knappt hittat ngra trdar om sub-q hr p flashback fr den delen heller.

Jag r mycket medveten om att det kan ta lngre tid och det r drfr jag efterfrgade folk om att dela lite synpunkter p det hela och erfarenheter p att stta sub-q, skippa dina frsiga fraser nsta gng din pajas och visa lite respekt.

Frvrigt menade jag 250mg e3d och 500mg e5d s det blir 600mg e6d, det r inte lngt ifrn.
Senast redigerad av hairypotter88 2015-06-22 kl. 18:20.
Citera
2015-06-22, 18:36
Medlem
qdqdqs avatar
Som Karl sger vgar du inte trycka in en bl nl i muskeln, som knappt knns om man gr rtt. D br du nog hlla dig borta ifrn aas.
Citera
2015-06-22, 18:47
Medlem
hairypotter88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qdqdq
Som Karl sger vgar du inte trycka in en bl nl i muskeln, som knappt knns om man gr rtt. D br du nog hlla dig borta ifrn aas.
Helt jvla orelevant, ven om jag ska stta IM som jag har gjort i flera rs tid fr ngra r sedan s vill jag fortfarande veta vad folk tycker om sjlva grejen med Sub-Q.
Citera
2015-06-22, 19:22
Medlem
Citat:
Helt jvla orelevant, ven om jag ska stta IM som jag har gjort i flera rs tid fr ngra r sedan s vill jag fortfarande veta vad folk tycker om sjlva grejen med Sub-Q.

Intressant frga ven fr dom som vill undvika rrvvnad och PIP som frstr trningen.
Har stt en studie som visade p skillnader i blodniver av hormon beroende p vilken muskel man injiserar i, med hgre niver fr strre muskler som gluteus och lgre fr mindre som deltoid. Borde finnas liknande jmfrelser fr IM vs SC vs IV av mediciner kanske (kr dock helst inte AAS IV..).
Annars borde man kunna kra lttflytande oljor liknande Alpha Pharmas IM med brun nl vilket inte borde knnas mycket heller.
Absorptionen och blodnivn av hormonet skulle jag vara mest orolig fr om du vljer testa SC.
Citera
2015-06-22, 19:35
Medlem
Citat:
----------
Frvrigt menade jag 250mg e3d och 500mg e5d s det blir 600mg e6d, det r inte lngt ifrn.

Tnkte bara frklara fr dig hur du rknar veckodos p prepp:

250mg e3d = 250mg /3 dagar = 83,333333mg om dagen
83,3333333mg multiplicerat 7 dagar = totalt 583,3333333333 mg i veckan

500mg e5d = 500mg/3 dagar/5 = 100mg om dagen = totalt 700mg i veckan.

Fortfarande rtt stor skillnad. (20.1% mer i veckan med 500mg e5d kontra 250mg e3d)
Senast redigerad av urbo 2015-06-22 kl. 19:38.
Citera
2015-06-22, 22:14
Medlem
hairypotter88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av urbo
Tnkte bara frklara fr dig hur du rknar veckodos p prepp:

250mg e3d = 250mg /3 dagar = 83,333333mg om dagen
83,3333333mg multiplicerat 7 dagar = totalt 583,3333333333 mg i veckan

500mg e5d = 500mg/3 dagar/5 = 100mg om dagen = totalt 700mg i veckan.

Fortfarande rtt stor skillnad. (20.1% mer i veckan med 500mg e5d kontra 250mg e3d)

Det vet jag mycket vl om, men knappast ngon strre skillnad tycker jag, fattar dock inte varfr man ens snackar om detta d det r ganska orelevant till vad jag efterfrgade nr jag startade trden.
Citera
2015-06-23, 01:38
Medlem
bad-boys avatar
Det gr att kra med en 3ml pump och orange 0,5 gnger 16mm nl, jag satte senast idag 1,5ml med det rakt in i glute, tror dock att det hamnar ytligt d i muskeln d jag trycker den rakt in till max.

stter jag strre mngd (ver 2ml) kr jag antingen orange 0,5 gnger 25mm eller bl 0,6 gnger 30mm.
Citera
2015-06-23, 02:37
Medlem
Citat:
Visa respekt fr att f respekt kompis, du kunde bara sagt att det frmodligen tar lng tid att trycka 1 ml olja i en insulin spruta that's it det hade rckt.

Men istllet s var du tvungen att vara lite frn att kaxa och leka macho p flashback din jvla pajas, du r ju knappast den frsta heller hr p f12, och snlla slut lek admin, han tar bort trden isfall s fr jag leta lite bttre om det vore s, last reply.
Pajjasen r knd fr sitt stt att vara respektls, han har inte ftt bra uppfostran
Citera
2015-06-23, 12:13
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Visa respekt fr att f respekt kompis, du kunde bara sagt att det frmodligen tar lng tid att trycka 1 ml olja i en insulin spruta that's it det hade rckt.

Men istllet s var du tvungen att vara lite frn att kaxa och leka macho p flashback din jvla pajas, du r ju knappast den frsta heller hr p f12, och snlla slut lek admin, han tar bort trden isfall s fr jag leta lite bttre om det vore s, last reply.

Citat:
Ursprungligen postat av HulkQvist
Pajjasen r knd fr sitt stt att vara respektls, han har inte ftt bra uppfostran

Tragiska jvlar ni r allts. Brja grta p internet fr ngon ppekade frnvaron av din logik.

Vad jag r knd som eller inte r s jvla irrelevant. Vad som dremot r relevant r huruvida jag kommer med felaktiga pstenden eller dumma tips, och s lnge s inte r fallet s vore det ju strlande om ni vxte upp lite och slutar bete er som muppar.

Mvh
Citera
2015-06-23, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Tragiska jvlar ni r allts. Brja grta p internet fr ngon ppekade frnvaron av din logik.

Vad jag r knd som eller inte r s jvla irrelevant. Vad som dremot r relevant r huruvida jag kommer med felaktiga pstenden eller dumma tips, och s lnge s inte r fallet s vore det ju strlande om ni vxte upp lite och slutar bete er som muppar.

Mvh
Din keffa pajjas, r du sn jvla expert p allt vafan gr du hr d? Du hnger hr och sprider dina skmt p ett respektlst stt. Kan ge mig fan p du har inte ens fullstndiga betyg frn gymnasiet
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in