• 1
  • 2
2015-06-26, 01:28
Medlem
Varför är typ 95% av internetporren amerikansk, 3% tysk och 2% japansk? Varför ser jag så sällan tex svensk porr?

Tänder inte många på att porren är på modersmålet? Jag tycker iaf att det känns 'verkligare'/relaterbart på svenska, vilket gör fantasin starkare.
Citera
2015-06-26, 01:31
Medlem
Har du inte sett Ridskolan med Samson Biceps?
Haha sjukt rolig porrfilm, skrattat så jag kiknat åt det genom åren.
Citera
2015-06-26, 02:34
Medlem
waikikiis avatar
Svensk porr kategoriseras som komedi, vill jag dra en runk slår jag fan inte på en popcorn rulle med usla skådisar.
Citera
2015-06-26, 03:21
Medlem
nedboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrtanke
Har du inte sett Ridskolan med Samson Biceps?
Haha sjukt rolig porrfilm, skrattat så jag kiknat åt det genom åren.

jo men den är ju 700 år gammal den filmen.

Sen är det väl en jävla kombination du utför som jag ser framför mig. Du sitter och asgarvar och tokrunkar samtidigt?
Citera
2015-06-26, 03:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
jo men den är ju 700 år gammal den filmen.

Sen är det väl en jävla kombination du utför som jag ser framför mig. Du sitter och asgarvar och tokrunkar samtidigt?

Haha självfallet inte, har aldrig runkat till den filmen, har enbart tittat i humorsyfte.
Citera
2015-06-26, 04:48
Medlem
Kan det ha något att göra med att det bor 7 300 000 000 personer i värden och endast 9 500 000 av dessa är svenskar. Alltså finns det inte lika många svenskar som kan göra porr i förhållande till andra länder.
Citera
2015-06-26, 06:53
Medlem
Hermann666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gissamusiken
Varför är typ 95% av internetporren amerikansk, 3% tysk och 2% japansk? Varför ser jag så sällan tex svensk porr?

Tänder inte många på att porren är på modersmålet? Jag tycker iaf att det känns 'verkligare'/relaterbart på svenska, vilket gör fantasin starkare.

Du missade ju all rysk porr och porr producerad i Ungern som utgör säkert 40% av all porr som görs i världen.

Porr liksom prostitution lockar tjejer från fattigare länder som är socialt utsatta i någon mån. Vi har det för bra i Sverige helt enkelt för att svenska tjejer ska vilja göra porrfilm. Dessutom är vi ett litet land där risken är stor att man kan bli igenkänd. Det finns heller inga producenter här att tala om då det numera inte finns så mycket pengar att tjäna med all piratkopiering och streaming via nätet.
Citera
2015-06-26, 10:42
Avstängd
Redoxreaktions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av waikikii
Svensk porr kategoriseras som komedi, vill jag dra en runk slår jag fan inte på en popcorn rulle med usla skådisar.

Ungefär. Den är tam, skådisarna spelar för det mesta otroligt dåligt och som sagt finns det inte stort urval av svenska porrskådisar.
Citera
2015-06-26, 11:09
Svensk porrindustri är tyvärr död. Jag frågade ungefär samma fråga någon månad sen. Finns dock dansk och finsk.
Citera
2015-06-26, 14:04
Medlem
Håller med dig om att man vill ha mer Svensk porr. Men tyvärr är den ett skämt, ren komedi och helt värdelös
Citera
2015-06-26, 14:17
Medlem
RedXs avatar
Ni får väl börja betala för den svenska porren om ni vill se mer av den. Finns inte en jävel utanför norden som är intresserad av porr på svenska så det kommer att krävas inhemsk finansiering.
Citera
2015-06-27, 12:16
Medlem
MartinStLouiss avatar
Jag tror också att det handlar om att det säljer för dåligt bara, vilket är lite synd. Svensk porr kan vara ganska kul att kolla på ibland.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in